27 Aralık 2013

Kozmetik Alışverişim ( Nyx, Jordana) / Cherry Culture

Uzun zamandır Nyx ten alışveriş yapmak istiyordum. Çünkü daha önce Douglas ta satılıyordu ancak sanırım artık satılmıyormuş. Satıldığı dönemlerde Douglas mağazasına Nyx markasını sorduğumda öyle bir markadan haberleri yoktu çalışanların.. 
Sonra lilakutu.com bu markanın ürünlerini satmaya başlayacağını duyunca siparişimi biraz geciktirmiştim. Ancak sağolsunlar öyle fahiş fiyatlarla ortaya çıktılar ki drugstore denilen marka oldu size high end... O yüzden son durağım Cherry Culture oldu mecburen... 
Cherry Culture dan ürünlerin sağ salim geldiğini duyunca alışveriş yapmaya karar verdim ki gerçekten sağ salim elime geçti. Tam olarak 25 günde elime geçti. Aslında onlar çok hızlı bir şekilde kargoya verdi ancak ptt nin durumu malum... Neyse efendim sorunsuz elime geçmesi dışında bekleme süresi benim için önemli değil zaten. 

Öncelikle paketin üzerine art supplies yazmışlar herhangi bir cosmetics kelimesi geçmiyor. Kutunun üzerinde kırılabilir yazmakla yetinmemişler o kadar büyük bir kağıda sarmışlar ki kırılması dökülmesi mümkün değil. Bu yönden çok memnun kaldım...
Şimdi neler aldığıma fiyatlarıyla birlikte bakalım...


Nyx Jumbo Eye Pencil: Bu kalemler inanılmaz kremsi büyük göz kalemleri. Nyx satılan tüm ülkelerde de oldukça popüler. Ben renklerini elimde denedim. Hepsi birbirinden güzel. Ayrıntılı incelerim kullandıkça. Bu kalemler ister far olarak ister göz kalemi ister far bazı olarak kullanılıyor. Ben soldan sağa şu renklerini aldım: Rust, Oyster, Yogurt, Milk, Iced Mocha. Fiyat: $ 3.50 


1) Nyx Soft Matte Lip Cream: Sıvı formda mat bir ruj diyebiliriz. Sırf isminden dolayı İstanbul rengini aldım. Youtube ta Bilgen den sık sık duymuşsunuzdur bu rengi, izliyorsanız... Fiyatı: $ 5.50 

2) Nyx Xtreme Lip Cream: Bu rengi çok beğenmiştim swatchlardan gerçekten çok hoş. Rengi Nude Peach Fuzz. Fiyatı: $ 5.50 

3) Nyx Roll On Shimmer: Oldukça pırıltılı roll on şeklinde uygulanan bir renk. Tozun roll on la uygulanmasının çok kötü olacağını düşünmüştüm ama bayıldım yahu. Ambalajı da çok kaliteli, rengi şahane, uygulanması çok kolay. Kullandıkça yorumları yazarım ama Walnut rengine bir bakın derim. Göz, yüz ve vücut için kullanılılabilen bu ürünü ben tabi ki göz için aldım:) Fiyatı: $ 4.50







Nyx Blush Terracota: Şeftali,pembe tonlarındaki allıklarım olduğu için farklı bir renk almak istedim ve bu rengi seçtim. Gerçekten rengi çok güzel. Sanırım başka renklerini de alacağım. Şöyle bir rengi var:


Ürünün kalitesi ambalajı o kadar kullanışlı ve kaliteli ki bu kadar beklemiyordum açıkcası. Fiyatı: $ 5.50

Nyx ten aldıklarım bu kadardı şimdi diğer bir kaç ürünü göstereceğim:




Jordana Twist & Shine Moisturizing Balm Stain ( 05 Honey Love): Revlon un dudak kalemlerine muadil olarak çıkan bu üründen bir tane denemek istedim. Revlon un ürünü de elimde olduğu için karşılaştırma fırsatı bulacağım. Bu niyetle çok popüler olan Revlon Honey rengine muadil olan bu Honey Love rengini aldım. Ambalaj olarak tabi ki daha ucuz görünüyor ancak en azından onun gibi çevirerek çıkıyor. Kullandıkça karar vereceğim:) Fiyatı: $ 2.99



1) Jordana 12 HR Made To Last Liquid Eyeliner Pencil - Jade Jewel: Bu kalemin iyi çıkacağını yabancı youtuberlardan biliyordum ama bu kadar iyi olacağını düşünmüyordum. Avon supershock en kolay sürülen kalıcı kalemimdi ancan bu onun yerini alacak gibi görünüyor çünkü onun gibi ucu çok yumuşak ve onun gibi eğrilip bükülmüyor. Rengine de bayıldım. Tek kelimeyle mükemmel. Fiyatı: $ 2.49

2) Jordana Eye Primer/Base: Elimdeki Balm ın göz bazı bitince kullanmak için aldım umarım güzeldir. Fiyatı $ 1.99

3) Cherry Culture Lip Balm: Bu  lip balmı site hediye etti:)

4) Duo Kirpik Yapıştırıcı: Bu ürün kirpik yapıştırmada en iyi ürün diye duyuyordum. Denemek istedim. Türkiye de de satılıyor ancak sanırım iki katı fiyata... Fiyatı: $ 6.99

 Bu alışverişimden memnun kaldım. Eğer kargo ücreti olmayan kampanyalara denk gelirseniz deneyin derim. 
Sevgiler

8 yorum:

  1. Jordana Balm Stain'in yorumlarını merak ediyorum açıkçası.Eğer gerçekten Revlon kadariyiyse H&M'de satılanlardan almayıp bu seriden birkaç tane ürün alacağım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun ilk kez kullandim rengine nem vermesine bayildim. Bence denenmeli. Zaten pigment yonunden revlon dan daha basarili diyorlardi oyleymis

      Sil
  2. Güzel günlerde kullanın, benimde aklımda bir nyx ve Wet n Wild alışverişi;)

    YanıtlaSil
  3. Sağ salim gelmelerine çok sevindim :) Güle güle kullan çok hesaplı bir alışveriş olmuş. Burda 3 katına satıyorlar! =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma sorma abartmanin dibi olmus fiyatlar:( bunlarda da kargo ücreti sorunu var ama yine da daha uygun oluyor. Tsk ederim cnm bu arada daha guzelleri senin olsn

      Sil
  4. Merhabalar.. artik turkiyede bi cok yerde ozellikle boyner ve rossman larda nyx urunleri satista.. far paletleri cok hos. Fiyatlarida cazip bence..morhipo dan denk geldimm ve almayi dusunuyorum bloguna denk geldim.. far kullandin mi nyx den kaliciligi nasil? Tesekkurler guzel yorumlamalar icin.. icim rahatladi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rossmann maalesef yok burdaki boynerde de hiç görmedim. Lilakutuda da var ancak fiyatları fahiş. Nyx ten far kullanmadım ancak yukarıdakı roll on far ı önerebilirim çok güzel:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...