29 Haziran 2013

Dove Bana Hediye Yollamış :)

Bugün güzel bir süprizle başladım güne... Dove bana kocaman bir paket yollamış şöyle havalı bir pakette...




Paketi açınca kocaman bir ayna (mavi gülün arkasında:) ) ve çekmeceli bir kutuyla karşılaşıyorsunuz. Kutunun içinde de 2 saç teli yastığa yapıştırılmış. Saç dökülmesini bu setle 100 telden 2 tele kadar indireceğini iddia ediyor 2 hafta içinde... İşte aslında yastıktaki 2 tel bir zafer işareti:)



Gönderilen ürünler de saç dökülmesine karşı duran serinin; serumu, maskesi, kremi ve şampuanından oluşuyor.
Bu seti düzenli bir şekilde ciddi ciddi kullanmak istiyorum. Zira saç dökülmelerim arttı bu aralar umarım güzel sonuçlar alıp buradan paylaşabilirim.


Teşekkürler Dove

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...