3 Mart 2014

Ocak ve Şubat ta Bitenler

Bitenler yazımı geçen ay yazamamıştım. Bu nedenle bu ayki yazım iki aylık ve haliyle biraz uzun olacak:) 
Ocak ve Şubat ta bitirdiğiklerime geçmeden önce beğenip beğenmediklerimi kolayca tespit edip okumanız bakımından yine şu renk kodlamasını kullanacağım...
Kırmızı Başlıkla Yazılan Ürünler: Hiç sevmediğim tekrar almayacağım ürünler
Sarı Başlıkla Yazılan Ürünler: Orta derecede sevdiğim, olsa olur olmasa da olur dediğim ürünler.
Yeşil Başlıkla Yazılan Ürünler: Çok sevdiğim tekrar alabileceğim ürünler.





1) Cyrene Saç Kremi Numunesi: Sanırım lilakutudan çıkmıştı. Bu markanın ürünlerini hiç sevemedim. Bu ürün de çok sıradan bir saç kremi. Tam boyunu almam.

2) Beauty Formulas Burun Bantları: Yazısını şurada yazdığım bu ürünü sevdim. Bu markaya ısınıyorum yavaş yavaş:)

4) Toni & Guy Şampuan: Bu da bir kutudan çıkmıştı ancak normal şampuanlardan bir farkını göremedim. Tam boyunu almam.

5) Toni & Guy Saç Kremi: Bu da market saç kremlerinden farkı yoktu. Bence parasını haketmeyen bir marka. Tam boyunu almam.





1) Watsons Yüz Temizleme Mendilleri: Şurada yazısını yazmıştım. Sevmedim tekrar alacağım bir ürün değil.

2) Garnier Yüz Temizleme Mendilleri: Şurada yazmıştım.Biraz kuruydu ancak kullanılabilir. Tekrar alacak kadar sevmedim.

3) Beauty Formulas Yüz Temizleme Mendilleri: Çok sevdiğim bir makyaj temizleme mendiliydi. Yumuşak, cildi yormayan, tam kıvamındaki ıslaklığıyla tekrar alınası bir ürün.

4) Watsons Cep Islak Mendilleri: Çeşit çeşit alıyorum bunları çok yumuşaklar ve çok ıslaklar. Kokuları da güzel. Seviyorum... Çantaya atmalık:)




1) La Ligne Sensitive Sıvı Sabun: Çok hoş hafif bir kokusu olan yumuşak bir sıvı sabundu. Tekrar alabilirim fiyatı da uygundu indirimlerde...

2) Avon Simply Delicate Intim Temizleme Jeli: Bu ikini kutumdu ancak bu üründen bu sefer memnun kalmadım. Gerçekten temizlediğini düşünmüyorum. Tekrak almam.

3) Clinique Yüz Temizleme Jeli: Çok güzel bir ürün gerçekten. Kolay durulanıyor, rahatsız edici bir kokusu yok, cildi germiyor, güzel temizliyor, güvenilir bir marka. Hiç bir temizleme jelinden memnun kalmazsam gidip gidip alabileceğim bir ürün.



1) Avon City Rush: Bu parfümün kokusunu birinden duyup bayılıp almıştım. Gerçekten bence avon parfümleri içinde en kalıcı olanlardan ve kokusunu çok kaliteli buluyorum. Tekrar alabilirim.

2) Avon Perceive : Bu parfümün beğenenleri çok ancak bana göre bir koku değilmiş. Tekrar almam.

3) Avon Make Me Up: Bu parfüm de gençlik serisinden bir parfüm. Kalıcılığı pek olmayan baya ağır bir koku sevmedim. Evde filan sıkarak bitirdim.





1) Neutrogena Yüz ve Göz Makyaj Temizleyicisi: Şurada uzun uzun yazmıştım.

2) Olay Total Effects Gece Kremi: Bu serinin yazısını yazacaktım ama kısmet olmadan bitti:) Ambalajı çok kullanışlı ve hijyenik. Pompalı kavanozda olan kreme hiç eliniz değmiyor ve yukarı çıkan tabanı sayesinde bütün ürünü sonuna kadar kullanabiliyorsunuz. Gece kreminin nemlendirmesi ve kokusu güzeldi. Nemlendirme konusunda ben bir tık daha fazla bekliyordum ancak kolay emiliyordu. Fena değildi ancak mucizeler yaratmadı.

3) Olay Total Effects 7 Gündüz Kremi: Bu kremde güneş koruyucu vardı ve belki bu yüzden biraz güneş kremi gibi kokuyordu. Nemlendirmesi yine orta karardı ancak bazen cildimi yakması hoşuma gitmedi. Gündüz kreminden gece kremine göre daha az memnun kaldım. Fiyatları da çok uygun değildi o yüzden tekrar  almam.

4) Olay Total Effects 7 Tonik: Bu tonik cildimi hiç kurutmadı yakmadı ve güzeldi doğrusu. Belki sadece bu seriden toniğinden memnun kaldım.

5) Uni Care Göz Temizleme Diskleri: Şurada yazmıştım.




1) Benri Kare Pamuk: Çok memnunum her zaman alıp kullanıyorum.

2) Pastel Parfüm Tester: Hiç kalıcılığı yoktu kokusu güzel değildi. Tam boy almam.

3) Medi Safe Pamuk: Benri kadar olmasa da fena değildi. Alınabilir.

4)Anew Clinical Thermafirm Nemlendirici: Yani az bir miktar olduğu için etkisi hakkında bir şey diyemiyorum ancak cildimde rahatsızlığa yol açmadı.

5) Anew Genetics Treatment Concentrate: Bu da losyon gibi bir kremdi. Serum niyetine kullandım ama etkisini görecek kadar bir miktar değildi. Bu da cildimde yakma kaşıntı vs yapmadı.




1) Sex & City Vücut Losyonu: Bir setten çıkmıştı. Kokusu parfümü gibi güzeldi ancak çok akışkan ve zor emilen bir yapısı vardı sevmedim.

2) Benri Çilekli El Kremi: Bunu bir zor bitirdim ki... Çok fazla plastik kokuyor kolay emilmiyor. Hiç sevemedim.

3) Be enchanted Vücut Kremi: Bath and Body Work ün bir ürünüydü. Gerkçekten nemlendirmesi emilmesi muhteşemdi. Kokusu eh işte:)

4) Rexona Duş Ferahlığı Stick Deo: Rexona nın deo ları gerçekten çok etkili 
bu da onlardan biriydi. Kokusu da hafif güzeldi alınabilir.




1) Stila Pudra Fondöten: Nerden aldıysam şu limangoda stila ürünlerini... Hepsinin de son kullanma tarihi  çoktaan geçmiş... Öğrenene kadar kullandım maalesef. Ben de diyorum cildim niye kızarık kızarık oldu. Atıyorum! Limango yu kınıyorum! İnsanların sağlıklarıyla oynuyorlar.

2) Garnier Roll On Kapatıcı: Çok bereketli güzel bir üründü. Kapatıcılığı çok değil ancak hafif yapısı var ve çizgilere dolması çok az. Tekrar alırım.

3) Flormar Perfect Coverage Concealer: Bunu hediye olarak vermişlerdi bir ara flormardan nasıl olduysa. Ancak rengi çok sarı ve koyuydu. Daha kullanmaya başlamadan kapağı kırıldı kullanılır halden çıktı.Atıyorum.

4) Avon Ideal Flawless Fondöten: Ben bu fondöteni pixiwoo kardeşlerin önerisi üzerine almıştım ancak rengini açık almışım. Hem o yüzden memnun kalamadım hem de cildimde kuruluklara çok doldu sanırım daha çok yağlı ciltler için. Sevmedim tekrar almam.




1) Maybelline Liner Express Eyeliner: Şurada yazmıştım. Ancak eyeliner sürmeye alıştıkça ucu kalın gelmeye başladı artık. Bu kahverengisiydi.

2) Cecile Lip Gloss: Süngerli bir lipglosstu. Eskiden kalma bir hediyeydi. Çok soğuk ve parlak bir pembe olduğundan ölü gibi duruyordum atıyorum artık bitiremedim:)
3) Maybelline 24 hr Kalıcı Ruj: Tamam kalıcılığı güzel filan a
ma kurudu yahu. Lip balm tarafı eridi filan bence çok kullanışlı bir ürün değil.

4) Nyx Doll Eye Maskara : Uzun zamandır kullandığım en iyi maskaralardandı. Hiç topaklanma yapmıyor, dolgunlaştırıyor. Ancak lilakutudan çıkmıştı ve çok çabuk bozuldu. Acaba onlar da kutulara son kullanma tarihi yaklaşan ürünleri mi koyuyorlar diye düşünmedim değil.



1) La Ligne Boyalı Saçlar İçin Şampuan: Gratis te satılan bu şampuanı indirimde çok ucuza almıştım ama beklemediğim kadar iyi çıktı. Tekrar alırım.

2) La Ligne Boyalı Saçlar için Saç Kremi: Bu ise şampuanından daha güzel gerçekten yumuşatıyor saçları beğendim. Tekrar alabilirim.

3) Cyrene Lavanta ve Naneli Şampuan: Bu markayı pek sevmiyorum bu da iki kullanımlık sıradan bir şampuandı. Tam boyunu almam.




1) Kalyon Tırnak Saramasını Önleyici Oje: Hiç bir işe yaramayan bir base coat. Hemen koyulaştı zaten atıyorum hiç beğenmedim.

2) China Glaze Crackle Oje: Çatlayan oje serisinden altın renkli olanı tamamen kurudu atıyorum maalesef. Çatlayan oje sevenler için iyi bir seçim olabilir.
3) Alessandro Oje: Bu da vanilya kutudan çıkan minik bir ojeydi. Bitirdim atıyorum. 
4) Avon ruj testerları: Çantamda hep taşıdığım bu rujlardan ikisini daha bitirdim. Güzel seviyorum hepsini:)

Ay yoruldum:) Umarım beğenmişsinizdir.
Sevgiler

4 yorum:

  1. Hey maşşallah ozaman sana kırkbirbin kere ! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) saol canim darısı başına

      Sil
  2. Ne kadar çok ürün bitirmişsin canım!
    La Lagne saç kremini beğenmişsin.Gratis'e gittiğimde ben de alıp deneyeyim.Bu aralar saç uçlarım aşırı kuru.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de saclarim kuru iyi geldi biraz. Umarim sana da iyi gelir. Sevgiler

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...