16 Ocak 2013

2012 de Okuduğum Kitaplar ve Önerdiklerim

Sanırım 2012 başlığı atmayan bir ben kaldım. Biraz geç olsa da  ben de 2012 de okuduğum kitapları yılın başından başlayarak sıralayıp, bu kitaplardan önerdiklerimi yazacağım. Ayrıca kitapların isimlerine tıklayarak yorumlarıma da ulaşabilirsiniz. Hadi başlıyalım:


























































































































































































Evet bir yılda 33 kitap çok kötü olmasa da iyi de sayılmaz. Umarım bu yıl 50 kitabı bulurum:) 
Bu yıl en çok beğendiklerim ise şöyle sıralanıyor:


Farklı bir tarz okumak isteyenlere Dublörün Dilemmasını , kafa dağıtmak isteyenlere Pucca serisini, macera sevenlere İhanet Noktası nı,hikaye türünü sevenlere Son Perde yi, kadın erkek ilişkileri konusunda çözüm isteyenlere Sen, Ben ve Aramızdaki Herşey , Dünya nın geleceği ve Abd oyunları konusuna ilgi duyanlara Bir Ekonomik Tetikçinin İtirafları kitaplarını şiddetle öneriyorum. Çünkü bunlar da diğer beğendiğim kitaplar oldu. 2013 ün bol kitaplı geçmesi dileğimle...
İyi Okumalar




19 yorum:

  1. Darısı başıma inş :)

    YanıtlaSil
  2. 2013 hedeflerin gerçek olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Daha çok olsun canım benim.Bol kitaplı günlere,öpüldün.:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel kitaplar okumuşsun canım, 33de iyi bir rakam. İnşallah 2013 hedefini tutturursun :)

    YanıtlaSil
  5. Okuma açısından güzel bir yıl olmuş. 2013'ün daha da iyi geçmesi dilerim.

    YanıtlaSil
  6. 33 kitap! Ne güzel :))
    Özellikle Zahir gibi bol bol notlar alınarak okunan kitapları çok seviyorum!
    2013'te keyifli okumalar tatlım :))

    YanıtlaSil
  7. Dün yorum yazmıştım ama neden gitmemiş ki.:( 2013 yılı hepimize bol okumalı bir yıl olsun canım.Eminim bu yıl daha fazla sayı çıkacaktır senden.:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spam mesajların içindeymiş cnm şimdi gördüm kusura bakma. Umarım hepimiz kitaplarımızı bitiririz bu yıl:)

      Sil
    2. Aaa mesajlarım spama mı düşüyor :S

      Sil
    3. Bir mesajın öyle olmuş ama düzelttim sorun yok:)

      Sil
    4. Tamam, sevindim.Ayrıca blogun çok şık olmuş.Pembeler pek yakışmış canım.:)

      Sil
    5. A teşekkürler:) Diğer temadan sıkılmıştım

      Sil
  8. 2012 için tek ortak kitap sonsuza kadar.
    Daha önceki senelerde okuduklarım ise uçurtma avcısı, kayıp sembol, siddhartha, küçük prens,
    % ortak kitap çok fena değil :) aslında kötüde bozuntuya vermiyorum. Başka blogların listesine bakınca pek ortak nokta bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) 5 kitap iyi bence. Seneye ortak kitaplarımız kaç olacak acaba:) İyi okumalar

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...