17 Ocak 2013

Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı

İşe yarayan saç ürünü kullanmayalı uzun zaman olmuştu... Neyse ki bu ürünle tanıştım:)



Görüldüğü gibi doğal yağlardan oluşuyor içeriği. Kokusu da hafif bir hindistan cevizi kokusunda... Kolayca saç diplerine yediriliyor ve en az yarım saat bekletiliyor. Ben 3-4 saat beklettim. İlk kullanmamdan itibaren saçlarımın parlaklığı, kabarmaması gözle görülür derecedeydi.


Küçük boyunu aldığım için hemen bitecek diye korkuyorum zira çok bereketli bir ürün değil. Bu boyu 9 TL idi. Ama Watsons ta büyük boyu da var. 
Çok uzun sürede uzayan saçlarıma uzun vadede iyi gelecek ümidindeyim. Ama kuruyan saçlarıma verdiği nemliliği, parlaklığı çok sevdim!
Sevgiler

4 yorum:

  1. aaaa çok teşekkürler..denicem bunu..saç yağı almak istiyordum iyi oldu bu şimdi.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim:)Memnun kalırsın umarım.

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim saçı uzatıyoru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar uzun sure ve duzenli kullanmadim ama oyle bir vaadi var evet

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...