21 Ocak 2013

Ocak ta Bitirdiklerim

Her ayın 20 sinde bitirdiklerimi yazıyorum. Bugün de Ocak ayında bitirdiklerimle karşınızdayım:)
Önce tester ürünler


1)Watsons Disk Pamuklar: Bu çeşidi daha güzel geldi bana beğendim ama benri kullanacağım bir süre.

2)Cottomia Disk Pamuklar: Biraz ince ama çok ucuz alabilirim.

3)Kenzo Flower Tag Parfüm Tester: Klasik bir kenzo kokusu var. Çok klasik bir koku olduğu için alacağımı sanmıyorum. 

4)Sephora Makyaj Bazı: Sevgili Buket in gönderdiği baz. Acayip bir silikon yapısı var ama fondöteni yüzde iyi tutuyor. Gözenekleri tıkamasını sevmedim ama bilemiyorum..

5)Rival de Loop Ballı Sütlü Maske: Burada yorumlamıştım.

6)Flormar Perfect Coverage Fondöten: 104 numarasını kullandım ve çok sarı yapay bir rengi var biraz da parlama yapıyor sevmedim.

7)Flormar Mat Touch Fondöten: 301 numarasını kullandım oldukça mat bir bitişi var. Fena değil ama alacağım kadar iyi diyemem.

8)In- Ergetic Gece Kremi : Sanırım adı buydu. Şeffaf renkli,kolay emilen bir yüz kremi. Sevgili Buket yollamıştı ama bir kere kullandığım için yorum yapamam.

9)Lush Imperials Nemlendirici Krem: Şimdiye kadar en beğendiğim nemlendiricilerden diyebilirim. Çok kolay emiliyor hiç bir yapay koku almıyorsunuz ve çok doğal nemlendiriyor. Alabilirim.

10)Alessandro Bacak Parfümü: Vanilya Kutu dan çıkmıştı bir kere parfüm olarak kullandım ama kalıcı değildi.



11) Max Factor False Lash Effect Mascara: Benim seyrek ve kısa kirpiklerimi gerçekten uzatıp dolgunlaştırdı. Biraz daha uzun kirpiklerde daha iyi sonuçlar verir eminim. Memnun kaldım bir katı bile günlük kullanım için güzel duruyordu. 
Kalın bir fırçası olduğu için göz içindeki kirpiklere uygulamak biraz zor. Ama herhangi bir topaklanma ya da dökülme yapmıyor. Ancak çift bazlı göz temizliyicileriyle kolayca çıkıyor. Bioderma H2O yla kolay kolay çıkmıyor gözden. Bitmeye başladıkça kurumaya başladı ve kirpikleri yapıştırmaya... Bu yüzden atıyorum zaten uzun zamandır kullanıyordum. Tekrar alınabilir başka güzel bir rimel bulamazsam...

12)Watsons El Kremi: İğrenç bir koku iğrenç bir krem... Bitirene kadar uğraştım bayağı. Resmen plastik kokuyor. Şimdi yenilenmiş bu seri ama bir daha asla almam...

13) Yves Rocher Çift Bazlı Makyaj Temizleyici: Şimdiye kadar kullandığım en iyi çift bazlı makyaj temizleyicisi kendisi. En inatçı rimelleri bile kolayca çıkarıyor. Gözleri tahriş etmiyor. Çift bazlı istersem yine bundan alırım. Şimdi Bioderma kullanıyorum.

14) Golden Rose ve Flormar True Color Ojelerim de bitti:)

15) Watson aseton: Koyu renk ojeyi çok dağıtıyor pek memnun kalmadım almam.



16) Nuxe Yüz Temizleme Jeli:Güzel temizliyor ve kurutmuyor ama kokusu hacı misi gibi biraz. Sample kullandığımdan çok rahatsız etmedi ama uzun süreli kullanımlarda bıktırabilir. Koku hassassiyeti olanlar uzak dursun bence.

17) Goldwell Saç Kremi: Kısa sürede etki etmesi güzel ama normal saç kreminden çok bir fark göremedim. Alacağımı sanmıyorum.

18) Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Yıkama Jeli: Burada yorumlamıştım.

19) Listerine Zero Ağız Bakım Ürünü: Burada yorumlamıştım.

19) Yves Rocher Jardins Du Monde Duş Jeli: Allahım bu kadar mı güzel kokulu bir duş jeli olur! Mutlaka deneyin. Bol bol köpüren çok iyi temizlemeyen klasik bir duş jeli ama kokusu muhteşem. Çabuk bitiyor bu arada. Arada alabilirim ancak zaten duş jeli kullananlardan değilim...

20) Watsons Burun Bandı. Burada yorumlamıştım.

Sevgiler


6 yorum:

  1. Ne kadar da çokmuş, bu ürünlerle ilgili kullanıcı bilgisi arayan arkadaşlar için bulunmaz bir kaynaksın :)

    YanıtlaSil
  2. Watsons benim giripte çıkmak istemediğim kozmetik markalarından biri ama kremlerini çok ta beğendiğim söylenemez.Watsons Floral Temptation El Kremi/ Elma Çiçeği ve Manolya kokulu bir el kremi var mesela kokusu için alıyorum:)El kremi için Neutrogena yı tercih ediyorum dudak sticki de çok kaliteli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şu an neutrogena nın lip balm ını kullanıyorum çok güzel hiç bitmiyor:) El kremi çok fenaydı hakikaten

      Sil
  3. Merhabalar ben flormarın perfect coverage fontoteninin testerını almak istiyorum nerden bulablirim acaba? Testerla normal fondotenin birbirini tutmadığını düşünüyorum. Yardımcı olursanız cook sevinirim.:)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...