27 Eylül 2013

Essence I Love Extreme Maskara

Yine merak ettiğim maskaralardan birini deneme şansım oldu... I Love Extreme Essence markasının rimeli. Çokça duymuşsunuzdur büyük ihtimal. Gratis te satılan Essence ürünlerinin çoğu kullanılmış ya da açılmış. O kadar düzensiz ki Essence standı bir şey almak cesaret istiyor gerçekten. Çoğu ürün de stoklarında duruyor standa koymuyorlar. Personelin işine saygısızlığı hat safhada...
İşte ben de en açılmamış olduğuna inandığım I Love Extreme maskarasını aldım ve bekletmeden kullanmaya başladım. Bakalım nasıl görünüyor...



Her zamanki etiketler bantlar çıkmak bilmiyor maalesef. Kirli görüntü için kusura bakmayın... Ama ben bunun dışında ambalajı beğendim. Pembe:)




Fırçası da oldukça kalın. Hatta uç kısmı incelmediği için iç ve alt kirpiklere sürmesi baya zor oluyor. 

Sürüldüğünde de tam olarak böyle bir etki yaratıyor...

makeupmonster.ie den alıntıdır


Bu üründe sevdiğim özellikler:

  • Ne kadar çok kat sürersem süreyim topaklanma yapmıyor.
  • Dökülme yapmıyor.
  • Dolgunlaştırıp uzatıyor. Yani ben bu iki özelliğini oldukça yeterli buldum.
  • Kaşındırma, tahriş yapmıyor.
  • Gözden çıkarması çok zor değil bir sorun yaşamadım.
  • Fiyatı uygun: 9.55 TL


Ürünün Sevmediğim Özellikleri:


  • Kirpikleri kıvırma etkisi yok. Hatta koyu kıvamlı olduğu için kirpikleri ağırlaştırıp, kirpiklerde düz bir görünüme neden oluyor.
  • Bu ürünün en büyük eksisi çok çabuk kuruması. Çok kısa sürede sanki uzun süredir açık kalmışcasına kuruyor. Ama atmak için acele etmiyorum çünkü yine de iş görüyor ilginç bir şekilde. Bir ya da en fazla iki ay dayanabiliyor kurumadan. 
  • Fırçası çok kalın olduğu için uygulamada zorluk yaşıyorum. Özellikle iç kısımdaki kirpiklerde...
Ben değişik maskaralar denemeyi sevdiğim için tekrar almayı düşünmüyorum. Ancak bahsettiğim olumsuz yanlarını göz ardı edersek performansını beğendim. Denemek isteyenler ancak şehrinde Gratis mağazası olmayanlar, buradan satın alabilirsiniz. 


Sevgiler

2 yorum:

  1. bende aldım bu rimelden ama sanırım acılmıstı açılmamış bulmak imkansız gercektende :/

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bi post olmuş :)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...