4 Şubat 2012

E Kitap Okuyucusu

Uzun zamandır yazamadım..Farklı bir meşguliyet içine girdim ve artık herşeye çok az zaman ayırabiliyorum..Kitabımı okumakta da durma noktasına geldim ama vazgeçmiş değilim bitireceğim tabi ki:) 
Ancaak daha güzel haberlerim de yok değil. İlk çıktığı zamandan beri takipçisi olduğum ekitap tan bir tane de ben edindim.. Şu an onunla uğraşma dönemindeyim. Çok hafif birşey öncelikle ve içinde 5 kitap hediyesiyle geldi. Yaklaşık 10 tane de ben yükledim şimdi içinde bi sürü kitap var:) Şimdiden okuma listem hazır. Tabi elimdekileri bitirmem lazım:) O zamana kadar ders çalışırken elimin altında olmasını istediğim dökümanları yükledim ve büyük kolaylık oluyor. Bir de müziklerimi yükledim ohh keyfime değecek yok. 
Ben çözene kadar biraz zaman geçecek ama iyi ki almışım. Kitaplardan geçilecek yer kalmayınca bu alet tam bir kurtarıcı oldu bana açıkçası. Sayfa geçişlerini bilgisayar kadar hızlı bekleme hatasına düştüğüm için biras hayal kırıklığı oldu ama e ink teknolojisinde sanırım şimdilik bu yavaşlık şart...
Umarım e kitaplar daha yaygınlaşır da herkes bunlardan birini edinir. Tabi kaç kişi kitap meraklısı o da ayrı mesele. Sosyal mesaj verme amacım yok ama şu ideefixe deki ekitaplar orjinal kitap fiyatlarında.. Bu ne saçmalık hiç anlamış değilim. Kağıt baskı ücreti yok dağıtım ücreti yok ama normal kitaplardan çok az ucuz. Bence bu da ekitapların yaygınlaşmasını engelliyor. Orada bir saçmalık var. Ama artık kütüphanem elimin altında ha bir de satranç ve sudoku oyunları var kısacası hep elimde bu aralar.

4 yorum:

  1. Uzun süredir bu e-kitaplar benimde aklımda.Bir ara araştırdım biraz ama aldıktan sonra pek kıymeti kalmıyor bende. Diğer aldıklarım gibi bir kenarda kalır diye düşündüm.Birde telefonada yükleyip okuyabilirmiyim acaba denemek lazım.Yani aklımda kalmaya devam edecek gibi görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. ya ben kitapları artık bi yerlere sığdıramıyorum okuduklarımı da da elden çıkarmaktan bıktım. bari hepsi ekitap okuyucusunda olsun diye düşündüm. bir de bu aletin en önemli özelliği e-ink teknolojisi olması. ne kadar okursan oku gözünü ekranlar gibi yormuyor. telefon ve tabletlerden farkı bu

    YanıtlaSil
  3. Tabletten okuyordum şu ana dek ama daha küçük ve kullanışlı bir şey arıyordum.
    Şu ana dek Amazon Kindle önde gidiyordu ama alternatiflere de bakmam gerekiyor demek ki.
    Teşekkür ederim önerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim. reeder 2 da wi-fi özelliği var ben o yüzden aldım. tablet gibi sörf yapmak için değil ama açıp birşeye bakmak için kullanıyorum ben çünkü bunlarda sayfalar çok hızlı çalışmıyor. onun dışında hafif ve kullanışlı.

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...