17 Temmuz 2014

Bitenler ( 5 Aylık! )

Oh şükür kavuşturana:) Uzun zamandır yazamadım. Ama neden yazamadığım ve ilerde çok yazacağım hakkında kafanızı şişirmeyeceğim. Kaldığımız yerden devam edelim. Hemen bitirdiklerime geçiyorum...
Her zamanki gibi renk kodlamasıyla okunması kolay bir yazı olmasına çalışacağım. Memnun olup olmadığım ürünlere hızlıca göz atabileceğiniz gibi detaylı açıklamalarını da okuyabilirsiniz:) 

Kırmızı Başlıkla Yazılan Ürünler: Hiç sevmediğim tekrar almayacağım ürünler
Sarı Başlıkla Yazılan Ürünler: Orta derecede sevdiğim, olsa olur olmasa da olur dediğim ürünler.
Yeşil Başlıkla Yazılan Ürünler: Çok sevdiğim tekrar alabileceğim ürünler.





1) Palmolive Body Butter Çilek Duş Jeli: Kremsi, kokusu güzel iyi temizleyen bir duş jeli. Ancak içinde bulunan tanecikler ( sanırım çilek in doğal olduğu izlenimi vermek için konulmuş:) ) duşa kabinde temizlemeniz gereken kalıntılar halinde gözüküyor. O yüzden tekrar almayacağım. Ama dert etmiyorsanız güzel bir ürün.

2) Duru Perfume Lilyum Özlü Duş Jeli: Kokusuna bayılarak almıştım. Zaten lilyum kokusuna aşığım. Gerçekten oldukça yoğun lilyum kokusu eşliğinde duş almak çok keyifliydi. Beklenmedik şekilde banyodan sonra da az da olsa cildinizde bu kokuyu alabiliyorsunuz. Köpürmesi temizlemesi de güzeldi. Tekrar alıırm.

3) Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 Şampuan: Şampuan denemelerim devam ediyor.) Bunu da sevdiğim bir vloggerın tavsiyesi üzerine aldım. Güzel köpürüyor güzel kokuyor güzel temizliyor kurutmuyor. Saç kremi daha çok etkiledi beni doğrusu. Saç kremiyle takım olması açısından tekrar alabilirim. Oldukça bereketli bir ürün.


4) Elidor Besleyici Nemlendirici Bakım Şampuan: İlginç bir şekilde bu aralar denediğim şampuanlar fena çıkmamaya başladım. Bu şampuan Loreal kadar iyi değil ama yine de güzeldi.

5)  Elidor Besleyici Nemlendirici Bakım Saç Kremi: Bu serinin de saç kremi güzeldi gerçekten. Saçlarımı kurutmadan yıpratmadan taramak için bu tür ürünlere ihtiyaç duyuyorum. Bu ürün de beni memnun eden ürünlerden oldu. Tekrar alınabilir. 




1) Cosmed Tüy Azaltıcı Serum: lilakutu dan aldığım bu ürün bu şekilde küçük serumlar halinde geliyor set halinde ve oldukça uzun süre gidiyor. Tüylerinizi aldıktan sonra sürdüğünüzde hem cildi yatıştırıyor hem de biraz daha geç çıkmasını sağlıyor. Tüy azaltmıyor ama geç çıkmasını sağlıyor.

2) Olay Anti Wrinkle Instant Hydration Göz Kremi:  Kırışıklık karşıtı olan bu ürün söylediğine göre 35 yaş ve üstü kullanıcılara hitap ediyor. Jel kıvamında olan bu ürün sürdükten sonra göz altında hafif bir gerginlik hissi yaratıyor ancak ne nemlendirmesi yeterli ne de kırışıklıklara bir çözüm sunuyor. Tekrar almam

3) Bee Beauty Mangolu Duş Jeli: Gratis te uygun fiyatla satılan duş jellerinden biri kendisi. Bana hediye gelmişti. Kokusunu sevmedim öncelikle ve temizlemesi gerçekten yeterli değildi tekrar almam.

4) Loreal Pure Zone Siyah Noktalara Karşı Gözenek Arındıcı Jel: Bunun yazısını yazsam iyi olurdu ama burda bahsetmek kısmetmiş:) Oldukça yoğun yapılı kalınca tanecikli bu ürünü duşta kullanmak gözenekler açıkken oldukça faydalı oldu. Cildi çok iyi temizliyor ve kurutmuyor. Çok fazla olan siyah noktalara çare olarak yeterli gelmeyebilir ancak ince siyah noktalar için etkili olduğuna inanıyorum. Tekrar alınası.

5) Yves Rocher Nemlendirici Maske - Masque Bain Hydratation Vegetale: Bu ürünü bitiremeden atmak zorunda kalıyorum maalesef. Uğraştım ama bitiremedim. Durulanmayan krem gibi bir maske bu. Yuzunüze sürüyorsunuz ve nemlendiriyormuş. E zaten bunlar için nemlendiriciler var. Bu yapış yapış maskeyi yüzde tutmanın alemi nedir. Duruladım olmadı durulamadım olmadı.  Hiç memnun kalmadım. Zaten sanırım artık piyasada yok.

6) Olay Pro X Temizleme Jeli: Yüz temizleyici fırçamla beraber gelen bir üründü. Fazla köpürmeyen, hafif tanecikli, cildi irite etmeyen bir üründü. Zaten çabucak bitti.

7) Cosmed El Kremi: El kremi denince kokusu çok önemli benim için. Sürekli sonuçta kokusu gelir burnunuza. Bu ürünün kokusu berbattı. Nemlendirmesi de vasat. Tekrar almam




1) Nivea Stress Protect Stick: Biraz sert olması dışında oldukça güzel koruyan, kokusu hafif bir ürün. Alınabilir.

2) Avon Clearskin Pore Penetrating Tonik: Gözeneklere yönelik ürünlerde genelde kuruluk problemi yaşıyorum ancak bunda öyle bir şey olmadı. Çok da büyük bir fark görmedim. Orta karar bir ürün.

3) Time Balm : Şurada uzun uzun yazmıştım.

4) Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicisi: Buradan okuyabilirsiniz.

5) Esssence xxxl Shine Lipgloss 19 Nude Candy: Mac Angel ruja muadil diye almıştım. Ama bu kadar berbat bir lip gloss sürmedim. Sulu boya gibi bir şey. Her sürüşte fırça izleri filan oluyor. Çöpe gidiyor. 

6) Avon Calming Effect Fondöten: Bu ürün gerçekten güzeldi. Kadifemsi bir bitiş sağlıyor. Alırdım tekrar ancak bu renk bana biraz koyu geldi. Katalogtan renk tutturmak çok zor oluyor:)

7) Theramed Oxygen Diş Macunu: Çok beğendiğim bir diş macunu oldu. Çok katı değil hafif sulu yapıda bir ürün o yüzden çok güzel dağılıp köpürüyor ve iyi de temizliyor. Sadece tüpü sürekli baş aşağı koymanız lazım. Bu paketten sıkmak biraz zor çünkü.





1) Pure'n Soft İki Uçlu Makyaj Temizleme Pamukları: Bunlar kulak pamuğu gıbı ancak bir ucu daha sivri diğer ucu daha yassı. Özellikle göz makyajı düzeltmeleri için yağsız sıvı bir makyaj temizleyici döküp kullandım. Baya uzun sürede bitiyor. 

2) Kipa My Beauty Kulak Temizleme Çubuğu: Çok inceydi pamukları. Beğenmedim tekrar almam.

3) Avon Amour Edp 30 ml: Çok hafif bir kokusu olan ancak bu sefer beklentimin üstünde bir kalıcılığa sahip bir parfümdü. Sürdüğüm zaman çoğu kişi parfümümü sordu. Ancak her katalogta çıkmıyor sanırım.

4) Rimmel Finishing Touch 3D Plumping Top Coat: Rimmel in top coatlarını her zaman çok beğeniyorum. Kalın fırçası ve ince yapısıyla beni memnun ediyor. Bu daha çok jel görünümüne yakın bir durum oluşturmak için tasarlanmış. Yani ojenin üstünde daha kalın bir katman oluşturuyor. Diğer çeşitlerini daha çok seviyorum ancak tekrar alınabilir.

5) Sarıkız Saç Serumu: Belki de yazının yıldızı bu ürün. Saçımın kuruluğunu büyük ölçüde bu azalttı. Diğer serumlar gibi yağımsı bir yapıya sahip ürünü fısfıslı şişesinden sıkıp ıslak saçınızın uçlarına uyguluyorsunuz. Her banyodan sonra neredeyse tamamına uyguladım ve gerçekten saçlarımı yumuşacık yaptı. Yağlı yağlı durup saçta ağırlık yapmıyor. Ancak benim gibi abartıp fazla fazla uygularsanız saçınızı daha çabuk yağlandırıyor. Bence mutlaka denenmesi gereken bir ürün. Ben bunu saç toniğiyle beraber set olarak almıştım.

6) Avon C Vitamini Kapsülleri: Bu kapsüllerden sanırım ikinci kullanışım. Eğer güneşe çıkmayacaksınız bu tekli kullanımlık kapsülleri nemlendiricinizin altına kullanabilirsiniz. Ben kullandığım dönemlerde cildimin daha aydınlık ve canlı olduğunu gördüm. Yenisini aldım:)





1) Benri Disk Ve Kare Pamuklar: Her zamanki gibi favori pamuklarımdan bitirdim. Başka pamuk denemek istemiyorum artık. En iyisi bu.

2) Diadermine Expres 3'ü 1 Arada Makyaj Temizleme Mendilleri: Diadermine markası da artık bu son şans verdiğim ürünle bitmiştir. Hiç bir Diadermine markası ürününden memnun kalmadım bugüne kadar. Bu mendil de cildimi yaktı temizlemekten öte. Zar zor bitirdim.

3) Avon ve Yves Rocher Tester: Elimdeki testerları bitirmek istedim. Avon kremler yüzümde herhangi bir rahatsızlığa yol açmadı. Ama Yves Rocher Elixir ürünü beğendim. Deneyebilirim.

4) Fouf Night Cream: Bu da lilakutu dan gelen bir deneme boyu gece kremiydi. Oldukça doğal içeriklere sahip bu ürünün nemlendirmesi oldukça yoğun ve benim çok çabuk kızaran hassas cildimde herhangi bir iritasyona yol açmadı. Elimdeki kremler bitince alınası...

İşte bu aralar çok düzenli cilt bakımı yapamasam da ürünler yine birikti ve artık hepsini çöpe atmanın vaktidir:)

Sevgiler


11 yorum:

  1. bende çiçekli bir duş jeli arıyordum teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bu renkli kodlama işini çok sevdim ben.

    YanıtlaSil
  3. Cosmed ciddi derecede berbat :/ kurutuyormu napıyordu anlamadım ben

    YanıtlaSil
  4. Avon'un Amour parfümü benim şu anki favori kokum :) 2 şişe var. Bu ayki katalogta da indirimde tekrar almayı düşünürsen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdekiler biter bitmez:) Tşkler bilgi için

      Sil
  5. 5 aylık bitenleri biriktirsem kafayı yerim herhalde :) Biter bitmez çöpe atıyorum ben etrafta fazlalık görmek beni çıldırtıyor. Bu arada tekrar hoşgeldin arayı açma bu kadar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis torbasına dolduruyorum gözümün önünde olmuyorlar. Bitenler yazılarını sevdiğimden biriktiriyorum:) Tşkler sık sık yazacağım artık

      Sil
  6. Elidor sarı şampuan ve kremini bende kullanıyorum bencede iyiler

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...