7 Şubat 2013

Vanilya Club Şubat Kutusu

Her ay kendime içinde neler geleceğini bilmediğim bir kişisel bakım kutusu almayı çok seviyorum:) Vanilya Club biraz daha pahalı ürünlerin numune ya da tam boy ürünleri bir kutuya koyup gönderen bir şirket ve aylık 35 TL ye alabiliyorsunuz. İstediğiniz zaman sürekli üye olmanız istemediğiniz anda üyeliği kesmeniz ya da her ay tek tek almanız mümkün. Bu bakımdan da seviyorum zira taahhüt verme cennetinde yaşadığımız için taahhüt vermek zorunda kalmıyorsunuz. Beğenmediğiniz an bir sonraki ay almıyorsunuz olup bitiyor:) Bu ay Vanilya Kutusu ise böyle geldi:


Kutu yine bu şekilde karton bir pakette geldi. İçinde yine vanilyaclub ın sarı kutusu var. Kapağı açalım bakalım:


Sevgililer Günü ne özel keçeden kalp koymuşlar.


Nuxe ürünleri almak isteyenler için indirim kuponu ve kutunun içindeki ürünleri tanıtan broşür, Vanilya Magazin. Bu kez sevgililer günü mini kampanyası düzenlemişler ve vanilya kutuyla fotoğraf çekip twitter a koyduğunuzda 5 TL değerinde vanilya puan veriyorlarmış. Yapacağımı sanmıyorum ama bakalım..



1)  Azzaro Pour Homme L'eau Parfüm Tester : Hem poşetlenmiş hem içinden fısfıslı tester parfüm şişesi çıkıyor. Dökmeli olmaması hoşuma gitti. Daha önceki dökmeliydi hacı yağı gibi parfüm sürmek hoşuma gitmiyor:) 100 ml fiyatı 167 TL

2) Aura by Swaroski Parfüm Tester: Yine aynı şekilde bir parfüm tester ı daha. Bir, iki kullanımlık da olsa değişik parfümler denemek güzel oluyor ev ortamında. Zira parfüm mağazalarında beğenemiyorum bir türlü:) 75 ml fiyatı 215 TL

3) Goldwell Style Sign Magic Finish 3 : Saça parlaklık da veren saç spreyinin seyahat boyu. Fönlü saçlarda güzel olabilir bakalım göreceğiz. Bana gelen boyu 50 ml ama 500 ml olan tam boyu 49 TL imiş.

4) Nuxellence Jeunesse Anti- Aging Bakım Kremi: Yaşlanma karşıtı bu krem diğer yüz kremleriyle beraber kullanıldığında onların etkilerini de artırıyormuş. Bana gelen 15 ml ama 50 ml lik tam boy fiyatı 199 TL. Alacağımı sanmıyorum zaten şimdiden anti-aging kremleri kullanmak istemiyorum yaşlı hissetmeyeyim diye :P

5) Alessandro Red Sea Sand Oje: Minik boy bir Alessandro ojesi bu da. Daha önce de göndermişlerdi. Toplamda 4. Alessandro ojem oldu:) Olsun oje hediyesine asla hayır diyemem:) Beğeniyorum da bu ojeleri... Kalıcılığı çok iyi değil ama renkleri ve sürümü çok güzel. Bu görünen 5 ml lik minik boyu 18 TL büyük boyları ise 35 TL.

6) Fresh Look Under Make Up Cream: Ve beni fetheden bu aydan memnun kalmamı sağlayan ürün... Makyaj bazım bitmek üzereyken tam boy değişik bir markanın makyaj bazını denemek şahane olacak. Pudra sürmeye gerek kalmıyormuş bu ürünü makyaj altına kullandığınızda dediğine göre... Bana gelen 40 ml lik tam boyu 40 TL. 

Bu aydan çok memnun kaldım kısacası. Bu paketlerden her ay size de gelsin isterseniz buraya tıklayarak üye olabilirsiniz. Bana gelen diğer kutuları görmek için buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...