22 Şubat 2013

Alice Makyaj Diyarında nın Çekilişinden Kazandıklarım

Bugün bana bir paket geldi ve Alice Makyaj Diyarında dan kazandığım hediyelerim gelmişş:) Bakalım neler varmış pakette...


Böyle güzel bir kesede geldi hediyelerim ancak ben tabi fotoğraflamadan önce çıkarıp baktığım için biraz düzeni bozdum:)



Essence Kajal Göz Kalemleri- Behind the Scenes ve Feel the Eclipse. Essence in göz kalemlerinden hiç kullanmamıştım merak ediyordum zaten:)

Ahududulu kalp şeklinde koku keseciği. Çok hoş kokuyor.

Pastel Parfüm Tester ı 

Spa Aroma Banyo için Sabun Yaprakları. Bunlar konfeti gibi kalpçikler banyoya atınca köpürüyor sanırım hem de hoş bir görüntü veriyor.

Browni Intense:) Fotoğraf çektikten sonra yok oldu birden:P




























Essence'in Ready for Boarding koleksiyonundan makyaj çantası. Ya aslında çekilişe katılmamın iki sebebinden birinin bu çanta olduğunu söylesem ayıp olmaz di mi:) Çok beğendim:)



Kobo Professional Pure Pigment- Frosty White- Bu gümüş renkli bir pigment bakayım diye açtım biraz dağıttım etrafa  :)  göz makyajında hatta abartmamak şartıyla highlighter olarak kullanılabilecek güzel bir ürün. Merak ediyorum... Bu marka yok Tr de..

Catrice All Round Concealer- Çekilişe katılmanın ikinci nedeni kendisi:) Göz altlarımdaki zaman zaman oluşan koyuluklar için bu tarz pembeli yeşilli bir concealer arıyordum. Tam zamanında hediye gelmiş oldu. Hemen bir iki denedim. Oldukça kremsi ve etkili sonuçlar yaratacak gibi. Severek kullanacağım sanırım.

Essence Marble Mania Lipgloss- Peach and Mix. Bu da çok tatlı şeftali rengi bir lip gloss...

Sevgili Alice e bu ince düşünülmüş ve çok kullanışlı hediyeleri için çok teşekkür ediyorum.
Sevgiler

4 yorum:

  1. Ben çok teşekkür ederim böyle güzel bir yazı yazmaya değer gördüğün için, güzel günlerde kullanman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah. Emeğine yüreğine sağlık çok teşekkürler:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...