21 Ağustos 2012

Bir Ekonomik Tetikçinin İtirafları 2 * John Perkins / Kitap

Hani bunun ilk kitabı neden 2 den başlıyorsun diye sormayın çünkü 1. sini çok önceden okumuştum ve çok beğenip 2. ve 3. sünü alıp koymuştum kenara ama devamını okumak bugünlere kısmet oldu...
Bence kitap okuyorum az biraz Dünya yla ilgim var diyen herkes 3 kitaptan oluşan bu seriyi okumalı...Okumalı ki Dünya da neler olup bitiyor herkes neden bu kadar çıldırmış vaziyette anlayabilsin. Bu kitabı okuduğunuzda abartısız ufkunuzun açıldığını ve anlam veremediğiniz olayların nedenlerini anlayacaksınız.
Evet bir roman kıvamında değil sürükleyici bir unsuru yok ama gerçek olaylar anlatılıyor ve oldukça bilgi sahibi oluyorsunuz sömürülen ülkeler ve gelecekleri hakkında... Ve bize kazandırdığı vizyon ile soru işaretlerini aklımızdan çıkarmadan bilinçli bir şekilde, farkındalıkla yaşamak gerektiğini tekrar hatırlatıyor. Kitabı okuduktan sonra ise Abd den nefret edebilirsiniz:)
Herşeyi olayların tam içinde yaşayan, vicdan muhasebesi yapıp özellikle 11 Eylül den sonra açıklamaya karar veren bir ekonomik tetikçiden öğreneceksiniz. İsterseniz biraz zamanınızı ayırıp kendi ağzından dinleyin herkese ne anlatmaya çalışıyor bu adam... Zor günler yaşadığımız bu günlerde biraz aydınlatıcı olabilir belki bazı şeylere...


3 yorum:

  1. Kesinlikle okunması gereken kitaplardan.Bende ilk kitabını okumuştum.Okuduktan sonra araştırmaya devam etmek gerekir her zaman.En azından video izlenmeli bazı şeyler hakkında fikir sahibi oluyorsunuz.Hep komplo teorisi diyerek geçiştirilen şeylerin aslında ne kadar gerçek olduğunu görmek biraz şaşırtıcı olabilir.Fakat bunlar bu kadar basite indirgenerek kapatılacak konular değil.Kesinlikle tavsiye ediyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız kesinlikle okunmalı. 2. sini de tavsiye ediyorum

      Sil
    2. En kısa sürede diğer kitaplarını da okurum umarım.

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...