22 Ekim 2012

Diadermine Nemlendirici Bakım Kremi / Kozmetik

Aslında bu ürünleri hepimiz az çok biliyoruz ancak ürün yorumlarımı kullandığım en temel ürünlerden başlamak istedim. Kullandığım bütün ürünleri yazmayı düşünüyorum. Bakalım:) Sırada 2. kutuyu kullandığım Diadermine krem var. Aslında çok memnun olmamama rağmen ikinci kutu hediye gelince onu da kullanayım dedim:) Uzun zamandan beridir kullandığıma göre artık yorumlarıma başlayabilirim. 

Cam kavanozunda da böyle görünüyor 

                       
Kutusunu attım ama böyleydi




Aslında su bazlı bir krem ve karma ciltlere uygun. Yumuşak olması dolayısıyla ciltte çabucak yayılıyor. Ancak benim istediğim cilt tarafından hızla emilip yumuşak ama yağsız bir his bırakma durumu bu kremle pek gerçekleşmiyor. Cildiniz kremi emiyor emmesine ama hala yağlı bir his bırakıyor ve krem tamamen emilse de cildimde parlama yapıyor ( Parlama önleyici demesine rağmen) Kimi zaman da cildimde terleme yapıyor. Uzun süreli kullanmama rağmen temizleyici ve tonik uygulamam dolayısıyla cildimde oluşan gerginliği geçirmesi dışında pek bir faydasını görmedim. Yani cildimin eskiye nazaran daha canlı görünmesini ya da daha az parlamasını sağlamadı. Sadece düz bir nemlendirici. Ayrıca kavanoz içinde olması dolayısıyla sürekli parmak daldırmak pek hijyenik değil.Uygun fiyatlı olması dolayısıyla belki cilt bakımına yeni başlayan gençlere ya da cildi kuru ve çok fazla problemi olmayan ciltlere önerilebilir ancak ben tekrar almam. Zira artık 2 kutu kullandım çok sıkıldım:) Diadermine ürünleri vasatın üstüne pek geçemiyor ancak fiyatlarına göre iyi sayılır. Fiyatı : 20 TL civarı ama sık sık indirimler oluyor. Özellikle marketlerde çok uygun fiyatlı setler halinde bulunabilir.

17 yorum:

  1. aa hadı ya bana cok ıyı geldi cNİm karma benım cıldde yanaklarım kuru nemlendırmesı supEr meselA kasıntı tahrış vs yapmadı alnımda parlama olmadı,
    senın cilt kaldıramadı uymadı demekkı herkezınkı frklıya sncDa nrmal bak bana ıyı gelen baskasına olmuyor işDe..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir de artık 2 kutu bitirince çok sıkıldım ondan bol bol sürünce oldu belki de

      Sil
    2. bende ısde bu ay ıkısını 18 e falan aldım parfumden de ole cbuk sıkılırım bununda kokusu hıc yok ama nemlendırıcıler ıcın dıyorum eger cılt alısmıssa sevdıyse degısdırmek ıyı degılmıs ole sıksık......

      Sil
    3. Ben daha çok iyi gelen nemlendirici bulamadım o yüzden değiştiriyorum

      Sil
    4. hıı peki... ama buldugunDa devamlı kullanması onerırım ...

      Sil
  2. Ben kullandim hassas ve kuru ciltler icin olani kasinti ve alerji yapti yuzumu mahvetti tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba aranıza yeni katıldım. Ben Bionem olarak bir nemlendirici aldım geçen gün. fiyatı oldukça makul ve etkisi de mükemmel. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bende kullandim kokusu cok hosuma gitti yumuşacık yapıyo cildi ama küçük sivilceler oluştu yuzumde biraz bundan dolayımi bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bende sevmedim kesinlikle yuzunuze sürmeyin sivilce yapıyo denedim arkadaslar

    YanıtlaSil
  6. Ben bugun başladım tekra arkadaslar..kuru bir cildim var..sivilce yapıyormu gercekten...bundan 2 sene önce kullanmıştım memnun kalmıstım çünki..

    YanıtlaSil
  7. Ben hic sevmedim tavsiye etmem yinede cilt tipine bağlı direk çöpe attim

    YanıtlaSil
  8. Nivea urban skin gündüz kremi aldım çok memnun kaldım tavsiye ederim benim cildim karma cildime iyi geldi fiyatı 30 lira ama indirimde daha uyguna alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. Ben daha yeni kullanmaya başladım ama sanki cildim yumuşatmakla değil sadece hafif gerginlik yarattı bilemiyorum sanki ben yüzümü biraz daha gergin ama aynı zamanda yumuşak hissettiriyor

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...