21 Ocak 2013

Biricit in Çekilişinden Kazandığım:)

Biricitconsungünlüğü Tanaçan Kozmetikle beraber bir çekiliş düzenlemişti. Ben de China Glaze ojeleri gerçekten merak ediyordum. Şans yüzüme güldü ve 3D koleksiyonundan istediğim renk ojeyi gönderdiler. Tanaçan a ve Biricit e çok teşekkürler. İşte ojem:




İki günlük oje olduğu için uçlarında ve diplerinde çıkmalar oldu kusura bakmayın ama gerçekten hem simli hem de yanar döner bir oje. Siyah ojenin üstüne iki kat uyguladım ve asla simler birikme yapmıyor. Mutluyum :) Ha ojenin adı da marry a millionaire!
Sevgiler 

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Ben de kendiminkinden çok memnunum, seninki de hoşmuş...

    YanıtlaSil
  2. canım gülegüle iyi günlerde kullanmanı dilerim,rengi güzelmiş gercektende yakısmıs:) sevgıler

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...