5 Nisan 2013

Justin ve Düşündürdükleri...

Evet kabul ediyorum eskisi kadar müzik piyasasını takip edemiyorum. Özellikle ilk kez duyduğum şarkıları liseli kızlar ezbere söyleyince yaşlandığımı düşünmeye başlıyorum... Ancak yine de kaliteli parçalar dönüp dolaşıp beni buluyor . Ee ne de olsa eski günlerin hatrı var vefasızlık etmezler bana:)
Justin Bieber ın olduğu yerde sanırım artık Justin Timberlake yetkin sanatçı ünvanına ulaşmış olmalı ki şu şarkıyı duyup klibini görür görmez çarpıldım...




Amerika kültürüyle aram yoktur ancak bu 50-60 lı yıllar konseptine bayılıyorum. Belki de caz merakım da buradan geliyor... Şarkı caz olmasa da bu sigara tüttüren erkeksi Justin ve şarkısı bu kez beni hapsetti... 
Baktım ki Mirrors isimli şarkısı da bayağı seviliyor onu da dinledim...Ancak eski şarkılarından Cry Me a River şarkısını hatırlattı bana şarkının ritmi ve Justin in klipteki dansları... Nsync deki Justin tekrar geri geliyor gibi geldi bana:) Mirrors ı kapatıp yukarıdaki klibi tekrar izledim iyi geldi.... 


Sevgiler

2 yorum:

  1. Justin Timberlake'in şarkılarını beğenirdim son albümü de klasik tarzında olmuş, son zamanlarda moda olan tekno parçalar gibi değil neyse ki.
    Blogumda Lee Cooper'dan çok özel tişört çekilişim var beklerim: http://www.modagrafya.com/2013/04/cekilis-lee-cooperdan-tisort-kazanmak-ister-misiniz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet klasik tarz benim de her daim favorim:) Çekilişine bakacağım tşkler

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...