20 Ekim 2012

Neutrogena Deep Clean Arındırıcı Tonik / Kozmetik

Oldukça sadık bir tonik kullancısıyım. Yüzümü temizledikten sonra toniğimi sürmeden krem sürdüğümde sanki o krem gözeneklerimden girip cildimi yağlandıracak, sivilce yapacak gibi geliyor:) Bu ürün ne vaadediyor bakalım:

• Cildi derinlemesine temizlemek ve yağlanmayı kontrol etmek için iki şekilde etki eden ferahlatıcı, yağsız ve cilde nüfuz eden bir toniktir.

• Gözeneklere derinlemesine nüfuz ederek kiri, yağı, makyaj kalıntısını ve gözenekleri tıkayan ölü cilt hücrelerini temizler.

• Ciltteki parlamayı azaltmak için cilt yüzeyindeki fazla yağı etkili bir şekilde kontrol eder.

• Cilt daha pürüzsüz, temiz ve sağlıklı görünür; yumuşak, serinlemiş ve anında ferahlık hissedilir.

• Yağsızdır ,Cildi kurutmaz,Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Bu toniği  uzun zamandır kullanıyorum yarısından fazlasını bitirdim. Aynı markanın yüz temizleme jelini kullanınca toniğini de alayım dedi ama pişman oldum. Çünkü her ne kadar üzerinde yazdığı gibi derinlemesine temizleyip, kir artıklarını gerçekten temizlese de içindeki alkol cildi inanılmaz yakıyor ilk sürdüğünüzde. Ben aldıktan sonra fark ettim içinde alkol olduğunu. Bu kadar alkol olunca da tabi ki yağı kontrol eder:) Kolonya sürmüş gibi oluyorsunuz resmen. Çok çok yağlı ciltler için bir çözüm olabilir belki ama bana sert geldi bu tonik. Bunun alkolsüz olanı da var ama almayı düşünmüyorum. Bitmesini bekliyerek tonik arayışlarına girdim:) Fiyatı : 17 - 18 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...