25 Ekim 2012

Neutrogena Pembe Greyfurt Serisi Günlük Peeling

Neutrogena ürünlerinden genelde memnun olduğum için bir de yeni çıkan pembe greyfurt serisinden denemek istemiştim. Ayrıca en iyi yeni çıkan ürün ödülünü de aldı bu seri. Ben de peeling ve maske meraklısı biri olarak bu peelingi alayım dedim. Ancak kokulara karşı çok hassasiyetim olmadığı için daha doğrusu cilt ürünlerindeki kokular beni fazla rahatsız etmediği için koklamadan kaptım geldim.
 Daha ilk kullanmamda acı gerçekle başbaşa kaldım ve ekşi, rahatsız edici bir kokuyla başbaşa kaldım yüzümü yıkarken. Nefes almamaya çalışarak yüzümü yıkadım desem yalan olmaz. Ama kimileri kokusundan nefret ediyor bu ürünün kimisi çok seviyor o yüzden almadan önce bir baksanız iyi olur. Gelelim ürünün diğer özelliklerine.




Aslında ince tanecikli yoğun bir yüz temizleme jeli diyebiliriz. Günlük peeling demesindeki sebep aslında o bildiğimiz peelingler kadar yoğun tanecikleri yok. Yoğun kremsi ve pembe bu jeli yüzünüze yaydığınızda yavaş yavaş tanecikler işini yapmaya koyuluyor ve yüzü rahatsız etmeden hafifçe temizliyor. Duruladığınızda da cildinizde herhangi bir gerginlik olmuyor ve temizlenmiş hissediyorsunuz. Cildi kurutmadan, gerginleştirmeden temizlemesi bakımından Neutrogena nın şu temizleyicisinden daha iyi diyebilirim. Günlük kullanım için uygun fakat cildiniz kuruysa hergün kullanmamanız daha iyi olur bence. Fiyatı: 15-17 TL civarı
Sevgiler

23 yorum:

  1. Yeni çıkan dediğin ürün neredeyse 1 yıldan fazladır bizimle :) Neredeyse millet sıkılacak o derece ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala ürün yorumlarını okuduğunuza göre sıkılmamışsınız demek ki:)

      Sil
  2. acaba bu ürün yüzde beyazlama yapıyomu ?

    YanıtlaSil
  3. bişey sorucm önce jeliyle yıkayp daha sonra peeling i mi uyguluyoruz?

    YanıtlaSil
  4. hayır bu peeling etkili bir temizleme jeli yani iki işi aynı anda görüyor

    YanıtlaSil
  5. hangi yaşlara uygun ?

    YanıtlaSil
  6. yaş sınırlaması yok. sonuçta yüz yıkamajeli

    YanıtlaSil
  7. Çok merak ediyorum bu seriyi.Bir de karışık yorumlardan dolayı uzak duruyorum :/
    Bu arada blogunuzu çok severek takip ediyorum,aradığım her şeyi bulabiliyorum :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kokusunu pek sevmedim eğer kokusu sizi rahatsız etmezse bence güzel bir ürün...
      Teşekkür ederim beğendiğiniz için çok mutlu oldum:)
      Sevgiler

      Sil
  8. Ne kadar süre sonra yıkıyoruz suratımızı ?

    YanıtlaSil
  9. ben neredeyse 2 haftadır kullanıyorum ama hiçbir etkisini görmedim çok iğrenç bir ürün onun yerine garnier 3ü 1arada daha iyi verdiğiniz paraya değmez

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ;)) Bu urunu bende satin almak istiyorum.Ancak bazi kisiler cok begeniyor,bazi kisiler ise hic begenmiyor.Bu urun sivilce ve akneleri azaltiyor mu veya akne ve sivilceler uzerinde bir etkisi var mi ?

    YanıtlaSil
  11. bu jelden bendede var fakat nasıl kullanılacağını bilmiyorum.ben jeli yüzüme sürüyorum 2 dakika sonra yıkıyorum böyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jeli bir parça elinize alıp ıslak yüzünüze dairesel hareketlerle uygulayıp yıkıyorsunuz bekletmenize gerek yok

      Sil
  12. Çok çok çok güzel bir ürün. benim yüzüm yok yağlı ve çok sivilce çıkıyor daha kullanmaya başlayalı 4 gün olmasına rağmen sivilcelerimde azalma görüldü ve burnumun kenarındaki kızarıklıklar ortadan kalktı :))

    YanıtlaSil
  13. Bende mandalina özlü yeşil temizleme jeli ve bu pembe peeling etkili krem var ama ikisini birlikte nasıl kullanmam gerektiğini bilmiyorum

    YanıtlaSil
  14. Bu urun yağ bezesi yapıyor mu bende bir haftadır her gün akşam yatmadan önce kullanıyorum onunla birlikte bir nemlendirici de acaba hangisi yağ bezesi yaptı diye çok merak ediyorum ona göre kullanmayı keseceğim benim cilt tipimde kuru ve hassas kullandığım nemlendirici de diadermine kuru ve hassas ciltler için nemlendirici çok beğenmiştim bu ürünü ams boyle olunca kullanmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  15. Bende bu ürünü kullanıyorum son bir haftadır yağ bezesi oluştu yüzümde çok sorunlu değildir cildim ama böyle olunca bir daha kullanmak istemedim

    YanıtlaSil
  16. Ben bu urunu diadermine kuru ve hassas ciltler için olan nemlendiriciyle birlikte kullandım acaba hangisi Yaptı çok merak ediyorum yoksa çok severek almistim ikisinide😔

    YanıtlaSil
  17. Merhaba bu ürünü ben yeni deniyorum yüzümü yıkadm ve 1 saat içinde kaşıntıyla brlikte sivilce oluştu acaba önce deri altındakileri çıkarıyor sonramı etkisini gösteriyor

    YanıtlaSil
  18. Bende kullanıyorum üründen çok memnunum yüzümü germiyor kurutmuyor çok güzel 🤗

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...