24 Mart 2015

Bir Alex Değilim, Olsa Dükkan Senin, Olur Öyle * İstiklal Akarsu


Bir Dizüstü Edebiyatı eseriyle daha karşınızdayım. Aslında pek niyetim yoktu bir seriye başlamaya ancak serinin son kitabını indirimde diye alınca diğer iki kitabını da almak zorunda kaldım:)

İstiklal Akarsu gerçek ismini kullanan fenomenlerden. Ben daha önce kendisini hiç duymamıştım... Of konuya giricem. Bu üç kitabın tamamında sanırım yüzümde sadece bir kez gülümseme oluştu... Sözde komik hikayelerini anlatıyor kendisi ama baya ergen erkek düzeyinde... Yazlıklarındaki sarhoş abiyle maceralar, babasının futbol aşkı, askerliği, kızlarla takılması filan derken kitap bitiyor ve "olldu o zaman" diye kalıyorsunuz. Yok yani hiç olmamış... Bir de genelde bu tür yazarlar hani çok aksiyon dolu yazmasalar da kişilik olarak bir taraftan sizi çeker, sempatik gelir vs. Bir de itici yahu:) Okuduğum en kötü dizüstü kitabıydı kendisi. Bir dizüstü edebiyatı kitabı okurken insan sıkılır mı. Ben çok sıkıldım. Okuyanlarınızdan yorum beklerim efendim
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...