20 Ocak 2013

Lapitak Ayak Bakım Kremi

Lapitak ın eski bir marka olmasından ve bu ürünün çok methini duyduğumdan almıştım. Avon ayak kreminden kurtulur kurtulmaz bu ürünü kullanmaya başladım ve uzun süredir kullanıyorum.




Yoğun bir yapısı var kremin ve güzel nemlendiriyor. İlk kullanımdan itibaren etki etmeye başlıyor hissedilir şekilde ancak düzenli kullanmakla etkisi artıyor. 


Benim gibi çatlamış topuklarınız varsa sadece bu ürün tamamen geçirmeyecektir. Ancak sadece nemlendirmek için güzel bir ürün. Bense her banyodan sonra topuk törpüsü kullandıktan sonra bu ürünü ayaklarıma uyguladığımda  topuklarımın iyileştiğini gördüm. Hemen emilmiyor çok yoğun bir krem olduğu için ancak sevdim... Fiyatı: 8.50 TL

2 yorum:

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...