7 Şubat 2014

Uni Care Losyonlu Göz Temizleme Diskleri

Evet yine bir makyaj temizleme ürünüyle buradayım:) Bu ürün sadece göz makyajı için üretilmiş. Alıştığım pamuğa dökülüp silinen göz makyaj temizleme sıvıları yerine ıslak ince pamuk diskleri bir kutuya koyarak pratik bir çözüm yaratmaya çalışmışlar. 


Daha önce yeşilini kullanmıştım ve sert yapısından dolayı pek memnun kalmamıştım. Bunun kayısı yağlı ve losyonlu olması dolayısıyla daha hassas olabileceği dolayısıyla denemek istedim.



Gözünüzün üzerinde 5 dk bekleyin diyor ama o kadar zamana gerek yok bence:) Evet göz üzerinde biraz bekletip hafif bir masajla sıvının kirpiklere işlemesini sağlayabilirseniz daha çabuk çıkarıyor her göz makyaj temizleyici üründe olduğu gibi. Zaten göz makyajını çıkarırken göz çevresini hırpalamamak gerekiyor. 



Pamuğun büyüklüğü bu şekilde ve çok ince. Bu yüzden kutunun içinde 80 adet disk sığabiliyor. Sağlam ambalajıyla içindeki sıvıdan herhangi bir sızıntı olmuyor. O yüzden çantada rahatça taşınabilecek ve acil durumlarda kullanılabilecek bir ürün... Ancak sürekli kullanmak için tekrar alacağımı sanmıyorum...
Şöyle ki:İçindeki sıvının dibe çökmesiyle bütün pamuklar aynı ıslaklıkta olmuyor. Dibe doğru ıslaklık çok fazlayken üstteki pamuklar daha kuru. Ters çevirip saklasam da yine de pamukların hepsi istediğim ıslaklıkta değil.
Yapısının sert olması gözlerime iyi gelmedi doğrusu ve  silerken gözlerimi acıtıyorlar...
Bundan daha önemlisi ise eğer yanlışlıkla diskteki sıvı gözüme kaçarsa sanırım içindeki yağ dolayısıyla  gözlerim yanmaya başlıyor ve geçici bir yanma değil. Sonrasında mutlaka gözlerimi yüz yıkama jeliyle yıkamak zorunda kalıyorum. Bu yüzden pratikliğini burada yitirmiş oluyor ürün benim için...
Acil durumlarda belki seyahatlerde çantaya atılabilecek bir ürün olmasına rağmen benim tekrar alabileceğim bir ürün değil kendisi.
Temizlemesi ise aslında iyi ve rimelleri çıkarmakta bir problem yaşamadım.
Normal fiyatı 12.5 TL olmasına rağmen Watsons ya da Gratis te sık sık belli alışveriş üstüne 5 TL gibi bir fiyata geliyor.
Sevgiler


1 yorum:

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...