25 Ekim 2012

Flormar Makyaj Bazı

Makyaj bazı çoğunuzun bildiği gibi makyaj öncesinde cilde uygulanan, cildi nemlendiren, gözenekleri pürüzsüzleştiren, makyajın daha kalıcı olmasını sağlayan, isteğe göre makyajı mat ya da ışıltılı yapan, cildin föndöten kapatıcı gibi kimyasalları emmesini engelleyen güzel bir icat:) Ben de ilk denememi Flormar la yapayım dedim zaten çarşıya çıkıp almak isteseniz öyle çok fazla makyaj bazı yok ortalarda Loreal ve Flormar dan başka. Diğer markaların Türkiye de yaygın şekilde satılması biraz daha zaman alacak sanırım. Neyse ben makyaj bazını genelde cildi korumak ve nemlendirmek için kullanıyorum açıkcası o yüzden hemen hemen her makyajda kullanıyorum. Flormar ın bu ürünü de şöyle bir ambalajda ve ben ambalajına bayıldım. Hem pompalı hem de kullandıkça tabanı yukarı çıkan şişe sistemlerinden hem de çok şık görünüyor değil mi?:)

Çok hafif bir losyon şeklinde olan ürünü yüzünüze sürdüğünüzde hemen emiliyor. Kokusu bitkimsi değişik bir koku ama rahatsız etmiyor. Ayrıca su bazlı olduğu için gözenekleri tıkamıyor. Su bazlı föndötenle kullandığımda makyajım daha kalıcı oluyor. Bu yönden bazla föndötenin aynı yapıda (su bazlı, yağ bazlı) olmasına dikkat ediyorum. 
Gözenekleri hafiften yok ediyor ve fondöteni sürdüğünüzde daha pürüzsüz görünüyor cildiniz ama öyle aman aman bir pürüzleştirmesi yok. Makyajın daha kalıcı olmasını sağlaması bakımından ise çok fazla şey beklememek lazım ancak bazsız yapılan makyaja göre  makyajın daha uzun gittiği gerçek. İlk deneme için fena sayılmasa da eğer gerçekten iyi bir makyaj bazı arayışındaysanız bu üründen beklediğinizi bulamayabilirsiniz. Fiyatı: 24.90
Sevgiler

15 yorum:

  1. Ben hep nemlendirici krem kullanıyorum ama sanırım artık bir tane alma zamanı geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirici makyaj altı için çok yoğun geliyor bana karma cildim olduğu için bunlar daha kullanışlı :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. baska baz varmı kullandıgın ?

    YanıtlaSil
  4. ben bu bazdan aldım ama pompası sıkılıyorum sıkıyorum baz gelmior elime acaba bozuk olabilirmi bi bilginiz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazılarında o sorun oluyormuş. Özellikle ürün az kaldığında... Ters çevirip sıkarsanız belki gelir. Benimkinde öyle bir sorun olmadı ama bu sorunu yaşayanlar var maalesef

      Sil
    2. bende de öyle oldu, açıp baktım pompası düşündüğümüz gibi uzun degil, kısa. yani başaşağı saklamak gerekiyor.

      Sil
    3. bence çok güzel herkese öneririm

      Sil
  5. gozenekli ciltlerde ne onerirsin the balm falan nasil

    YanıtlaSil
  6. bende almak istiyorum ne onerirsiniz, yuz derim kuru.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj bazı olarak uygun fiyatlı bir ürün bu deneyebilirsiniz

      Sil
  7. bu bazın hortumumu yok banamı öyle geliyorrr kızlarr :D:D dün aldım gidip sormayada üseniyorum 5 mm lik bisey var böylemi üretiminden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandıkça dibi yukarı çıkıyor o yüzden hortum olmayabilir

      Sil
  8. Bende almak istiyorum bu bazı beğenenler varmı?

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...