12 Ağustos 2013

Okuma Şenliğinde Geçen Birinci Ayın Sonunda...

Sevgili Pinuccia nın şurada bahsettiğim kitap etkinliği ne mutlu ki bayağı ilgi gördü... Kendisinde bu güzel etkinlik için teşekkür ediyoruz:) Etkinlikteki ilk ayımızı doldurduk ve ben bu ayı istediğim gibi verimli geçiremedim maalesef. Neler okumuşum bakalım...





400 sayfadan uzun kitap kategorisinde okudum:

Cehennem
Dan Brown
576 Sayfa
Altın Kitaplar
25 Puan




Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap okuyanlara.

Sami Hazinses
P*ç Güveysinden Hallice
239 Sayfa
Okuyanus Yayın
30 Puan








 150 sayfadan kısa bir kitap kategorisinde okudum:

Herkes İçin Felsefe
Richard Osborne
75 Sayfa ( sanırım... çünkü sayfa numaraları yok ama 150 sayfadan daha az kesin)
Yayınevi belirtilmemiş
5 puan


Kategorileri tekrar hatırlayıp okumayı planladığım kitaplara ve  hangilerini bitirdiğime bakalım bir de:

  • 5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara. (Son Oyun - Ahmet Altan)
  • 5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara.
  • 10 puan: Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara. ( Kırmızı ve Siyah - Stendhal)
  • 10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara. ( Bir Ekonomik Tetikçinin İtirafları 3)
  • 15 puan: Kendisi dışında herkesin o kitabı okuduğunu düşünüp sonunda o kitabı kendisi de okuyanlara. ( İskender - Elif Şafak)
  • 15 puan: Yasaklanmış bir kitap okuyanlara. ( Cesur Yeni Dünya - Aldous Huxley)
  • 20 puan: Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı bir kitabı okuyanlara. ( Evrenden Torpilim Var - Aykut Oğut) 
  • 20 puan: Türü kurgu olmayan bir kitap okuyanlara. ( Çiçek Senfonisi - Özdemir Asaf)
  • 20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara.(Henüz belirlemedim)
  • 25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
  • 25 puan: Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap okuyanlara ( Bulamadım henüz)
  • 30 puan: Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap okuyanlara.

Gelecek ay daha verimli geçer umarım:) 
Hangi kitapları okuduğumu görmek için vikitap hesabım
Sevgiler

4 yorum:

  1. Bakıyorum da sende baya kitap okumuşsun. Eğer pınar hanımın sitesine yorum olarak yazının linkini yazmadıysan hemen yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok senin kadar değil:) Yorum olarak yazdım. İyi ki yazını gördüm yoksa unutuyordum. iyi okumalar:)

      Sil
  2. Sende benim gibi 3 kitap okumussun. Bakalim iki ayimiz kaldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E daha cok okumak dilegiyle diyelim o zaman:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...