15 Mart 2013

Kozmetik Alışverişim # 20 / Gratis İndirimi, Aktarlar

Kadınlar Günü indirimi diye diye Gratis e gitmiştim sabahın bir vakti ancak standlarda ne ürün fazlalığı ne bir hazırlık  vardı. Meğer ürünleri önceden ayırmışlarmış! Oh iyi dedim biz bekleyelim sabahtan gelelim The Balm ürünü ayırtılmış ve yine stand tam takır kuru bakır... Neyse fazla sinirlenmeden neler almışım o indirimden bakalım. Bu arada fişi bir kazaya kurban gittiği için aklımda kaldığı kadar fiyatlarını yazacağım maalesef. Ama geç yazmamın bir iyi yönü de bir kaçını deneme şansına ulaşmış olmam. Bu sayede daha çok fikir olabilir belki size... Başlıyorum...





1) DownBoy Allık: The Balm allıklarına sevdam Hot Mama yla başladı gerçekten muhteşem renkleri ve sürümü dışında şimdiye kadar denediğim allıklar içinde en az yok olanı. Yani çok kalıcılar. Bu da çok tatlı bir pembe. % 40 indirimle aldım. Allık süreceğim zaman şimdilerde hep buna gidiyor elim.

2) Meet Matt(e) Far Paleti: Aslında bu far paletini almayı düşünmüyordum ancak fark ettim ki far paletlerimdeki çoğu renk hep sedefli ya da simli ve gölge yaparken mat renklere ihtiyaç duyuyorum. Şimdi bir kaç kullanımdan sonra iyi ki almışım diyorum çok güzel renkleri var. % 40 indirimle aldım.

3) CabanaBoy Allık: Bu da yine güzel allıklardan biri ancak rengi biraz koyu olduğu için çok beyaz tenlilerin dikkatli uygulaması gereken bir renk. Buğday tenlilerde ise müthiş duruyor. % 40 indirimle aldım.


Bunlar da açık halleri ve renkler


Cala Aloe Vera ve Güllü Makyaj Temizleme Mendilleri: Bu markanın Aloe Vera lı makyaj temizleme mendillerine bayılmıştım. Kokusu çok hoş, sulu ve yumuşak mendilleri var ve muhteşem ferahlatıyor. Çok beğenince bir de güllüsünü denemek istedim. Tavsiye ederim. Normal fiyatı: 3.25 TL ancak yarı fiyatına aldım.

Nivea Pure & Natural Makyaj Temizleme Mendilleri: Aslında nivea dan hangi ürünü alsam memnun kalmıyorum ama powderpuffbb nin tavsiyesi üzerine denemek istedim. Ancak Cala kadar beğenmedim bir, ikincisi gözümü silme hatasında bulundum ve inanılmaz yaktı göz kapağımı. Yüzümü de hafif yaktı ancak göz kapağı daha hassas olduğu için daha çok hissettim galiba. Bir de doğal, alkol içermez filan yazıyor içinde. Nivea her zamanki gibi bu sefer de hayal kırıklığına uğrattı. Bir daha Nivea yok! Bir yere yazmalıyım bunu:) Fiyatı normalde 14 TL ama 7 TL ye aldım diye hatırlıyorum ki az değil bence.

 Cettua Burun Bandı: Şurada zaten bu üründen memnun kaldığımı yazmıştım. % 50 indirimdeyken bir kutu aldım.



Gratis te satılan şu ucuz şampuanlardan ve saç kremlerinden denemek istedim. Memnun kalanlar olmuş epey. Bilemiyorum ama şampuan ve saç kremini toplam 4 TL gibi bir fiyata aldım. Fazla ucuz:)

Dove stick ler 1 alana 1 bedavaydı ikisini 9 TL ye aldım. Daha önce bunlardan bitirmiştim. Gerçekten iz yapmayan hoş ve hafif kokulu güzel stickler bunlar.


Ağız suyu arama çalışmalarım devam ederken bir de bundan denemek istedim. Foremen markalı bir ağız suyu. Sanırım 4.5 TL idi fiyatı.

Benri pamuklar bir harika gerçekten. Övüldüğü kadar varmış. Başka pamuklara elim gitmiyor artık. Kare pamuklar biraz büyük geliyor bana aslında o yüzden bir yuvarlak bir kare aldım. 2 TL ve 2.25 TL normal fiyatları bunları da yarı fiyatına aldım sanırım.


Bu maskeler hakkında hiç bir fikrim yok ama sırf meraktan aldım. Fiyatları 2-3 TL idi sanırım. 

Sally Hansen ojelerinden almak istiyordum. 2 Alana 1 Bedava kampanyasından 3 tane renk aldım. 13 TL normalde fiyatları ancak 9 TL ye filan gelmiş oldu. İki rengi denedim ve inanılmaz kalıcılar bence. En belirgin özellikleri bu. Kolay sürülüyor ve bitecek gibi değiller. Oje koleksiyoncusu olmayanlar bir kaç renk olsun kaliteli olsun diyenler deneyebilirler bence Sally Hansen ı. Renk çeşitliliği çok fazla değil ama yine de güzel şık renkler var. 

Evet Gratis alışverişim böyleydi sıra geldi mahalle arası dükkanlar, aktarlardan yaptığım alışverişe...


 Bu aralar saç bakımına takmış durumdayım. Çünkü saçlarımı yeni boyattım ve artık kuru saç istemiyorum. O yüzden bir kaç bir şey topladım.
1) Awe Bal Özlü Şampuan: Gittiğim aktar önerdi. Bal özlüymüş sözde... Yağla beraber kullanırsam sonuç alacağımı söyledi. Fiyatı: 15 TL

2) Cemre Saç Bakım Yağı: Yine aynı aktarın önerdiği bir saç bakım yağı haftada 2 kez en az 2 saat bekletmem lazımmış. Umarım sonuç alırım. Fiyatı: 40 TL

3) Sarıkız Saç Bakım Seti: İçinde saç açıcı spreyle saç bakım serumu var. Sarıkız markasını merak ediyordum saç ürünlerinde belki doğaldır diye o yüzden aldım bakalım. Fiyatı: 15 TL

4) Harem's Argan Yağlı Saç Bakım Yağı: Argan yağlı mı bilmem ama fıs fıslı şık şişesi, durulanma kolaylığı ve saç derimdeki kuruluğu daha ilk kullanımda almasıyla benim gönlümü çaldı. Bakalım düzenli kullanımda nasıl bir sonuç verecek. Fiyatı: 15 TL

5) Maybe Oje Kurutucu Sprey: Flormar ın sprey oje kurutucularından 2-3 kutu bitirmiştim ancak çok çok memnun olduğumu söylemem. Yani evet kuruma süresini kısaltıyor ama istediğim kadar değildi. Ama bu ürün  çok daha iyi iş çıkarıyor doğrusu ve kokusu da tıpkı çok eski ismini hatırlayamadığım bir parfüm gibi kokuyor. Fiyatı da 3-4 TL gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam. Rastlarsanız bir yerlerde tavsiye ederim.

6) Maybelline 24 h Eye Colour Tattoo Krem Far: Bu krem farları çok seviyorum. Mavi göz makyajı yaparken baz olarak kullanırım diye aldım mavi rengini. Fiyatı : 17 TL idi sanırım

Sevgiler

5 yorum:

  1. Bende migrostan aldım deodorant bolca hazır inmişken ine ine onları ucuzlatmışlar zaten:/Anneler günüde yapmazlarsa artık pes diycem,aldıklarını güle güle kullan benim bloğada uğrarsan mutlu olurum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan. Bloguna uğradım bile:) Sevgiler

      Sil
  2. Merhaba, bende dd cettua burun bandı var ilk defa kullandığım için çözemedim kutuda yumuşak olan kısım buruna gelecek diyor. yapışkanlı kısmı koymuyor muyuz burna yani? Yumuşak kısmı burna koyunca yapışmıyor ki hem zaten ben mi yanlış kullandım bi kere kullandım yapışkanlı kısmı burnuma yapıştırdım pamuksu taraf yüzeyde kaldı. Doğru mu kullandım acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      doğru kullanmışsınız gibi görünüyor aslında. üzerindeki koruyucu naylonu kaldırıp burnunuzu ıslatıp yapıştırıyorsunuz ve pamuksu yüzey üste geliyor:) Sevgiler

      Sil
  3. gerçekten harems argan yağı mükemmel ama şampuanı dahada mükemmel kremlerinide deneyeceğim

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...