7 Ocak 2013

Roc Soothing Moisturiser Yatıştırıcı Yüz Nemlendiricisi



Bu aralar kullandığım nemlendirici Roc un hassas ciltlere özel nemlendiricisi. Bir boşluk anımda aldım aslında bu ürünü. Roc markasına pek güvenmiyorum açıkcası. Neyse gelelim ürüne. Hassas ciltlere özel yatıştırıcı özelliğe sahip bu ürünü yüzüme sürdüğümde yüzümün kızarması ne kadar şaşırtıcı değil mi? Normal ürünleri ne yapar acaba merak ediyorum. Velhasıl bitirmek için sabırsızlandığım ve bir daha almayacağım ürünlerden biri kendisi. 

Kutusunu attım ama ambalajın arkasında da içeriğine dair hiç bir şey yazmıyor gördüğünüz gibi...  Ürünün tanıtımı ise şöyle:

Roc Soothing Moisturiser Yatıştırıcı Yüz Nemlendiricisi, iritasyona yatkın ve kolay reaksiyon gösteren ciltler için geliştirilen bir nemlendirici krem. Cildinizi yatıştırmayı görev edinen Soothing Moisturiser Yatıştırıcı Yüz Nemlendiricisi, doğal içeriği ve antioksidan katkısıyla cildinizin doğal savunma mekanizmasını güçlendirirken, citte reaksiyona sebep olan etmenlere etki ederek olası rahatsızlık hissini önler. Klinik sonuçlara göre Yatıştırıcı Yüz Nemlendiricisi, cildin hassasiyetini azaltırken direncini arttırıyor.  
Fiyatı : 35-44  TL arası
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...