24 Ocak 2013

Yves Rocher Saç Onarıcı Balsam

Yves Rocher saç onarıcı balsam losyon kıvamında bir ürün. Kurumuş saç uçlarına sürüldüğünde o tiftik tiftik görüntüden eser kalmıyor. Oldukça nemlendiriyor yani. İçinde Yulaf sütü ve Organik Badem yağı var üstelik paraben de yok:)



Özellikle ben saçlarımı düzleştirdiğimde uçlarına uyguluyorum az bir miktarı yetiyor.Çok yoğun kıvamlı olmadığı için de dağıtması kolay oluyor. En güzel tarafı da saçlarınızın mis gibi kokması. Her yıkamadan sonra kullanmadığım için ürünün saçları onarıcı etkisi var mı bilemiyorum ancak mutlaka ki nemlendiriyor.


Boyutları oldukça küçük bir ürün almaya giderseniz şaşırmayın. Ancak uzun süre gidiyor. 
Sevgiler

6 yorum:

  1. Peki saçın çabuk yağlanmasına sebep oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır zaten çok hafif bir yapısı olduğu ve uçlarına sürülüyor herhangi bir ağırlaşma yağlanma yapmadı bende

      Sil
  2. Aslında indirimlerde falan yakalarsam deneyeyim :) Fotoğrafların ne güzel olmuş, nasıl yaptın ki o büyüyen görselleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sanırım bloghocam dan bulmuştum oradan bakabilirsin sevdacım

      Sil
  3. fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 14.90 a almışım kısa süre önce. Şu anki fiyatını bilmiyorum

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...