26 Aralık 2012

Aralık ta Bitirdiklerim / Kozmetik

Kısa bir aradan sonra tekrar devam ediyorum. Bir çok yazı yazacağım ama önce bu ay bitirdiklerim yazısıyla başlayacağım. Çünkü her ayın 20 sinde yazıyordum bir kaç gün gecikmeli oldu bu sefer. Bu ay yoğunluklarım olduğu için açıkcası çok düzenli kullanamadım cilt ürünlerimi ama yine de bitenler oldu. Bakalım nelermiş:


1) Nuxe El Kremi: Vanilya kutudan çıkmıştı. Kokusu çok kalıcı ve güzeldi. Nemlendirmesi çok soğuk havalar için yeterli değildi ama fena değil. Çok çeşitli el kremleri olduğu için alacağımı sanmıyorum.

2) Goldwell Hacim Verici Şampuan: İlk kullanımda çok memnun kalmıştım. Çok yoğun bir kıvamı var ve saçı çok iyi temizliyor ve kolay durulanıyor. Ancak bir kaç kullanımda saç derimi kurutmaya başladı. Zaten o sırada bitti:) Vanilya kutudan çıkmıştı bu da. Alacağımı sanmıyorum

3) Maybelline Affinitone Fondöten: Oldukça bereketli bir ürün oldu. Çok doğal durması ve mat olmasını seviyorum. Fiyatı da uygun. Alınası bir ürün. Daha önce burada yazmıştım kendisini.
4) Avon Color Trend Ruj: İlk bitirdiğim ruj sanırım kendisi. Yıllar önce aldım ama diğer rujlardan bitirmeye sıra gelmemişti. Çok doğal bir rengi vardı severdim rahmetliyi... Şu an bu rengi yok sanırım.

5) Rimmel 5 in 1 Top Coat : Kalın fırçasıyla top coat uygulamasını kolaylaştıran bitene kadar koyulaşmayan bir parlatıcı. Tekrar alınası ama daha iyisini buldum bu aralar:)

6) Golden Rose Kırmızı Oje: Numarası silinmiş ama nasıl durduğunu burada göstermiştim.Şişesi dolayısıyla dibine kadar bitimek mümkün değil ama oje bitirdim sonuçta:)


1) Gül Kokulu Oda Kokusu: İçindeki sıvıyı emiyor çubuklar ve odaya koku veriyor. Vanilya kutudan çıkmıştı. Ama ben beğenmedim. Çok fazla koku yaymıyor ve 10 günde filan bitiyor. Belki banyoda filan olabilir ama bence gereksiz bir ürün:)

2) Watsons Lavantalı Vücut Peelingi: Şişeyi bitirmeden yorum yapmak istemedim. Ama oldukça memnun kaldım. Banyoda vücudunuza elinizle ya da süngerinizle kese yapar gibi uygulayıp durulanıyorsunuz. Bu da nazik ve kokulu bir kese görevi görüyor. Bunu uyguladığımda cildimin parladığını fark ettim. Sahiden işe yarıyor ama ambalajı çok kötü. Banyoda bu kutuyu açmak kullanmak zor oluyor. O yüzden almayacağım.

3) Pearly Makyaj Temizleme Mendili: Fena değil tekrar alınabilir. Üşengeç zamanlarda yüzdeki makyaj için uygun ama maskara filan çıkarmıyor tabi.

4) Watsons Invigorating Islak Mendil: Çantamda taşıyorum ve inanılmaz yumuşak bir mendil. Tekrar alınası.

5) Flormar Perfect Coverage Fondöten Tester 104 : Kapatıcılığı güzel gerçekten ama ben rengini sevmedim çok sarı durdu bende . Bir de gün içinde parlama yapıyor. Alacağımı sanmıyorum ama elimdeki testerları bitiririm.

6) Flormar Mat Velvet Fondöten Tester M301 : Bir kere kullanmakla çok karar veremedim ama fena değildi.

7) Cosmed Vanilyalı Nemlendirici Maske: Peeling gibi bir maskeydi. Kurutur diye korkarken çok güzel nemlendirdi. Memnun kaldım alabilirim.Ayrıca doğal içerikliymiş.

8) Cottomia Disk Pamuklar: Seviyorum bunları çok iyi değil ama kötü de değiller. Yenisi alındı.

Sevgiler

4 yorum:

  1. daha nıcelerını bıtır ınsallah guzel urunler bıtırmıssın benCe...
    svglEr...

    YanıtlaSil
  2. Maybelline Affinitone devamlı kullandığım canım fondötenim, yine bir Watsons macerasında satış temsilcisinin yoğun ısrarlarına karşı gelememiştim iyi ki gelememişim. Yüz de ağır durmuyor hem de nemlendiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok memnundum ama başka markaları denemek istiyorum bugünlerde..

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...