26 Eylül 2013

Flormar BB Krem

Eğer yüzünüzde derin izler, sivilceler filan yoksa özellikle yaz aylarında ya da günlük kullanım için bb kremler oldukça kullanışlı oluyor. Hem içinde cildinizin kırışmasını engelleyen güneş koruyucu var hem de nemlendirici hem de fondöten kadar ağır olmayan bir yapısı var. Tabi ki fondöten kadar kapatıcılık beklemek yanlış olur bu ürünlerde.

Benim de uzun süredir kullandığım bb krem Flormar ınki oldu. Light, Light Medium, Dark Medium. 
 renkleri var. BB krem cildin rengiyle bütünleştiğinden ve çok fazla renk vermediğinden bu şekilde az cilt renkleri yeterli oluyor. 

Bakalım paketi nasıl...


Ambalajı yumuşak o yüzden sıkıp ince ucundan ürünü alabiliyorsunuz. Kapağındaki parlak kaplama ise zaman içinde aşınıp boyası çıkabiliyor. Uzun süre giden bir ürün olduğu için çok problem olmasa da daha dayanıklı bir kaplama yapabilirlerdi kapağına... Bir de vidali kapak olduğu için pek pratik sayılmaz.


Kullanım şekli ve içindekiler...


Ürün tanıtımı ise şöyle:
"5 in 1 özelliği ile birçok fonksiyonu bir arada sunan BB krem, cildinizi pürüzsüz ve doğal görünüme kavuştururken, cilt tonunu dengeliyor, aynı zamanda besliyor ve nemlendiriyor. Ayrıca spf 15 ile güneşin tüm zararlı etkilerine karşı cildi koruyor."

Dediğim gibi uzun süredir kullanıyorum günlük olarak bu ürünü... Oldukça bereketli bir ürün sanırım bana bütün yaz yetti hala da var içinde. Bazen fazla sürdüğümde örtücülüğü artmıyor onun yerinde daha açık bir renk alıyor yüzümde o yüzden az miktarda uygulayıp, kapatıcılığını kapatıcı ya da pudrayla arttırmakta fayda var. 
Kapatıcılığı demişken ciltte duruşuna bakalım..


Light rengi görüldüğü gibi bende koyu duruyor ancak endişeye mahal yok dediğim gibi cilt rengiyle bütünleşiyor. Yapısı da o kadar sıvı ki dağıtması oldukça kolay olsa da bu kadar sıvı yapıyı ben pek sevmiyorum...



Kapatıcılığı ufak tefek lekelerde, kızarıklıklarda iyi sayılabilir. Tabi ki fondöten kapatıcılığı beklememek lazım ama bb krem için yüzünüzün rengini eşitleyerek makyaja hazırlamış oluyor. Ben o görüntüyü seviyorum. 
Sevmediğim yanı ise çok parlaması... Sanki normal nemlendirici krem sürmüşsünüz gibi parlıyorsunuz ki benim cildim kuru- karma. Bu yüzden bütün cildimi pudrayla geçiyorum ki bütün yüzün nemlenmiş olduğundan herhangi bir pudramsı görüntü olmuyor. Bazen de pudra fondötenle geçiyorum ki kapatıcılığını oldukça fazla arttırmış oluyorum.
 Zaten fondöten altına baz olarak kullanabiliyorsunuz bb kremleri ancak bu bb kremi sıvı fondötenin altına sürmeye cesaret edemedim:) Hele ki yağlı ciltlerde nasıl olur hiç bilemiyorum:)
Sanırım bu oldukça parlak görünüm yüzünden bir de yağlı ciltler için olan mat bitişli olanını çıkarmış flormar. Henüz onu denemedim... 
Ben bu ürünün çok sıvı yapıda ve çok parlamasından dolayı beğenmedim ancak güneş koruma faktörü ve yüze yayılmasının kolay olması yüzünden, cildi sorunlu olmayanlar ve parlak bitiş sevenler tercih edebilir. Fiyatı: 25 TL


2 yorum:

  1. teşekkür ederim çok faydalı buldum yorumlarınızı...

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...