25 Ekim 2012

Gliss Nutri Protect Şampuan Yaban Gülü Yağı

 Bir çok yerde methini duymuştum bu şampuanın. Gliss in pembe kutulusu diye aklımda kalmış ben de buna istinaden paketini filan okumadan aldım. Üzerinde kuru , donuk saçlar için yazıyor. Tamam donuk saçlı olabilirim ama kuru saçlı değilim:) Bundan dolayı da saçımda hiç yağ problemim olmamasına rağmen bu şampuanla 1 gün sonra bile dipleri yağlanmaya başladı:( 
Ancak sadece benim hatamdan kaynaklandığını düşündüğüm yanlış bir seçim dışında şampuanın kendinden de memnun kalmadım. Çünkü:
1) Saçlarımı yıkarken asla diplerinin tam olarak temizlendiğini hissetmedim. Üç kere şampuanlamama rağmen o her zaman hissettiğim temizlik hissini maalesef bu şampuanda bulamadım.

2)Saçlarım ne kadar kirli olursa olsun bu şampuanı sürdüğüm anda en ufak bir köpük kesilmesi filan olmuyor maşallah bayağı köpürüyor. Bu da benim kıstaslarıma göre iyi bir şey değil zira çok kimyasal olduğunu ve iyi temizlemediğini düşündürüyor . 
3) Dediğim gibi çabuk saçı çabuk yağlandırıyor.

Şampuanın tek iyi yönü durularken saçlarınız sanki kremli gibi yumuşacık oluyor ekstra kreme ihtiyaç duymuyorsunuz. Kokusu da garip bir gül kokusu (yaban gülüyağı varmış içinde) şeklinde ama çok ağır ve rahatsız edici değil. Ama diğer kötü yönleri benim için önemli ve iyi ki çabuk bitiyor:) Fiyatı: 14 TL .

Arkasında yazanlar ise şöyle:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...