3 Kasım 2012

Ayşenur Yazıcı' ya Cilt Bakımı Hakkında Sorularım ve Cevapları

Cilt bakımı ürünlerim bitmek üzere olduğu için yeni ürünler almak istiyordum ancak o kadar çok çeşitli ürün var ki insan neyin iyi geleceğini bilemiyor doğrusu. İçinde zararlı maddeler var mı cildime iyi gelir mi derken deneme tahtası oluyoruz. Bu yüzden biraz araştırmak istedim  ve daha önce de takip ettiğim Ayşenur Yazıcı nın sitesine daldım. Ayşenur Hanım ın yazılarına güveniyorum çünkü oldukça fazla ürün kullanmış ve cildine iyi bakan biri en başta. 
Yazılarını inceleyecek olursanız oldukça fazla ayrıntı var yani çok araştırma yapıyor bu konularda. Ben ürünlerin içindeki maddeleri çok incelemiyorum ancak inceleyenler arasında en titiz yorumları yapan kişilerden biri kendisi.
 Bir de ürün fiyatları hakkında samimi yorumları ve herhangi bir ürün markasına takılı kalmaması da benim güvenimi uyandırıyor açıkcası. Çünkü ünlü kişiler bu tür yazıları bir marka sponsorluğunda gerçekleşiyor genelde.
Neyse efendim ben bu yazılara dalıp çıkamıyorken gece yatınca rüya gördüm bi de:) Ayşenur Hanım çok iyi bir insan herkese yardım ediyor filan diye bir toplulukta konuşuluyordu. Ben de "Evet evet" filan diyordum :) Gülmeyin gerçekten gördüm. Eh hayırdır inşallah deyip mail attım kendisine ve 1 gün sonra cevap geldi :) Eh mutluyum huzurluyum... 
Şimdi mailini kes kopyala yapmıyorum biraz düzenleyerek resimleri linkleri göstererek aktarıyorum buraya çünkü sağolsun oldukça uzun bir mail yazmış ve aklına gelenleri ayrıntılı bir şekilde yazdığı için ürünleri sıraya koyarak başlıklandırarak daha kolay okunması için buraya o şekilde aktarıyorum. Sizin de benim gibi bir cildiniz varsa belki yararlanırsınız diye paylaşmak istiyorum. 


Sorum:
27 yaşındayım. Yanaklarım kuru sayılabilecek karma bir cilde sahibim  ve göz altımda kırışıklıklar nüksetmeye başladı.Yorgunluk zamanlarında artan göz altı morluklarım var.
Benim için nemlendirici, tonik, nemlendirici, göz kremi, gece kremi , maske,hatta serum olarak çok pahalı olmayan ürünlerden ne önerirsiniz?

Ayşenur Hanım ın Cevabı: 

13.cü romanımı yazmak için evde debeleniyorum.Ama yazan hanımlara da cevap vermeye çalışıyorum .Aslında ben bir romancıyım..  Ama kişisel bakım da araştırma kitaplarım da var :) Tv dışında hem sitemden hem özel yazan tüm hanımlara Kozmetik konusunda yardımcı olmaya çalışıyorum ve www.lilakutu.com kozmetik şirketine danışmanlık yapıyorum

 Elbette sizin şikayetçi olduğunuz “kuruya dönük karma cilt” için size önerimi yazacağım ama yine de size  Acil Cilt Bakımı Rehberi adlı kitabımı ekte E KİTAP olarak yolluyorum. Bu kitabı Tekin Acar mağazaları için yazmıştım… 20.000 Adet 2 ayda tükendi. Bir daha da basım yapmadık… 
Tüm ailenize ve size kendi ürünlerinizi seçme bilgisi veriyor. Böylece bir dahaki seçiminizi kendiniz yapabilirsiniz.
Bu rehber, Kuru,siyah noktalı,kırışık cilt veya karma cilt neden olur ve DOĞRU kozmetiği nasıl seçebilirsiniz yol gösteriyor.Böylece 27 yaşında bile, BAŞKALARININ SATMAYA KALKIŞTIĞI kozmetikleri değil, sizin için DOĞRU olan kozmetiği kendi öz iradeniz ve bilginizle seçebilirsiniz. 
T bölgesi daha kalın ve salgı bezleri daha yoğun bölge olduğundan herkeste daha yağlıcadır. Ama gözenekler açık değilse, siyah nokta yoksa cildinize karma veya yağlı dememelisiniz.

 Size ilk tavsiyem: 

Makyajınızı (makyaj yapın yapmayın) her akşam Bioderma’nın Sensibio H2O adlı suyu ile temizleyin.En saf ve kimyasal içermeyen 2 temizleyiciden biri bu. Sensibio H20 durulama da gerektirmez, tonik de gerektirmez…Derinin temizlerken yağ/su dengesini asla bozmaz. Su yağ dengesi doğru tutulursa da sağlıklı kalır savunmasını düzgün yapar. Karma yapısı da gayet iyi, zamanla düzenlenmiş olur.(Eczaneden alabilirsiniz) Ucuzdur. Size 39 liralık şişe 3-4 ay gider. Ayda 10 tl de temizlik için fazla sayılmaz.:) 
 Önce temizleyicinizi iyi seçin ve DİSİPLİNLE her sabah ve akşam deriyi kremden önce bununla silin Sizin cildiniz kuru cilt. Çünkü kazıyıcı kimyasallı kozmetik kullanımı ve bilhassa sabun içeren temizleyicilerle yüzü yıkamak ciltleri bu hale getirebiliyor.
 

Tonik: 
 
Tonik olarak hem ucuz hem içeriği iyi bu toniği kullanabilirsiniz. Ama sakın gülsuyu kullanmayın iyice kurutur.
Detaylar İçin Tık


 
T bölgesi böylece, normale dönmek için adım atmış olur 


Nemlendirici: 
 
 Sabah akşam mutlaka nemlendirici krem sürmelisiniz ki kuruluğu yapan ve bozulmuş yağ/su dengesi yeniden inşa edilebilsin.Yüzünüzde ton farklılıkları veya hafif lekelenmeler de varsa bu nemlendiriciden memnun kalırsınız.
Neostrata Matrix krem spf de var:
Detaylar İçin Tık
 

Lekelenme yok ise Aveseena markasının Mineral sea day kremi ve China doll gece kremi hem içerik hem kalite olarak çok iyi kremlerdir.

Detaylar İçin Tık








Detaylar İçin Tık

(Öylesine Biri: Bu ürünlerin methini çokca okumuştum. İşte bu ürünleri kullananlardan kozmetikdeneyimleri'nin yazısı için TIK Bakımlıyım Bakımlısın Bakımlı nın yazısı için TIK )

Fiyatları da çok makuldur ve yeni bir markadır.(ABD)Güvenerek kullanabiliriniz.
Bahsettiğiniz “kuruluk”, savunmasız ciltlerin ve YETERLİ KORUYUCU KREM KULLANMAMIŞ ciltlerin oluşturduğu bir sorun!.Daha da ilerlememesi için nemlendiricisiz çıkmayın. 
Sıcak banyo yapmayın,kışın soğuk havalarda MUTLAKA kremsiz sokağa çıkmayın.Isı farklılıkları daha da hassasiyeti artırır ve kılcal damarları çoğaltır .

Kışın çok soğuk günlerde eğer daha zengin bir krem isterseniz –ki ihtiyacınız olabilir- Living NATURE’un ödüllü yağından kremlerinizin içine 2 damla katarak zenginleştirebilirsiniz. (bakmayın night dediğine gündüz nemlendiricinin de içine katılabilir gerek duyulursa)
Hem kuruluktan dolayı oluşabilecek çizgilenmeyi engeller hem besler hem hücre aktivasyonunu sağlar.
Detaylar İçin Tık ve Tık2
 
Sizin yaşınız genç. Hücreler hala sıkı bir tempoda yeniliyorlar. Ama savunmasız bırakırsanız deriyi, zamanla kırmızı kılcal damarlar gelişebilir.Bunun olmaması elinizde. Çünkü korumazsanız bebek bile ölür! Sadece temizlemek ve altını değiştirip beslemek bir bebeğin yaşamasına yetmez.Düzenli kullanın ama lütfen..

 
Siyah Nokta Temizleme:
 Siyah noktaların %100 oluşumunu kesmeyi ve kuru cilt bakımını ne olur dikkatli okuyun.  Siyah nokta temizleme videom aşağıda:


Bu siyah nokta temizleme maskesi tüm gözeneklerin içindeki birikmiş siyah kirleri temizler. Sadece T bölgenize bile yapsanız, gözenek içindeki yağla birleşmiş ve salgının dışarı çıkmasını engelleyen “tıkaçları” açar. Ardından tüm yüzü tonikleyip nemlendirici sürmeyi unutmayın ki derinin PH dengesi yeniden inşa için 6 saat savunmasız kalmasın.Yukarıdaki siyah noktaları temizleme maskesini T bölgesine de sadece uygulayabilirsiniz. Siyah nokta olmasa bile, gözenek içindeki fazla yağ salgısını gayet iyi kirlerle beraber çıkarır.

Ardından bir maske uygularsanız deri daha diri olacaktır.


Maske:
Raen Termal maske de bu iş için kullandığım en iyi maskelerden biridir. killi maskeler yağlı ve karma ciltlere iyidir. Kuru deri kille daha da kurur.
Detaylar İçin Tık
 
Göz Çevresi Kremi:
 
Göz çevresindeki kırışık oluşması yaşınız genç olmasına rağmen yorgunluktandır. Lütfen sabah ve akşam nemlendiricinizi sürdükten sonra göz çevresi kreminizi de sürün.
Nonique markasının organik sertifikalı ürünleri gayet iyidir, sistemli kullandığınızda kurulukla beraber  kırışıkların da gittiğini görürsünüz.
Fiyatı da tanıtım aşamasında olduklarından çok makul:

Detaylar İçin Tık ve Tık2


 
Göz altı morluklarının iyileşmesini göz kremi de destekler iyileşmesini ama bu yazıma da göz atın lütfen.Size uzun uzun yazmayayım…açıklaması var:
Göz altı bakımı yazısı için TIK


Kullanılan Ürünlerin İçeriklerinde Zaralı Maddeler Olup Olmadığını Belirlemek İçin İnternet Sitesi:

 1)www.cosdna.com (Ayşenur Hanım'ın güncellemesine göre site güvenlirliğini yitirmiş durumdadır.)
Lancome, Estte,L’Oreal, Avon, hatta uzun süre (5 yıl) teknik müdürlüğünü yaptığım Christian Dior bile zehirli içerik dolu. Kimyasallar derinin PH dengesini bozduğu gibi uzun süreli kullanımda kan dolaşımına katılarak organlarda depolanan minik zehir küpleri haline dönüşüyorlar.
Lütfen içeriğine bakarak ürün alın.
Mesela bakın lancome’un bir ürününde kaç çeşit paraben var
Sarılar tahriş eden maddeler kırmızılar zehir!
Çoğu dermokozmetikte de kimyasal var ama metabolizmada depolanacak olanlar ayrı ter ve idrarla atılanlar başka.
Bu sebeple sizin -hele hele kuru cildinize- içeriğine bakmadan ürün almamanız gerekiyor. 
  

Diğer almak istediğiniz ürünler oldukça  da kitabı okuduktan sonra bu siteye bakarak alın.Bu  sitede kırmızı olanlar zehirli içerik demektir. Sarılar = tahriş yapabilir, yeşiller ise güvenli demektir..


 SONUÇ: 

Geri dönüp baktım şöyle bir yuvarlak hesap yaptım bu ürünlere vereceğiniz para LANCOME’a verdiğinizin yarısı kadar olacak..
Ama inanın verimi daha iyi olacaktır..

Sevgilerle
Ayşenur
  

Öylesine Biri'nin Notu: Saat 3 e kadar düzenlemek için uğraştım ama bence şahane bir post oldu:) 
Lila kutu sitesinin reklamını yapmış gibi olmıyayım diye ürünlerin fotoğraflarını ve başka sitelerin linklerini de verdim bulabildiğim kadarıyla. Kendisi lilakutu ya danışmanlık yaptığı için o sitedeki ürünler zaten onun danışmanlığıyla satılıyor sanırım. Ben kendisine güveniyorum dediğim gibi ve bu bilgiler için çok teşekkür ediyorum:)
Umarım beğenmişsinizdir...
Sevgiler 

NOT: AYŞENUR YAZICI NIN CİLT BAKIMI HAKKINDAKİ E-KİTABINI İNDİRMEK İÇİN ŞURAYA TIKLAYIN LÜTFEN.

172 yorum:

  1. Ben de e-kitaba göz atmak isterim, ellerine sağlık.

    asabibakire@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ettim bilgiler icintesekkurler ayrica. Ozguntrde@gmail.com

      Sil
    2. Rica ederim gönderdim

      Sil
    3. e kitaptan banada göndereilir misiniz dilekbayrm@gmail.com

      Sil
    4. Rica etsem banada gönderirmisiniz e kitabı

      Sil
  2. ben de istiyorum , eğer zahmet olmaz ise:))
    Eylemkerem01@gmasil.com

    YanıtlaSil
  3. yararlı bir post olmuş, teşekkür ederim. bu kitabı bana da gönderir misin? :)
    cileklisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Çok şekersiiin..Öperim güzel gölerinden. Ayşenur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim. Sevgiler Ayşenur Hanım

      Sil
  5. Benim de maalesef cildim kurudu son birkaç yıldır sanırım az önce öğrendim ki sebebi kil maskesi :(

    Ben de alabilir miyim e-kitabı: karaca.nihan@yahoo.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım birçok yanlış yaptığım şey varmış benim de. Gönderdim cnm kitabı

      Sil
  6. Beğenmek ne kelime bayıldım) Ellerine sağlık. Buradan Ayşenur Hanıma önerileri için, sana da bu bilgileri düzenlediğin ve paylaştığın için sonsuz teşekkür ediyorum. E-mail adresim inferidii@gmail.com. Kitabı bana da gönderir misin? Güssel bir Pazar günü dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim çok incesin:) Gönderdim kitabı da. İyi Pazarlar sana da

      Sil
    2. çok teşekkürler:)

      Sil
  7. Süper bi post olmuş zahmet olmazsa bende isterim kitabı:))
    Mail adresim: tully_tati@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok faydalı bir post olmuş. Ben de o e-booktan istiyorum,acilen acil bakıma ihtiyacım olabilir:)
    bohemienne_me@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. bu kadına bayılıyorum :)
    e-book'u bende alabilir miyim, teşekkürler şimdiden :)
    m.e.coskntuna@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, epey uğraşmışsınız ama oldukça faydalı bir yazı olmuş, elinize sağlık. E kitabı bana da gönderir misiniz? Hoşçakalın
    filizpink@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. ama cok pahaLı urunlEr yav goz kremı arıyorum bende sımdılık garnıerın rol onunu alıcam nemlendırmesı guzel dıyorlAr ama bu tarz ürünlEri ancak biR işim olduğunda alabilirim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsinin fiyatına bakmadım şu ana ama göz kremi sebamed le aynı fiyat hemen hemen.

      Sil
    2. hmm genelı mrka olrk blıyorum ama bıze pahalı kendılerı ucuz alıyordur ama ulkelerınde abartıyorlar ısde orda mıllete deger verılıyor raht ettırmek ıcın burada tam tersı ısde ...

      Sil
    3. Özellikle makyaj ürünlerinde o fahiş fiyat çok burada. Kozmetik yasağı kalksa da yurtdışından sipariş versek ama pek kalkacağa benzemiyor

      Sil
    4. aynen ya dıger turlüde kargo parası var ama netten alısverıse karsıyım ayakkabı ve kozmetık knusunda denemem gormem lazım .. en ıyısı bızzat ulkeye gıdıp almak ツ

      Sil
  12. Keyifle okudum yazını tabi sorunda belirttiğin cilt tipine sahip olduğum içinde ayrı bi dikkatimi çekti. ayşegül hanımın kitabını bana da mail atarsan çok sevinirim. ayse_senturk35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba!
    Uzun zamandır bu kitabı arıyordum.Ben de rica edebilir miyim?
    kitapkurduyumben@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Selamlar bende arastirma asamasindayim. Kitaba bakmak isterim ,gonderirseniz sevinirim. Tesekkurler simdiden. elvanhobi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. ben de istiyorum kitabı, post güzel bu arada ama ben de bakayım cildim cok yorgun görünüyor.

    bulutlusut @ gmail

    YanıtlaSil
  16. zahmet olmaz ise e kitabı bende rica edeceğim

    hayatincoptenekesi@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  17. Aysenur Yazici'nin kitabini bana da gonderebilirseniz cok sevinirim.
    nanemitlimon@gmail.com

    Simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  18. şimdi ben de istemezsem vallahi aklım kalır. sevgilerimle.

    melike.ercan@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Çok faydalı bir paylaşım olmuş. Teşekkürler. e-kitabı bana da gönderebilirseniz çok sevinirim. yesimgursoy@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. ayy bende istiyorum bendee:) cqdm_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. aysenur ablacm bi sorum olucaktı.alıcagm ürünün içerigi temiz mi diye seni dinledm cosdna.com a baktım dedigin gibi.ama o tabloda anlamadgm şeyler var.yeşil iyi kırmızı zararlı demek onu anladm ama acne sütununda 0 1 2 seklınde rakamlar var.bu ne demek oluo acaba 0sa zararsız 2yse zararlı mı oluyo acaba?bide bazı satırlarda yesil bı kutucuk bazılarnda ıkı kutucuk boyalı.bunu da anlamadm:( fondoten ve kapatıcı alıcam da..malum alınca bı dha geride verilmiyo kozmetık urunleri sana bi danısıyımdedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Sevgili adsız. Ayşenur Hanım benim mailime karşılık olarak bu bilgileri verdi ve ben de düzenleyip buraya koydum. O yüzden kendisi buradan size cevap veremeyecektir ancak mail adresinizi yollarsanız size ekitabını gönderebilirim belki yardımcı olur.

      Sil
  22. Merhaba,

    faydali bilgiler ve Aysenur Hanim ile iletisiminizi paylastiginiz icin tesekkurler, kitabi ben de rica edebilir miyim?
    camurlaoyna@gmail.com


    selamlar

    YanıtlaSil
  23. paylasimlariniz icin tesekkurler.bana da gonderebilir misiniz.
    acerfatma@mynet.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  24. banada gönderirseniz çok mutlu olucam :) a.karaman0906@gmail.com
    teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
  25. merhabalar banada gönderirseniz çok sevinirim:)ulfet1977@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Selamlar kitabı bana da mail atar mısınız?Teşekkürler. wmelike@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. merhaba , faydalı bir yazı olmuş , elinize sağlık .. mümkünse Aysenur Hanımın kitabını ben de istiyorum .. seda_brgc@hotmail.com
    teşekkürler şimdiden ..

    YanıtlaSil
  28. Yazınız çok aydınlatıcı banada Ayşenur hanımın kitabını yollayabilirmisiniz Filizeken69@gmail.com teşekkürler.

    YanıtlaSil
  29. Cok faydali bir yazı olmuş ; teşekkürler.
    e-book'u bana da yollayabilirseniz sevinirim. lilyallenn[at]hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhaba, çok faydalı bir yazı olmuş. e-kitabı bana da gönderebilir misiniz.şimdiden teşekkürler...
    evimbenimatolyem@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. e-kitap gönderebilir misiniz? teşekkürler...
    srsnmz@windowslive.com

    YanıtlaSil
  32. e-kitap gönderebilir misiniz?
    esrasonmezkula@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Son yorum sahiplerine de gönderdim.İyi okumalar

    YanıtlaSil
  34. Merhaba Ayşenur hanım bende bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.
    banada e- kitap gönderebilirmisiniz? teşekür ederim. dogu404@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhaba Ayşenur hanımın e-kitabını bana da gönderebilir misiniz?Teşekkürler.. matilda06@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. merhaba sitenizi tesadüfen keşfettim e.kitaptan bana da gönderirseniz çok memnun olurum teşekkürler nurten-gunay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. selamlar e kitaptan bende istiyorum mümkünse sevgiler... dolunayhandan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. şahane bilgiler. Karma cildime uygun bir tonik ariyorum ben de cok uzun zamandir. Faydasini gordum simdiden :) e-booku da rica edebilir miyim :) damlaygun@gmail.com tesekkurler

    YanıtlaSil
  39. Son yorum sahiplerine de gönderdim.İyi okumalar

    YanıtlaSil
  40. Harika bir yazı olmuş. Lütfen e kitabı bana da yollar mısınız? Çok acil ürün almam gerek. Şimdiden teşekkürler. ozlem_uysal_79@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. mail adresimi versem kitabı bana da gönderebilir misin şimdiden çok sağol:) glhsss@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. merhaba ben de yazınızı okudum ve çok faydalı buldum.Rica etsem ayşenur hanımın e-kitabını bana da yollar mısınız.sadprincess_18@hotmail.com şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. merhaba kitabı bana da yollarsanız çok memnun olurum
    misstarif@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. merhaba.kitabı banada gönderirseniz cok memnun olurum.teşekkür ederim.akbelay@yahoo.com

    YanıtlaSil
  45. Merhabalar :-)Banada kitabi yollarsaniz cok sevinirim. zelal.06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. merhaba kitabı bende istiyorum gönderirseniz çok mutlu olrum :) esmerm-.-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Son yorum sahiplerine de kitabı gönderdim herkese iyi okumalar

    YanıtlaSil
  48. Merhaba, kitabı bana da gönderebilir misiniz? Yorduk sizi baya kusura bakmayın :) Şimdiden teşekkürler
    busebrs@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. merhabalar,bana da kitabi gonderbilir misiniz?simdiden tesekkurler..hsyndamar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Merhabalar.Ben de kitaptan yararlanmak isterim.
    meryemolkun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Merhaba, Aysenur Hanim'a ben de gectigimiz aylarda cildimle ilgili hangi urunleri kullanmaliyim diye mail atmistim be gercekten 2-3 gun icinde cok detayli bir cevap geldi, mutlu oldum..

    Size gondermis oldugu kitabi bana da gonderebilirseniz sevinirim. nevin.ozturk@keoic.com

    YanıtlaSil
  52. Faydalı bir paylaşım olmuş teşekkür ederim,kitabı bana da gönderirseniz çok sevinirim whatapityforme@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Son yorum sahiplerine de kitabı gönderdim. İyi okumalar

    YanıtlaSil
  54. Bilgiler icin cok tesekkürler...
    kitabi banada gönderebilirmisin rica etsem
    c.a.d.i.y.a.s.i@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. ben 51 yaşındayım bende itiyorummmmmmmmmmmm mümkünse:)))

    YanıtlaSil
  56. zahmet olmazsa o kitabı bende istiyorum.lütfeeen.
    coffe_honey@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Yazinizin cok faydasini gordum ve kitabi dahada merak ettim rica etsem banada gonderirmisiniz? av.cigdemturgut@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Mumkunse banada gonderirmisiniz kitabi av.cigdemturgut@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Merhabalar. Çok faydalı bir yazı olmuş Emeğinize sağlık. Kitabı bana da gönderebilirseniz çok memnun olurum. buketcelik@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Merhaba. Böyle bilgileri bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim. kitabı bana da gönderebilirseniz sevinirim . mineerdil91@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. bana da gönderir misiniz? cigdem55105@hotmail.com
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  62. Bana da yollarsanız çoook sevinirim
    Mail adresim:
    ygt.uni@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. bana da gönderir misiniz kitabı kubra_denizci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Bana da yollar mısınız kitabı? kubra_denizci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. Merhaba, paylasiminiz ici cok tesekkur ederim. Kitabi bana da gonderirseniz cok sevinirim. Ozgesgtrk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. E- kitab ı buraya yüklemeyi başarırsam buradan ulaşabileceksiniz. Bunun dışında artık mail yoluyla e kitap gönderimi yapmayacağım. Anlayışınız için teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  68. Son yorum sahiplerine de gönderdim

    YanıtlaSil
  69. Merhaba,paylaşımınız için çok teşekkürler.Benim de aynı konuda cilt problemim var,kitabı bana da gönderirseniz sevinirim:)
    aysegul.etli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. Çok güzel bir yazı olmuş, uğraştığınıza değmiş. Teşekkürler. Kitabın içeriğinden yararlanmak isterim. Sevgiler.
    elifhelper@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Bana da yollarmısınızzz:) akocak@bilgibirikim.com

    YanıtlaSil
  72. İyi geceler bu bilgileri paylastigin icin cok tesekkurler :) banada kitabi gonderebilirmisin ozge.dmn@windowslive.com

    YanıtlaSil
  73. merhaba, rica etsem kitaptan bana da yollarmısınız :)) teşekkürler

    YanıtlaSil
  74. banada yollayabilirmisiniz acaba e kitabı çünkü kitabın kendisini aradım bulamadım. email adresim feridebenna97@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. melek güngör
    merhaba bilgiler gerçekten açıklayıcı ve anlaşılır emeğinize değmiş ayşenur hanımın sitesinde bir problem var sanırım ona şu günlerde ulaşmak hayli zorr neyse rica etsem e-kitabı bana da gönderebilir misiniz?? melek.1277@hotmail.com teşekkürler.

    YanıtlaSil
  76. Ben de bu kitabı arıyordum rica etsem bana da gönderebilir misin? khewsehr@gmail.com şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  77. Hala kitabi gonderiyor musunuz?mumkunse bana da gonderir misiniz? bergun03@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. Merhaba. Paylasim icin tesekkurler. Kitabi gonderebilirseniz cok sevinirim. senaersan@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. Merhaba,Ayşenur hanımı dikkatle takip ediyorum .Rica etsem kitabı banada gönderirmisiniz .Sevgiler mail :nuranertuna@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. merhaba rica etsem aysenur hanımın kitabını yollar mısın :) bu arada yazı cok verimli olmuş tesekkürler selooo_27@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. Canim banada yollar misin :) makyajdenemeleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. merhaba, rica etsem e-kitabı bana da gönderebilir misiniz:?

    pskasli@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Yorulmuşsun ama değimiş, çok güzel yararlı bir post olmuş valla :) çok saol ben de bu aralar arayışta olduğum için iyi geldi. İçeriği doğal ve nemlendirip temizlerken aynı zamanda içinde cilde iyi gelecek vitamindi bitkiydi vs istiyorum ürünlerimde. Arayışlara devam :) Huiles Baumes bu aralar favorim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm. Yararli olmasina sevindm. O markaya goz atiim ben de. Arayisa devam;)

      Sil
  84. Öncelikle yazınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Ben de karma bir cilde sahibim ve bununla ilgili doğal ürünler ararken yazınızı buldum. Ben genellikle kendimin yapabileceği kremler arıyorum ancak Ayşenur Yazıcı'nın önerdiği temizleyiciler ya da krem dışındaki diğer ürünleri deneyebileceğimi düşünüyorum. Bilmiyorum kitabı hala yolluyor musunuz ama eğer öyleyse yollayabilirseniz memnun olurum. efsun12@gmail.com Sevgiler

    YanıtlaSil
  85. SON YORUM SAHİPLERİNE DE E KİTAP I GÖNDERDİM ANCAK BUNDAN SONRA YAZININ SONUNDAKİ NOTUM GEÇERLİDİR. TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  86. Lutfen bana da gonderir misiniz Allah rizasi icin..
    city_gi_rl@yahoo.com
    Lutfen..

    YanıtlaSil
  87. Merhaba, bana da e-kitabı gönderebilir misiniz?Şimdiden ok teşekkürler :)
    elifakcy@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Merhaba, blogunuzda okuyan hanımlar bana mail atıyor e-kitap için:) Sağolsunlar.Hepsine yolladım ama en sonunda baktım başa çıkamıyorum, web sayfamın açılışına ücretsiz indirilebilecek şekilde koydum.Tıklayıp indirebilirler...Yani mail atmalarına gerek yok. www.aysenuryazici.com sayfasında var rehber...Duyurunuzda bunu eklerseniz daha pratik yardım etmiş olacağız siz de ben de... :)
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Evet gerçekten yoğun bir ilgi oldu hemen koyuyorum linki teşekkürler:)

      Sil
  89. yazıyı çok beğendim.. kitabı bende merak ettim yollar mısınız? this_is_my_old_world@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. Ayşe hnm selamlar sizinle bir konuda görüşmek istiyorum iş amaçlı
    eposta adresinizi bulamadım
    ?
    mehmet yılmaz

    YanıtlaSil
  91. Bu blog Ayşenur Yazıcı ya ait değildir. Kendisine ait web sitesinden ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  92. Çok güzel bir blog yeni keşfettim tam bana göre Cilt bakımı konuları var.

    YanıtlaSil
  93. Ayşenur hanım merabalar,bloğunuz henüz keşfettim,öyle mutlu ve heyecanlıyım ki...tam da cildim konusundaki sorunları kafama fazlasıyla takmaya başladığım bir dönemde sizi bulmak ne büyük bir şans...ama yeni ve acemi olduğum için e kitaba nasıl ulaşabileceğimi bilemiyorum bulunduğum şehirde temin etmem imkansız sanırım bulamam,ama o kitaba da fazlasıyla ihtiyacım var,lütfen yardım,şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blog Aysenur Hanim a ait degildir. Sadece kendisi sorularimi yanitladi ben de onu yayinladim.

      Sil
  94. blogla henüz tanıştım,ne kadar bize özel bir blog,emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  95. benim cilt tipinde seninki gibi lütfen bana da e kitabı yollarmısın
    ugurlu.ali@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. Merhaba bende cildimde bir çok sorunlar yaşadım dönem dönem bir çok ürün kullanmama rağmen istediğim etki ve yararı alamadım .Taki instagramda Bülent Ertunç diye bir beyle tanışana kadar.Kendisi kişinin özelliklerine göre kişiye özel olarak bakım ürünleri hazırlıyor.Ürünler hakikaten mükemmel etki gösteriyor fakat asıl önemli olan doğal ürünler olması.Kendisi biraz ters bir adam öyle herkese hazırlamıyor bazen hazırladığı ürünü düzenli kullanmayana kızıyor fakat benim cildimde emeği büyük.
    Neyse bende bu e-kitaptan isterim mümkünse bende okuyup incelemek istiyorum banada gönderebilirmisiniz?.Şimdiden teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının en altında link bıraktım oradan bakabilirsiniz

      Sil
  97. E kitabı bana da gönderebilir misiniz ?
    hayriyealkis22@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının en altında link bıraktım oradan bakabilirsiniz

      Sil
  98. Bana da e kitabı gönderebilir misiniz

    YanıtlaSil
  99. Selam şu kitabı bende çok merak ettim bana da gönderir misiniz?🤗

    YanıtlaSil
  100. kitabı paylaştığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  101. e kitabı banada gönderebilir misiniz acaba ? şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  102. buarada mail adresım suretencan@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. Güzel kız, www.cosdna.com adresi Çinlilerin eline geçtiğinden beri güvenilirliğini yitirmiş durumdadır. (parabeni sarı olarak işaretliyorlar yani o derecede) ewg sitesi güvenli artık ...Bu yazı sanırım 2-3 yıllık aradan epey zaman geçmiş..Tesadüfen düşünce bir iki satır yazayım dedim. Sevgilerle Ayşenur Yazıcı (aysenur@aysenuryazici.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme için teşekkürler Ayşenur Hanım öpüyorum

      Sil
  104. E kitap ı banada gönderebilirmisiniz acaba:)

    YanıtlaSil
  105. E kitabı bana da gönderebilir misiniz çok merak ettim teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
  106. Merhaba, ben çok kuru cildim için yeni keşfim olan Baobab yağını doğrudan cildime uyguluyorum. DOA Kozmetikten alıyorum. Yorumunuz nedir acaba hem bu yağ ile ilgili hem de DOA yla ilgili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül Hanım a soruyorsanız internet sitesinden sormanız gerekir. Bana soruyorsanız DOA nın sadece şampuan ve saç kremini kullanmış ve çok memnun kalmamıştım

      Sil
    2. Saf yağları direkt yüze sürmek derinin gerginliğini alabilir ama zamanla gözeneklarin açılmasına sebep olabilir. Çok kuru ciltlerin su tutma kapasitesi azalmıştır.Yağ değil, su da yüklemek gerekir ve bunu en iyi yapan hyalüronik asit içeren serumlardır. Ctrene markasının bir tane var içeriği de çok iyi. Önce serum, üzeri,ne kuru ciltler için krem uygulayın. Ve en önemlisi kuru cildin baş düşmanı sabun içerikli temizleyicilerden uzak durunuz. Sodium Laureth Sulfate isimli köpürtücü kimyasal olmayan jeller veya en iyisi misel su ile sabah akşam temizleyiniz. Sevgilerle Ayşenur

      Sil
  107. muhteşem bir marka gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linke tikladim ama icerige ulasilmiyor diyor.banada atar misiniz? simdiden tesekkur ederim.

      Sil
  108. MERHABA
    AYŞENUR HANIMIN E KITABINI BANADA MAİL ATARMISINIZ.VERDİĞİNİZ LİNK HATA VERİYOR.
    TEŞEKKÜRLER
    ayseozer@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül Hanım ın linki evet bozuk sanırım kaldırmış. Lilakutu dan ayrılmış maille de ulaşamadım kendisine

      Sil
    2. Merhaba, sitemi yeniledim :) Kusura bakmayın ulaşılamaz oldu birkaç gün. Şimdi çalışıyor :) Soru sorma yeri bile açıldı. Sevgilerle
      Ayşenur Yazıcı

      Sil
  109. Benim yüzüm banyodan sonra ikinci gün pul pul oluyor dökülüyor kaş diplerimde de var bu durum acaba hangi bakımı cildime uygularsam hem bakim yapıp hem de cildime zarar vermem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım kuruluktan kaynaklı bir sorum serum ve nemlendiriciyle problemi çözersiniz gibi geliyor ama tabi ki uzmana danışmanızda fayda var

      Sil
  110. sweet_angel_b90@hotmail.com adresine de atarsanız çok sevinirim çok merak ediyorum kitabı,rica etsem yollayabilir misiniz?:)

    YanıtlaSil
  111. Ayşenur hanımı uzun süredir takip ediyorum.Açıkçası söyleşi çok güzel olmuş ve çok güzel kaleme almışsınız tebrik ederim.Yıllardır cildimde bitmek bilmeyen yağ butonlarım ve sivilce sorunun ile buna bağlı olarak izler kalıyordu.Yıllarca kullanmadığım ürün kalmadı heleki maskelerden belkide kullanmadığım uygulamadığım maske kalmadı.Sürekli olarak kullandığım ürünler cildimi iyice yıpratmıştı artık ne yapacağımı bilmez bir duruma gelmiştim ki bir gün D&R dan Gizem Özdillinin Aşkın lezzeti isimli kitabımı aldım evde okurken kitapta Aktar köşesi bölümünde Bülent Ertunç isimli bir aktarın evde yapılabilecek cilt bakımı uygulamarını okudum .Ertesi gün hemen bir tanesini uyguladım maskede toz jelatin,kil ve toz karanfil kullanılıyordu baktım ertesi gün cildimde sivilceler sönmeye başladığı gibi butonlarda hafif ufalmalar başlayınca ben bu adamı bulmalıyım dedim.Araştırdım ve instagramda Bülent Ertunç beyi buldum birde ne göreyim Bülent Beyin bir çok ünlünün saç,cilt,kaş,kirpik vücut bakımları için ürünler hazırladığını gördüm.Neyse kendisi ile iletişime geçtim hemen cildimin fotoğraflarını istedi hatta kendi kendime fotoğraftan nasıl olacak diye.Daha sonrasında bana özel tonik,krem,serum ve maske hazırladı (tabi hazırlatmak için epey bir zahmet çektim çünkü kendisi farklı biraz herkese ürün hazırlamıyor kullanmayacaksanız beni yormayın diyor)ve ben ürünleri kullanmaya başladım cildimde hiç bir sorunum kalmadı çok şükür.Asıl önemli olması yaptığı ürünler hep doğal.Örneğin maskem bal,arı sütü ve propolis karışımı yani oturup yiyesi geliyor insanın:)2 yıldır düzenli olarak kendisinden ürünler alıyorum saçımdaki soruna kadar sağolsun hepsini çözdü.Birde üşenmeden her sorumuza cevap veriyor bazen dişim ağrıdğında yazıyorum whatsapp tan hemen evde ne var diye sorup evdeki erzaklar ile birşeyler yaptırıyor .
    Bu arada link çalışmıyor sanırım

    YanıtlaSil
  112. Kitabı bana da yollar mısınız?

    YanıtlaSil
  113. Meraba ayşenur hanım ben dermoroller iğne almayı düşünüyorum cildimde gözenek hamilelikte oluşan kahverengi lekeler ve karnımdaki çatlaklar için tavisiyelerinizi rica ediyorum videolarınızda ozonlaps serum ve palabs hidrolik asitten bahsetmişssin dermorollerle onlarımı kullanmalıyım yoksa başka bişeymi önerirsiniz şimdiden tşk eder ve başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  114. Bende e kitap'tan istiyorum .Sizi çok seviyorum .Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  115. nur_ak57@hotmail.com e kitap için mail adresim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  116. MErhaba e kitabınızı bende riza edebilir miyim :) ozgeozcelikli26@gmail.com

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...