24 Ocak 2013

Kozmetik Alışverişim # 16 / Gratis, Watsons


Ufacık bir alışveriş daha yaptım. Bu aralar yine ojelere sardım hayırlısı. Bakalım neler aldım bu sefer...


1) Essence Colour & Go Oje No: 119 Boho Chic: Küçük simli tatlı bir rengi var gördüğünüz gibi. Essence ojelerle yeni yeni tanıştığımdan renkleri toparlamaya çalışyorum zira sürümü muhteşem. Fiyatı: 2.49 TL

2) Essence Colour & Go Quick Drying Oje No: 52 Out Of My Mind: Renk gerçekten aklımı başımdan aldı desem yalan olmaz. Fotoğrafta çok belli olmuyor ama en yakın zamanda yakından fotoğraflayacağım. Fiyatı: 1.99 TL

3) Rimmel Precious Stones Oje No:001 Diamond Dust : Bu seri yeni çıktı sanırım. Rimmel ojeleri de yavaş yavaş atağa geçiyor  Türkiye de. Fiyatı: 4.99 TL

4)Rimmel Precious Stones Oje No: 002 Ruby Crush: Bu da simli bir kırmızı. Daha çok simli top coat tarzı ojeler aslında. Başka renkleri yoktu olsaydı alacaktım. Watsons ta satılıyor. Fiyatı: 4. 99 TL

5) Essence Home Sweet Home Allık: Zaten bir pembe bir turuncu rengi var. Sanırım örgü desenli olması bu allığın en çekici yani. Home Sweet Home koleksiyonu ise bir kaç oje iki alık bir kaç rujun bulunduğu küçük bir koleksiyon. Ojelerin rengi çok çekici değildi benim için. Sıcak kış renkleri ama her markada vardır muhakkak. Rujların ise ambalajlarını sevmedim adi görünüyordu. Ben de bu turuncu allığı aldım. Fiyatı:9.49 TL
Sevgiler



6 yorum:

  1. Youtube videolarına arada bakıyorumda, orada da herkes Essence kullanıyor sanırım.Akışkanlığı, sürüşü nasıl? Sen denedin mi canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedim çok güzel sürülüyor fırçası hem kalın hem uçları düzgün dene derim varsa Essence oralarda

      Sil
    2. Haftasonu avm'ye gideceğim.Bulurum sanırım.Teşekkür ederim.:)

      Sil
    3. Rica ederim iyi alışverişler

      Sil
  2. Rimmel'in kırmızısından ben aldım. Hem tek başına kullanılabiliyor rahatlıkla hem de rengin üstüne. Siyahın üstüne hafif uyguladım çok hoş duruyor. Fiyatı da uygun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de siyahın üzerinde deneyeceğim. Güle güle kullan sen de:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...