7 Ocak 2013

Yves Rocher Sebo Specific Arındırıcı Matlaştırıcı Tonik


Yves Rocher ın sebo specific serisi karma ve yağlı ciltli olanlar için parlamayı önleyici özelliğe sahip. Şimdiye kadar parlamayı önleyen çok ürüne rastlamadım ama bu seri gerçekten işini iyi yapıyor. Kremini de kullanmıştım hiç parlama yapmıyor gerçekten. Toniği de ciltte geri kalan kirleri temizliyor ve ferahlatıyor. Tonikler genelde cildimi hassaslaştırıyor ancak bunda öyle bir problemim de olmadı.




Tek kusuru ambalajı. Kapak dışında herhangi bir ağzı yok o yüzden bol bol kullanma ve dökme problemi var. Hatta yanlışlıkla yarısını masamın üzerine dökmüşlüğüm var. Kokusu çok kötü olmasa da hoş da değil. Kokuya karşı hassasiyeti olanların önce koklamasını, aldıktan sonra da şişesini değiştirmesini tavsiye ederim. Liste fiyatı 24.90 TL. Ancak yine indirimde şu an. Buradan göz atabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Iyi gunler dilerim once bende baska bi markanin matlastirici tonigini kullniyorum yalniz bu tarz urunlerin pamukla kullanin diyor yuze surdukten sonra kac dakika kalacagini yazmiyor bu konu hakkinda bilgi verirsrniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Tonikler yuzunuzde kalir yikamaniza gerek yoktur. Sizin kullandiginiz ürün tonikse yikamayin nemlendiricinizi ustune surun

    YanıtlaSil
  3. Tonik sürdükten veya maske yaptıktan sonra önerebileceğiniz nemlendirici neler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin cilt tipine göre değişebiliyor ama marka olarak yves rocher ve clinique den memnun kaldım.

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...