23 Temmuz 2014

Kırtasiye Alışverişim / Ebay, DnR, Kırtasiyeler

Uzun zamandır aldığım kırtasiye ürünlerini yazamamıştım. Şimdi toplu olarak hatırladığım kadarıyla nereden aldığımı belirterek
 göstermek istiyorum. Malum kırtasiye tutkunları için böyle ufak tefek şeyler bir mutluluk kaynağı oluyor. Ben de yeni ürünler keşfetmeye bayılıyorum. Bakalım neler almışım.... (Fotoğraflara tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz.)

Kalem Kutusu

 İlk görüşte aşk böyle bir şey olmalı:) Şaka bir yana görür görmez çok beğendim. İster makyaj çantası ister pasaport çantası isterseniz benim gibi kalem, kağıt çantası olarak kullanabilirsiniz. Artık ajanda tutmaya çalıştığım için ve kitap okurken not tutma ihtiyacı hissettiğimden çantamda ya da masamda bu kalem kitinin olması yararlı oldu. 

Görüldüğü gibi önünde şirin kızın ve ayıcığın resmini görürken arkasında da kızın arka kısmı görünüyor. Çok şirin olmuş...



Hemen içini doldurdum tabi.Sol kapakta 2, sağ kapakta 2 olmak üzere 4 bölümü var. Fermuarı da oldukça kolay açılıp kapanıyor. İçini doldursanız da hemen bozulacak gibi değil. 


Ebay dan aldığım bu ürüne şuradan ulaşabilirsiniz.




Yapışkanlı Not Kağıtları

Bir kırtasiye severe sanırım hiç bir zaman bu post it denilen yapışkanlı kağıtlar yetmiyor. Ben de onlardan biriyim. İşte biraz postit çılgınlığı...


Ortadaki kibrit şeklinde yapışkan kağıtlar var ve kibrit kutusu gibi bir paketi var:) 





Bunlar da tekli yapışkan kağıtlar. 





Bunlar da ajandamda kullanmak için yapılacak listesi post it leri.





Bunlara bayıldım yahu... Nasıl kıyıp da kullanılır:)





Bunlar da defter gibi görünen post it setlerinden ikisi. 
İçleri de böyle:






Bu ikisi de çok şirin. Kedili olan masa üstü notluğu olarak çok şeker. Diğeri de defter gibi kapaklı bir post it seti.

Bu yapışkanlı not kağıtların çoğunu ebay dan,  şuradan aldım.


Çıkartmalar


Bunlar da günlük ya da ajandalar için hazırlanmış çıkartma setleri. Hepsi bir arada satılıyor. Yine ebay den aldım ancak artık benim aldığım satışta değilmiş. Yine bulunabilir tabi ki.



Bunlar da tanesi 1 TL den buradaki kırtasiyelerden aldığım kalın çıkartmalar... Aslında kalın olmalarını sevmiyorum ancak renkleri çok hoşuma gitti çok canlılar:)




Bunlar da DnR dan aldığım ürünler. Dosyalar çok şekerdi dayanamadım. Yukarıda kalem kutusunda gördüğünüz Zebra Sarasa kalemleri ben set olarak almıştım. Bende olmayan bir rengi aldım.
Fosforlu kalemler ve şerit silici de ihtiyaçtan alındı.



Kalemler 


Bunları da kırtasiye tutkumu bilen ablam hediye etti:)

Stabilo Bionic Kalem: Bu kalem mavi yazan çok rahat kullanıma sahip bir kalem. DnR a yolunuz düşerse bir bakın derim.

Scrikss Peak Dolma Kalem: Kalem kırtasiye tutkusu derken dolma kalem tutkusunu bambaşka bir şey olduğunu keşfetmem uzun sürmedi. Ben de dolma kalemle yazma çalışma yapmaya karar verdim ve başlangıcı bu kalemle yapmak istedim. 




Aihao Kalın Keçeli Kalemler: Set halinde bir marketten aldım. 9.90 TL idi. Daha kullanamadım.

Evet uzun zamandır yazmak istediğim, aldığım ürünler bunlardı. Küçük mutluluklar...

Sevgiler

10 yorum:

  1. Çok şekerler,güle güle kullan hepsini ! :)

    YanıtlaSil
  2. matruşkalı post it den ben de almıştım. Hepsi çok güzel, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Ebay den aldıkların çok ciiiciii <3 Bende biraz post it almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. nasıl tatlı şeyler almışsın öyle, kibrit şeklindeki arkadaşlar çok güzel görünüyorlar :D

    YanıtlaSil
  5. sanırım biraz önce yazdığım yorum ulaşmadı yollamayı beceremedim:) e bay yabancı bir site diye biliyorum(bilgime güvenmiyorum)nasıl yabancı bir siteden alış veriş yapabilyorsun resimli olarak anlatırmısın .....naked paletleri,lorac prolar (tüketici manyaklığımı bilmiyorum hiç de böyle olsun diye dellenmedim bir şey için ama bunları ah şu blogırlar ahh ....çok istememe neden oldular....almak istiyorumm alamıyorumm çünkü türkiyede sattılmıyor yurt dışı sitelerini ben kullanmayı bilmiyom:( yardımmmm yardımm

    YanıtlaSil
  6. merhaba ebaydan ödeme şekli ile bir sorun yaşadınız mı

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...