14 Mart 2013

Vanilya Club Mart Ayı Kutusu

Ne zamandır yazamadım yazacaklarım biriktiği halde...Biraz yoğunum bu aralar... Bir de çok istediğim bir çekilişi kazanmama rağmen cevap yazamamamdan dolayı kaçırınca blogla ilgilenmenin vaktidir diye düşündüm biraz aradan sonra...
Mart ayının Vanilya Kutusu da geldi bana ve memnun kaldım. Vanilya Club, her ay 35 TL ye çeşitli ürünlerin tam boy ya da deneme boylarından oluşan bir kutuyu her ay adresinize gönderen bir servis. Her ay kendime sürpriz dolu bir kutu göndermek hoşuma gidiyor doğrusu.
Bu ay kutuda neler var bakalım.



Yine her zamanki kutusuyla geldi



Ürünlerin tanıtımı ve fiyatların yer aldığı Vanilya Magazin ve Doğadan Büyülü Bahçe markalı iki poşet çay


Mustika Ratu Bacak Losyonu Tester ı : Bacak için özel üretilmiş bir losyon. Çok da gerekli değil ancak kullanacağım bakalım. 150 ml lik tam boy fiyatı: 39 TL
Mustika Ratu Ayak Peelingi Tester ı: Bu da ayaktaki ölü hücreleri ve kokuyu gidermek için bir ürünün tester ı. 175 ml lik tam boy fiyatı: 39.90 TL

Bengkoang Maskesi Tester ı: Gül suyuyla karıştırılıp kullanılan bu maske haftada iki kez uygulanıyormuş ama bakalım iki kullanmaya yetecek mi bu tester. 125 gr lık tam boy fiyatı: 38 TL

 Cosmed Tüy Azaltıcı Losyon Tester ı: Serumu uyguladıktan sonra bu ürünü uygulayınca tüylerde azalma oluyormuş. Ancak ben bu tarz ürünlere pek inanmıyorum. 150 ml lik tam boy fiyatı: 39 TL

Cosmed Tüy Azaltıcı Serum Tester ı: Bu da tüyleri yok ettikten sonra uygulanan bir serum. 50 ml lik set fiyatı 45 TL

Lcn Kar Topu Oje: Sürümü kıvamı filan hoşuma gitmedi. Simli bir beyaz oje ancak pek sevmedim. Bu boyun fiyatı: 15.5 TL

Alessandro Dudak Kalemi: Çok güzel bir rengi var dudak kaleminin. Umarım sürümü de güzeldir. Fiyatı yazmıyor.

Lcn 6 Yüzeyli Kağıt Törpü: Buna benzer bir törpü kullanıyordum zaten ve memnun kalmıştım. Bu da yedek oldu. Fiyatı: 15 TL


Police To Be Women Parfüm Tester ı: Şişesine bayıldım öncelikle. Mor bir kuru kafa ve tester için güzel bir sunum olmuş. Kokusunu da sevdim doğrusu. 75 ml lik boyun fiyatı: 85 TL


Capelli Orgamica Saç Serumu: Pakette beni en memnun eden ürün bu oldu. Hem saç serumu meraklısı oldum bu aralar hem de tam boy bir ürün. Bakalım bu markayı hiç duymamıştım zevkle deneyeceğim. Bu boyun fiyatı: 40 TL

Siz de buna benzer kutuları kendinize hediye etmek isterseniz tık tık.
Sevgiler

2 yorum:

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...