21 Ocak 2013

Kozmetik Alışverişim # 15 / Gratis

İki günlük Gratis indiriminin son akşamında ben de bir şeyler aldım...



1) Benri Kare Disk Pamuklar: Benri pamuktan ilk defa deneyeceğim. Malum Gratis e yeni kavuştum:) Fiyatı:2 TL

2) VigourBee Vücut Peelingi: Sanki vücut peelingi değil bir kavanoz bal gibi kokuyor:) Fiyatı: 4.75 TL

3) Cettuna Burun Bandı : Bir de bunu deneyeceğim bakalım. Fiyatı: 2. 25 TL

4) La Ligne Diş Macunu : Sırf ucuz diye aldım hiç bir fikrim yok. Umarım güzeldir. Fiyatı: 1. 75 TL




Vee bu şirin çeşit çeşit kokulu vücut losyonlarını aldım. 7 tanesi 8. 75
Benim için çok uygun fiyatlı bir alışverişti ama The Balm da pek bir şey bulamadım.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...