28 Mart 2016

Kung Fu Panda 3 Filmine Gittik

Haftasonunda ailecek birşeyler yapalım istedik. Eh hava da baya soğuk olunca en iyisi sinemaya gitmekti. Sinemadaki filmlerin çoğu komedi Türk filmleriydi. Doğrusu pek de içimi açmadılar. Özellikle "Bir Baba Hindu" nasıl bir film ismi öyle yahu. Çok yaratıcı (!)...
Neyse efendim biz de Kung Fu Panda 3' e gittik. Daha önce 1. ve 2. sini izlemiş ve çok beğenmiştim. Herhangi bir beklentiyle gitmesem de bu filmini de çok beğendim.



Dediğim gibi çocuk filmi diye beklentisiz gitmiştim filme... Ama ilk dakikadan itibaren dikkatinizi çekmeyi başarıyor ve film bitimine kadar aynı heyecanla izlemeye devam ediyorsunuz.
Konusu ise şöyle:
Animasyon tarihinin en başarılı serilerinden biri olan KUNG FU PANDA 3, şu ana kadar ki en komik macerasıyla geri dönüyor. Po'nun uzun süredir kayıp olan panda babası ortaya çıkınca tekrar bir araya gelirler. İkili müthiş yeni pandalarla tanışmak için gizli panda cennetine doğru yola çıkarlar. Ancak doğaüstü kötü adam Kai'nin, bütün Çin'deki kung fu ustalarını yenmeye başlaması üzerine, Po imkansız bir görevi yerine getirmeye çalışır. Bir köy dolusu cana yakın, sakar pandayı eğitmeli ve onları Panda ustası haline getirmelidir.
***
Ejderha Savaşçısı olan Po bu kez, daha büyük bir zorlukla baş etmek zorundadır. O da yıllardır görmediği diğer pandalarla bir mücadeleye başlamak... Bunda öz babasını bulması da büyük bir paya sahip tabi...
Bana göre herkesin yetenekleriyle değerlendirilmesi gerektiği ve bununla beraber hiç umulmayacak mucizeler yaratılabileceği mesajlarını veren film aynı zamanda müthiş şirin pandalar ve her yaştan izleyicinin hoşlanacağı esprili bir dile sahip. 
Filmin her sahnesi ayrı güzel bir resim, ayrı bir uğraşının sonucu. Gerçekten aile boyu eğlenmek isteyen büyük küçük herkese önerebileceğim bir film.


1 yorum:

  1. bazen çocuklar için diye izlediklerimiz ya da okuduklarımızın biz büyüklere de keyif verebileceğini düşünüyorum:D sevgiler...

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...