29 Ocak 2013

Essence Colour & Go 105 Party Princess / Oje

Bugün de Essence ojelerimle devam etmek istiyorum. Böylece zaten sayıları çok olmayan elimdeki Essence marka ojelerin yavaş yavaş hepsini göstermiş olacağım. Ama diğer markalar nasıl biter bilemiyorum:) 
Bu sefer Party Princess isimli, adına yakışır bir pembiş ojeyi göstereceğim. Gerçekten çok tatlı tam bir genç kız ojesi diyebilirim ama uzun ve büyük tırnaklarda da çok gösterişli durabilir tabi ki. 


Şişesinde görünen simler tırnakta da aynı şekilde parıldıyor. Ancak pembesi daha açık duruyor. Daha çok top coat gibi dursa da 3-4 kat sürüldüğünde tek başına da kullanılabiliyor. Zira ben burada altına pembe tonlarında bir oje sürmeden 4 kat uyguladım. Çok ince bir yapısı olduğundan tırnakta kalın da durmadı.
Kuruma sesi ise çoğu simli ojede olduğu gibi oldukça iyi.


Fırçası yine benim memnun kaldığım diğer bir özelliği ojenin. Ne çok kalın ne çok ince... Tek seferde tırnağın kenarlarıyla uğraşmadan ojeyi uygulayabiliyorsunuz. 



Görüldüğü gibi numarası 105 Party Princess. Ancak göstermek istediğim bir şey daha var ki o da ilk defa kullanmama rağmen ojenin bu kadar azalması beni şaşırttı açıkcası. 8 ml hacmiyle çok da küçük değil halbuki. Ancak belki bu sayede daha sık oje bitime mutluluğuna erişirim belli mi olur:)  Gratis lerde satılan bu şirin ojenin fiyatı 2.49 TL.
Sevgiler

2 yorum:

  1. güzelmiş ama alta bir pembe ton atsan daha belirgin olurdu, senin de dediğin gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında bu pembe simler çoğu rengin üstüne iyi gider ama ben tam rengini görmek istedim biraz da:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...