27 Şubat 2013

Kozmetik Alışverişim # 20 / Gratis, Yves Rocher

Bakalım son günlerde neler almışım...



1) Benri Disk Pamuk: Benri nin kare pamuklarını aldım yapısını çok beğendim ancak biraz büyük geldi ben de disklerinden aldım bu kez. Fiyatı: 2 TL

2 )Pantene Doğal Sentez Şampuan ve Saç Kremi: Pantene şampuan ya da saç kremi hiç kullanmadım. Nedense eskiden birilerinden kötü olduğunu duymuştum ve önyargı oluşmuş senelerce. Ama bu doğal sentez serisini çok duydum denemek istedim. Bu aralar indirimdeler Gratis te. Fiyatı: 10. 75 TL


3) Eco Tools Concealer Fırçası: Eco tools un setinden alacaktım ancak kaş fırçası filan gereksiz parçalar vardı. Ben de bu fırçayı aldım. Kapatıcı ve krem far için güzel bir fırçaya benziyor. Fiyatı:10 TL

4) Yves Rocher Argan Yağlı Saç ve Yüz Maskesi: Hem saça hem yüze uygulanan bu maskeyi uzun zamandır almak istiyordum övgüleri çok duydum. Fiyatı: 30 TL


Alacak bir şey bulamazsam maske alırım genelde:) Bunları da denemek için aldım. Eğer beğenirsem çoklu alıyorum.

1) Purederm Oksijenli Köpüren Maske: Yüzünüze sürüp köpürmesini bekliyormuşsunuz ilginç bir maskeye benziyor bakalım. Fiyatı: 2 TL

2) L'action Uçuşmayı Önleyici ve Bukle Belirginleştirici Saç Maskesi: Tam da böyle bir şeye ihtiyacım var. Başka yerlerden de övgülerini duymuştum umarım işe yarar. İnce telli ve dalgalı saçlarımın uçuşmasını kabarmasını engellesin istiyorum. Fiyatı 4 TL

3) NPW Flower Power Lavantalı Yüz Maskesi: Paketini beğenip aldım bu maskeyi itiraf ediyorum ve hemen uyguladım. İçinden kağıt yüz şeklinde maske çıkıyor. Yüzünüzde bekletip maskedeki sıvının cildinize işlemesini bekliyorsunuz. Yüzümde hiç bir fark göremediğim gibi yüzümün bazı bölgelerini yaktı. Yüzüm maskeliyken değil aldıktan sonra cilt emdikçe cildimin altında bir yanma hissetmeye başladım. Mecbur yıkadım. Haliyle bir daha almayacağım. Fiyatı: 3 TL
Sevgiler

2 yorum:

  1. Yves Rocher yüz ve saç maskesini ilk defa duydum ve çok şaşırdım. Yorumlarını merakla bekliyorum canım. L'action maskeyi de merak ettim, nereden almıştın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah maskeden memnun kalırım:) Laction maskeyi de Gratis ten aldım cnm. Sevgiler

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...