26 Aralık 2013

Aralık Ayında Bitirdiklerim


Yazmakten en çok keyif aldığım yazılar sanırım bu bitenler yazıları. Ürünleri alıp depolamaktansa teker teker bitirmek hoşuma gidiyor:) Bu kadar ürünü nasıl bitirdiğimi soranlar oluyor. Düzenli bakım yaptığınızda ürünlerin bitmesi çok uzun sürmüyor. Zaten genelde bitirdiğim ürünler cilt bakımıyla ya da banyoyla ilgili ürünler oluyor... Bir de ben bir ürünü bitirmeden yenisine pek geçmiyorum. Makyaj ürünlerinde bile bu kurala uymaya çalışıyorum. Birden fazla açık ürünü
 kullanmak hem uzun sürüyor hem artık açıldıkları için bozuluyorlar o süre zarfında. Bu kuralımı bozduğum iki şey var parfümler ve farlar... Bunlarda birinin bitmesini beklemiyorum diğerini açmak için:)  Zaten genelde bitirdiğim ürünler cilt bakımıyla ya da banyoyla ilgili ürünler oluyor... 
Evet yine ürünlere geçmeden önce hangisi iyi hangisi kötü çabucak bakmak istersiniz belki diye şu renk kodlamasını tekrar açıklıyorum...

Kırmızı Başlıkla Yazılan Ürünler: Hiç sevmediğim tekrar almayacağım ürünler
Sarı Başlıkla Yazılan Ürünler: Orta derecede sevdiğim, olsa olur olmasa da olur dediğim ürünler.
Yeşil Başlıkla Yazılan Ürünler: Çok sevdiğim tekrar alabileceğim ürünler.




1) Avon Celebre Body Mist: Celebre parfümünü bilenler vardır muhakkak bu da onun vücut spreyi. Yaz aylarında vücuda tazelik katmak ve hoş koku vermesi için kullandım. Oldukça uzun süre gitti bereketli bir ürün ancak kalıcılığı yok denecek kadar az. Bir de alkol kokusu daha fazla olduğu için tam parfüm gibi koku alamadım. Tekrar almam ama çok kötü değildi.

2) Avon Outspoken For Fergie: Avon un biraz daha pahalı parfümlerinden biri bu. Bu yüzden kalıcılığı da normal parfümlerinden daha iyi. Kokusunu çok severek kullandım ve tabi şişesini de:) Başka çeşitlerinden tekrar alabilirim.

3) Sebamed Balsam Deodorant: eczanemizde.com alışverişimde hediye olarak gelmişti. Normalde bu tarz sıvı roll onları kullanmıyorum. Bu üründe ise aliminyum alkol vs bulunmuyor. İçeriği oldukça temiz aslında ancak cildimi yakıyordu zaman zaman. Çok dayanılmayacak seviyede değildi ama beni rahatsız etti. Ter kokusunu önlüyor ancak terlemeyi engellemiyor. Bu yüzden tekrar almam. Ben şu zararlı içerikli deodorantlarımdan memnunum:)









1) Stila Rujlar: Limango dan çok ucuz diye atladığım Stila ürünleri teker teker dökülmeye başladı. Son kullanma tarihleri yaklaşmış ürünleri satmışlar meğerse. Bu rujlar da doru dürüst kullanamadan bozuldu ve çöpe gidiyor.

2) Rimmel Ultra Shine Top Coat: Kalın fırçası ve olağanüstü parlaklık vermesiyle çok beğendiğim top coatum. Ancak sonlara yaklaştıkça kuruma problemi oluyor. Tekrar alacağım..

3) Golden Rose Oje: Bu altın rengi ojeyi bitirmiş olmanın mutluluğu içindeyim. Bu şişeli Golden Rose ojelerden kurtulma çabasındayım. Çünkü çok yer kaplıyorlar.

4) Avon Color Trend Lip Gloss : Artık satılmayan eski bir ürünüydü. Artık bitirmek istedim. Yapış yapış olmayan içinde pırıltılar olan uçuk pembe bir lipgloss tu. Beğendim.

5) Avon Glimmerstick Diamonds Brown Glow Göz Kalemi: Bu kalemlerin asansörlü olması çok kullanışlı oluyor. Rengi de çok güzeldi. Pırıltılı bir bronz rengi vardı. Ancak yazın çok yumuşayıp sürerken kırıldı. Havalar biraz soğuyunca da göz altımda o renge ulaşmak için biraz daha zorlamam gerekti. Rengi çok güzel ama ben kullanışlı bulmadım. Tekrar almam.








1) Awe Bal Özlü Şampuan : Çok pahalıya almıştım bu şampuanı saçlarımı nemlendirmesi için ancak nemlendirme sağladığını düşünmüyorum. Ama çok az bir miktarı saçı çok iyi temizliyor. Tekrar almam.

2) Avon Advance Techniques Elektriklenen Saçlar İçin Saç Kremi: Bir şey beklemiyordum ancak baya baya işini yaptı. Saçlarımı yumuşattı elektriklenmeyi bir nebze önledi. Tekrar alabilirim.

3) Isana Saç Düzleştirici Durulanmayan Saç Kremi: Elidor un 7/ 24 üne benzeyen bir yapısı var. Şişesinden zar zor çıkıyor. Saçlarda ağırlık yapıyor. Bunu sürüp düzleştirici kullanmak çok saçma olur çünkü baya yoğun saçları ağırlaştırıp yakabilirsiniz:) Tekrar almam hiç sevmedim.

4) Davines Detoxifying Scrub Shampoo: Vanilya Kutu dan çıkan bu deneme boy ürün bana 2-3 kez yetti. Çok ilginç bir yapısı var. Yoğun bir jöle gibi. Birinden ayrılmıyor bile.. Saçta dağıtması biraz zor oluyor bu yüzden ama gerçekten saç derisini, saçı içindeki tanecikler sayesinde de muhteşem temizliyor. Kokusu biraz naneli gibi ama çok muhteşem bir kokusu yok. Ama kötü de değil. Çok bereketli bir ürün değil ama markanın başka şampuanlarını deneyebilirim. Bu ürüne göz atmak isterseniz tık tık.







1) Benri Beyaz Sabun Kokulu Islak Mendil : Kapaklı olmasından ve yoğun beyaz sabun kokusundan dolayı alıyorum. Oldukça iyi temizliyor ellerimi. Özellikle makyaj yaparken kullanıyorum. Tekrar alabilirim.

2) Cala Makyaj Temizleme Mendilleri: Salatalık ve aloe vera lısını bitirdim. Yazısını şurada uzun uzun yazmıştım. Artık başka ürünler denemek istiyorum. Oldukça fazla kullandım:)

3) Benri Pamuk: Her zaman aldığım pamuklar bunlar. En sevdiklerim kare pamuklar. İndirimde stok yapacağım yine







1) Takma Kirpikler: Yurtdışından aldığım bu takma kirpikler 10 çift halinde geliyor. Yarılarını bitirdim ve kalanları bir kutuya boşalttım. Çok ucuz olduğu için tekrar alacağım:) İlk kirpiklerimdi bunlar alışmaya çalışıyorum:)

2) Perfect Purity Ağız Çalkalama Suyu: Oldukça hesaplı bir fiyatla Gratis ten almıştım. Tadı da fena değildi ancak temizlediğini düşünmüyorum. İçinde alkol olduğunu görünce yarıdayken döktüm. Tekrar almam.

3) Beauty Formulas Oje Çıkartıcı: İçinde aseton olmadığı için yumuşak bir şekilde tırnak etlerimi yakmadan temizliyor ojelerimi. Ancak kokusu çok keskin resmen içime işliyor. Tekrar almayacağım.






1) Benri Hassa Tırnaklar İçin Aseton: Kokusu, oje çıkarma gücü, tırnakları kurutmamasıyla gönlümü çaldı. Çok beğendim.

2) Mavala Ayak Bakım Kremi: Bu deneme boyu sanırım vanilya kutudan çıkmıştı ama mucizeler yaratmıyor sadece çabuk emilmesi hoşuma gitti. Mavala gereksiz pahalı gibi geliyor. Büyük boyunu almam.

3) Avon Clearskin Professional Siyah Noktalar için Jel: Burnuma yapıştırıp biraz bekleyip çekince noktalar geliyor gelmesine ancak bunu ağda da yapabilir. Sürmesi dert kuruması dert. Çekince parça parça kopuyor kırk saat onunla uğraşıyorsunuz. Berbattı çöpe gidiyor bitmeden.

4) Beemy Honey Yüz Temizleme Jeli: Lila kutu dan çıkmıştı. Çok nazik yumuşak bir şekilde cildi temizliyor. İçeriği temiz renksiz kokusuz güzel bir ürün alınabilir. Göz atmak için tık tık.

5) Lcn Fondöten: Vanilya Kutudan çıkmıştı. Yorumlarda pek kimse beğenmemiş ancak ben çok beğendim yahu. Çok iyi bir kapatıcılığı var. Yüzümün kuru noktalarına dolmadan nemlendirip aynı zamanda mat bir bitişi vardı. Alabilirim. Göz atmak isterseniz tık tık.

6) The Balm Put A Lid On It Far Bazı: Şurada uzun uzun yazmıştım. Tam bitmemişti ancak tuple kullanmak zor oluyor. İçinde hava boşluklar oluştukça sıktığımda bir çok geliyor bir az geliyor. Ben de küçük bir kaba boşalttım daha kullanışlı oldu.







1) Loreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Hem göz hem yüz için kullanılan bu ürün Bioderma H20 muadili diye ses getirdi. Aslında az miktarda almak dışında fiyat olarak çok büyük bir farkı yok. Bioderma kadar bereketli değil çok çabuk bitiyor ancak makyaj çıkarma konusunda Bıoderma ile bir fark göremedim. Hatta rimel çıkarma konusunda bir tık daha iyi diyebilirim. Ancak içeriğinin temizliğinden dolayı Bioderma yı tercih edeceğim bu tarz su formundaki ürünlerde. Bu aralar yine çift fazlı ürünlere döndüm. Çünkü bu su gibi olanlarla göz makyajı zor çıkıyor yahu:)

2) Sebamed Yüz ve Vücut Temizleme Sıvısı: Sıvı diyor ya hah işte doğru söylüyor. Gerçekten su gibi. Ben bu ürünü banyoda yüzümü temizlemek için kullandım. Çok sıvı olduğu için resmen burnuma filan giriyordu:) Güzel temizliyor ancak yüzümü geriyor. Kokusu berbat. Sanki cilt hastalığım varmış da ilaçlı bir ürün kullanıyor gibi hissettim, moralimi bozdu:)  Duş jeli olarak da kullandım ve sonunda bitti tekrar almam. Ama bayağı bereketli bir ürün:)

3) Yves Rocher Californian Almond Duş Jeli: Çiçeksi bitkimsi çok ferah taze bir kokusu vardı. Nemlendirme özelliği de var. Sevdim doğrusu. Kahvelisinden sonra bu ferah koku iyi geldi:) Bu duş jelleri çabuk bitiyor aslında ama püf noktası bu ürünün çok az miktarı yetiyor. Normal duj jelleri gibi bol kepçe sıkarsam çabuk bitiyor ve anormal köpürüyor. Gerek yokmuş az az kullanmak lazımmış:) Tekrar alabilirim.






1)Pco Sleep Plascenta Mask: Koyun plezentalı bu maske yaşlılığa karşı bir maske. Lila kutudan çıkmıştı. Yani tek kullanımda bir şey anlamak mümkün değil tabi ki. Almayı düşünmüyorum.

2) Akileine Ayak Kremi: Oldukça güzel nemlendiriyor doğrusu. Lila kutudan çıkmıştı. Elimdeki Lapidak bitince belki alırım. Bu testerlardan bir şey anlamıyor insan:) Göz atmak için tık tık

3) Felil Siyah Maske: Bunu da lila kutu alışverişimde göndermişlerdi. İçindeki maske kuru kuru çıktı ama yine de kullandım. Simsiyah bir maske. Cildin yağını bayağı alıyor kurutmadan. Ancak yıkarken lavabo simsiyah oluyor yahu. Aman aman bir maske değil ama 12 tanesi 69 TL imiş. Değmez:)

4) Avon Extra Lasting Fondöten: Bu fondöteni merak ediyordum. Rengi bana çok uymadı ama beğendim alabilirim. Kalıcılığı iyi gerçekten.

5) Avon Magix Fondöten: Kapatıcılığı çok çok az kusurları daha da çok çıkarıyor gibi geldi bana. Beğenmedim almam.

6) Anew Vitale BB Krem: Bu kremin nemlendiriciliği çok yüksek. Bu iyi tarafı benim için ancak baya bir parlama yapıyor. Normal yüz kremi sürmüş gibi parlıyorsunuz. Kapatıcılığı orta ama pek beğenmedim. Çok yoğun geldi bana...


Bu ay bayağı ürün bitirmişim gördüğünüz gibi:) Yaza yaza yoruldum:) 
Sevgiler


4 yorum:

  1. Bu kadar çok ürün bitirip attıktan sonra eminim bir ferahlama gelmiştir. Bende senin gibiyim makyaj ürünleri hariç diğer ürünleri tek tek kullanırım biri bitmeden diğerine geçmem ve dediğin gibi düzenli kullanımda bu kadar çok ürün bitirmek çok da zor değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aynen düzenli kullanımda bitiyor birer birer:) rahatlama hat safhada:) sevgiler

      Sil
  2. Bayağı bir bitenin var canım tebrikler :))

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...