29 Ekim 2012

Maybelline Affinitone Kapatıcı / Kozmetik

Maybelline nin bu serisinin fondötenini kullandığımdan daha uyumlu olur inancıyla aldığım bu göz altı kapatıcısından kullanıyorum. Yine orta kapatıcılıkta ve yine sıvı bir formu var. Süngerli fırçasıyla göz altına uygulamak kolay oluyor. Ben genelde parmak yerine Beauty Blender la uygulamayı seviyorum.

 Aslında kirli değil ama paketi etiketlerden filan böyle kirli gibi görünüyor hiç hoşlanmıyorum:(



 Uygulamadan önce


 Uyguladıktan sonra kapatıcılığı bu şekilde

  • Görüldüğü gibi kapatıcılığı çok yüksek değil ancak göz altındaki renk değişimlerini eşitleyecek seviyede. Benim yorgunluğa, strese bağlı göz altı morluklarım çok fazla yok ama onları bile kapatmaya yetmiyor.
  • İlerleyen saatlerde göz altı çizgilerine dolabiliyor ve bundan hoşlanmıyorum.
  • Kimi zaman burun kenarlarımı kapatmak için kullanıyorum ama o bölgelerde yağlanma yapıyor.
  • Doğal duran, uygulaması kolay, çok fazla aydınlatmayan başlangıç için kullanılabilecek bir kapatıcı bence.
Tekrar almam gibi geliyor çünkü hafif bir kapatıcılık dışında ciltte uzun süre kalmaması, çizgilere dolması ve benim morlukları kapatmaması bakımından memnun değilim. Siz ne dersiniz? Fiyatı: 18 TL
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...