6 Mayıs 2014

Vanilya Club Mayıs Kutusu

Vanilya Club ın geçen ayki kutusunu çekmiştim bir güzel ancak koyamadım bir türlü bloga. Bu sefer vakit geçmeden almak isteyenlere fikir olması açısından koymak istiyorum bu ayın kutusunu. 35 TL ye sürpriz deneme boy ürünleriyle karşılaşmak istiyorsanız her ay yenilenen kutulara şuradan ulaşabilirsiniz.
Benim aldığım diğer kutulara şuradan ulaşabilirsiniz. Kutuların git gide kötüleştiğini fark edersiniz belki.
Şimdi gelelim kutuya. Öncelikle fiyatta bir değişiklik olmamasına rağmen kutular nedense kötüleşti. Eskiden gelen o sert, kapaklı kutular yerine kargo kutusu gibi bir kutu geliyor hiç sevmedim...
Ürünler ise kutunun içinde şöyle:


Görüldüğü gibi kötü bir kutunun içinde 5 üründen oluşuyor kutu. Şimdi ürünlere yakından bakalım tanıtımlarıyla beraber...




Incoco Kuru Oje: Tırnaklara tamamen yapıştırılan ve oje görünümündeki tırnak etiketleri. Bu etiketler pek dayanmıyor ancak bunun 14 güne dayanacağını söylüyor tanıtımında. USA yapımı olan ürün kaliteli duruyor. Fiyatı vanilyaclub.com da 23 TL



BCL Spa Şekerli Vücut Peelingi: Bir ya da iki kullanımlık olan bu ürün mandalin ve mango kokulu. Ayrıca organik sertifaklı. Yani çok da lazım değilmiş:) Katalogta ürünün fiyatı yazılmamış ve sitede ücretsiz diye belirtilmiş. Sanırım alışverişlerde gönderiliyor. 



Nuxe Fluid Merveillance 15 ml: Bu markanın ürünlerini hep sevmişimdir. Bunu da severek kullanacağımdan eminim. Bu da kırışık giderici bir yüz kremi daha doğrusu bir sıvı sanırım serum gibi bir ürün.Sitede yine 15 ml lik seyahat boyu var ve 22 TL.



Color Club Oje 975 Show Time : Bol gri simli siyah bir oje. Ancak simlerinden dolayı duman rengi duruyor. Bu markayı merak ediyordum en çok sevindiğim ürün bu oldu. Fiyatı tanıtımda görüldüğü gibi 17.99 TL




Cecile Satin Tekli Far 103: Bu hediyeye bir mana veremedim... Zaten bu marka ulaşamadığımız fiyatlarda ya da yerlerde değil. Bir de bana simli krem rengi çıktı görüldüğü gibi.. Belki daha güzel ürünler çıkan vardır bu kutudan ancak gereksiz bence. Sanırım kutuda hep kozmetik istememizin sonucu oldu:) Fiyatı Cecile sitesinde 8.95 TL ,vanilyaclub.com da ise ücretsiz yazıyor, sanırım siparişinizle beraber gelebiliyor. 

Yani bu kutuda alışverişlerinizde gönderilmeyen iki ürün vardı diyebiliriz. Biri oje diğeri tırnak etiketi... Yani aslında parasını çıkarıyor ancak bu tür kutularda çok da parada değilim ben. Sürprizi kendinize yapıyorsunuz ve bu ay anneler günü. İçinde hiç bir özen göremedim doğrusu... 5 ürün seç, at gitsin kutuya yolla... Bence mantık bu olmamalı. Tekrar alacağımı sanmıyorum uzun bir süre. Başka da kutu yok aslında doğru dürüst. Lila kutu tam bir gizem oldu ne zaman çıkaracağı ne zaman satacağı belli değil kutu başı 40 tl olunca hayal kırıklığı da daha büyük oluyor tabi. Neyse efendim kutu mutu işleri bizim ülkede yurt dışındaki gibi yürüyemiyor anlaşılan... 
Sevgiler

2 yorum:

  1. Haklısın,kutunun içinden çıkanlar çok da heyecanlandıracak ürünler değil.

    YanıtlaSil
  2. Aaa icerigi bu ay hic hos degilmiş. İnsan boyle gelincehayal kırıklıgına ugrar:)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...