16 Eylül 2013

The Balm Allıklarım

The Balm bir Amerikan kozmetik markası. Daha yeni sayılabilecek bu marka 2004 te Marissa Shipman tarafından Amazon la iş birliği yapılarak kurulmuş. Ürünlerinde paraben olmaması ve hayvanlar üzerinde test edilmemesi en büyük özelliği. Ayrıca Amerika da bile yüksek fiyatlı ürün olarak geçerken ülkemizde şaşırtıcı bir şekilde Gratis indirimleriyle oldukça uygun fiyatlara alabiliyoruz. 
Bütün ürünlerin muhteşem paketleri öncelikle bu markanın albenili tarafı... Ancak paketlerin ilginçliğiyle kalmıyor ürünler. Oldukça çeşitli ve kaliteli ürünleriyle bizi bizden almaya devam ediyor The Balm ürünleri.
İlk kez bu markanın ürünleri hakkında yazacağım için kısa bir bilgi vermenin yeridir diye düşündüm. Yazımın asıl sebebi ise bende olan The Balm allıkları hakkında biraz bilgi vermek ki almak isteyenler için yardımcı olur umarım...


İşte elimde olan The Balm allıklarının bayıldığım paketleri




Burada da açık hallerini görüyorsunuz ki ben yine isimlerini yazdım. Hepsinin kapağında aynaları var ve kapakları mıknatıslı olarak kapanıyor. Herhangi bir şekilde allıkların oraya buraya dağılması söz konusu olmuyor. Rahatça çantaya atmalık aslında... 



Hot Mama








Hot Mama yla başlamak istedim ki en çok kullandığım allık bu oluyor. Işıltılı şeftalimsi turuncumsu bir allık kendisi ve sık sık Nars Orgazm la karşılaştırılıyor ancak bence ışıltı dışında renk olarak çok benzemiyorlar. Neyse efendim bu allığın rengi her tene ve günlük her makyaja uyabilecek şekilde dizayn edilmiş. O yüzden bence The Balm allıklarını denemeye bu allıktan başlanabilir...


Çok koyu bir rengi olmadığı ve hafif sheer yapısı olduğu için bir kaç defa geçerek hafif ya da ağır uygulayabilirsiniz. Ama pigmentli değil dediğimi sanmayın sadece rengi ve pırıltıları dolayısıyla üst üste uygulanarak yoğunluğu ayarlanabilecek bir allık ki bence farklı ten renkleri için mükemmel bir özellik. Gramajı  (7.08 gr) diğer allıklarına göre daha az olan bu allık da aslında uzun süre gider.




Frat Boy






Genelde mat olan allıklardan Hot Mama gibi ışıltılı olana göz attıktan sonra yine bir şeftali tonu olan Frat Boy a göz atalım. Genelde kremsi olan bu allıklardan çok olmasa da en çok tozutan bu allık gibi geliyor bana. Ama tam mat bir şeftali arayışında olanlar için güzel bir allık...


Sağdaki ışıltılı bir şeftali olarak tanımlayabileceğim hot mama swatch ı soldaki ise mat şeftali olan frat boy u görüyorsunuz. Tam tamına rengini veriyor ve gerçekten yanaklarınızda o şeftali rengini alıyorsunuz. Hergün kullandığım bir allık değil kendisi ama bazı makyajlara çok uygun düşüyor. 9.9 gramlık ürün bitecek gibi görünmüyor.




Down Boy







Hot Mama dan sonra en çok kullandığım ikinci allık Down Boy var sırada. Yine mat bir allık ve bebek pembesi diyebiliriz rengi için. Esmer tenlerde nasıl duruyor hiç denemedim ama açık tenli olduğum için ve yine açık tenli arkadaşlarıma uyguladığımda çok güzel durduğunu biliyorum. Özellikle yazın genelde açık pembe rujlar sürdüğüm zamanlarda çok iyi bir uyum sağlıyor ve yüzünüze taze bir görünüm veriyor. Tozutma birikme gibi bir problemi de yok...



Burada da tene uygulanmış halini ve diğer allıklarla olan renk farkını görebilirsiniz. Kremsi bir yapısı var ve kolayca dağıtabiliyorsunuz. Bir anda yanağınızın bir yerinde birikme yapıp kalmıyor hemen dağıtabiliyorsunuz.  9.9 gram da aldığınız ürünün miktarı.




Cabana Boy




Cabana Boy için aslında bir gül kurusu rengi diyebiliriz. Down Boy kadar mat değil  görüldüğü gibi simli olmasa da hafif saten yapıda diyebiliriz. Oldukça pigmentli olduğunu söylemeliyim ve çok az miktarı bile yetiyor. O yüzden açık tenlilerin çok dikkatli uygulaması gerekiyor. Sonbahar için güzel bir renk olmasına rağmen bence daha koyu tenliler bu allığı korkmadan uygulayabilirler ve çok da yakışır.


Biraz daha morumsu duran bu gül kurusu rengini yine diğer renklerle karşılaştırabilirsiniz. Bunu da yapısında herhangi bir problem yok. Kremsi kolayca uygulanan bir allık. Bu rengi biraz daha yoğun ve pigmentli. 8.5 gr ise ürünün ağırlığı.




Instain Houndstooth





Son çıkardığı allık koleksiyonu Instain allıklardan Houndstooth u aldım. Diğer renklerine de baktım ama bende olmayan renk olarak bunu seçtim kendime.  Bu allık diğerlerine göre daha kalıcı söylediği gibi. Özellikle hot mama nın kalıcılığına göre daha iyi...  Altı rengi var bu serinin ve bu rengi mauve diye geçiyor ve tam türkçesi leylak rengi... Özellikle rujlarda gördüğümde bu renge bayılıyorum o yüzden bunu almak istedim ki gerçekten ambalajında koyu gibi durmasına rağmen son derece doğal bir rengi var. Çok çok hafif tozutması var ama Frat Boy hariç diğerlerinde o problem de yok. Yani allığın kalitesine göre bu kusuru görülmeyecek kadar küçük.


Görüldüğü gibi rengi Cabana Boy a benziyor gibi gözükse de o morluk bu allıkta pek yok. Daha çok pembe ve gül kurusu arasında bir yerde. Tam tamına mat bir allık değil kesinlikle yine saten yapıda bir allık ve ışıkla beraber aydınlıklar  yaratabiliyor yanağınızın üst kısımlarında ki benim yeni kullanmaya başlamama rağmen en sevdiğim allıklardan biri oldu abartısız duruşuyla. Bunu kullanırken hep şüpheyle yaklaştım ama sürdüğümde hep çok risksiz bir allık olduğunu düşündüm. Yani bence alınması gerekenlerde biri de bu. 5.5 gr ile en az miktar bu allıkta...


Hepsinin swatchlarına toplu şekilde bakacak olursak:



Normal kullandığımız allıklara göre daha bir kalıcı olmalarına rağmen muhteşem kalıcılıkları var diyemem ama houndstooth bir tık daha yukarıda kalıcılık bakımından. Tabi ki toz allıklarda kalıcılık belli bir yere kadar mümkün oluyor ve aslında kalıcılıkları konusunda memnun olunmayacak allıklar değil. Onun dışında inanılmaz kremsi yapıları, pigmentliliği ve kolayca dağılması beni memnun eden özelliklerden. Ayrıca yine başta bahsettiğim gibi paraben içermemelerinin yanı sıra talk pudrası da içermiyor bu allıklar. Üzerinde yazdığı gibi allık olarak kullanıldığı gibi  far olarak da kullanılabiliyor ki ben hiç denemedim:)

Benim burada en sevdiklerim sırayla Hot Mama, Down Boy ve Instain Houndstooth ... Esmerseniz Cabana Boy a da bakmanızı öneririm. 
Sevgiler

22 yorum:

  1. en çok kullandığım downboy ve hotmama fratboyu da kullanıyorum arada :)) ama bursa da gratis olmadığı için maalesef ulaşmak benim için çok güç ::((

    YanıtlaSil
  2. ben de çok severek kullanıyorum hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. aycn ozcn zaten elindekiler varsa sorun yok:) güle güle kullan.
    Meri evet çok güzeller

    YanıtlaSil
  4. Hot mama dan başlamayı dusunuorum ilk indirim de :) Cok iyi oldu bu post az cok renklerini öğrendim,tesekkurer..
    Bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  5. yararlı olmasına sevindim. şimdiden güle güle kullanın:) blogunuzu takip ettim bile:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Harika bir yazı olmuş gerçekten.Tam almak istediğim allıkları öyle güzel açıklamışsınız ki, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Beğendiğinize sevindim:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bende uzun zamandır The Balm'ın ürünlerini inceliyordum ve buğday tenliyim acaba bana hangi allığı önerirsiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cabana boy ve gösterdiğim instain allığa bakabilirsiniz. ben pırıltılı şeftali istiorum derseniz hot mama yı seversiniz

      Sil
  9. Merhaba öncelikle yazını çok beğendim.Bn beyaz sarı karışımı bi tene sahibim ve şeftali tonlarını daha çok seviyorum sence hangisini denemeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışıltılı seviyorsanız hot mama, mat seviyorsanız frat boy u deneyebilirsiniz

      Sil
  10. merhaba ben esmer tenliyim kendime göre the balm allığı arıyorum hangisini önerirsiniz acaba

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben bakir rengi sacimvar beyaz tenliyim hangisi olur

    YanıtlaSil
  12. meraba sarışınım bembeyaz tenliyim downboyu beğendim ama ışıltısı yok gibi. mat sevmiyorum ama downboyunda tonuna bayıldım tam benlik napabilirm sizce içine ışıltı katamıyomuyuz :))))

    YanıtlaSil
  13. Faydalı oldu, teşekkürler 😊

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...