14 Şubat 2013

Rimmel 702 Marshmallow Heaven Oje

Şurada bahsettiğim indirime giren Rimmel ojelerinden biri 702 numaralı bu şirin oje. Nedense bu tonları gördüğümde almadan duramıyorum. 
Rimmel in Whitener base coat ını kullanıyorum önce. Ojeyi iki kat uyguladıktan sonra Üstüne bir kaç pembe gül fimolarından koyup yüzük parmağıma Golden Rose Jolly Jewel ojelerinden flakey li olan 101 numarasını uyguladım. Bendeki jolly jewel ojelerini daha önce göstermiştim burada. Bu aralar tırnaklarımı kısa tutuyorum ancak uzun sürmeyecek:)





Fırçası ise yine geniş ancak Rimmel in top coat fırçaları kadar değil. Kuruma süresi beni memnun etti. Kalıcılığı ise flormar dan bir tık ileride.


Kısacası bu üründen ve genelde Rimmel ojelerden çok memnunum keşke daha çok renkleri olsa... Fiyatı: 2.99 TL
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...