20 Ocak 2013

Watsons Derinlemesine Temizleyici Burun Bandı

Burun bantlarından kullanmazdım. Siyah noktaları etki edeceğini düşünmüyordum açıkcası. Ama tavsiye üzerine Watsons dan Deep Cleansing Nose Pore Tape almıştım. Bu 3. paketim olduğu için çoğu kişinin bildiği bu ürünü yorumlamak istedim. Çünkü ben de biliyordum ama bu ürünü tanıtan bir videoda almaya karar vermiştim ve memnun kaldım...



Şirin bir paketi olan ürünün içinde 10 tane burun bandı var ve aynı yuvarlak içindeki görüntü gibi çıkıyor siyah noktalar.


Ben yukarıdaki şekilde banyodan sonra uyguluyorum ürünü. 15 dakika beklettikten sonra çıkarıyorsunuz. Biraz yapışsa da ağda gibi değil acı vermiyor çıkarırken. Çıkardıktan sonra da tonikliyorum böylece gözeneklerin genişlemesini ve yerine yeni siyah noktaların yerleşmesini engelliyorum. 
Her banyodan sonra uyguladığım için siyah noktaların % 80 i geçti. Ama çok çok küçük noktaları alamıyor. Tamamen arındırmadı burnumu ama fark edilir bütün noktaları geçirdi. Bu sebeple memnun kaldım üründen.
Kokusu ise sigara kokusu gibi ama sadece burnunuza yapıştırmadan önce duyuyorsunuz o kokuyu. Yapıştırdıktan sonra kokusu gelmiyor. Watsons larda satılıyor ve fiyatı 5. 99 TL

13 yorum:

  1. Ben de bir kaç ay önce başladım ve en çok bunu sevdim, favorim, bittikçe alıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. mimini gördün di mi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm ama sen çok politik cevaplamışsın:)

      Sil
  3. süper bi ürün daha önce nıvea dıadermıne kullandım ama bu daha ıyı satın alırken tereddut etmıstım ama ıyı kı almışım dıyorum şımdı hem fıyatı daha uyğun hem de ıcınde 10 adet bant var

    YanıtlaSil
  4. nerden tedarik edebiliriz acaba ?

    YanıtlaSil
  5. ben de tavsıyeleriniz üzerine hemen bı watsons magazasına gıttım ve kın özlü burun bandı aldım fakat ne yazıkkı kullanamadım sadece 15 dakıka burnumda bosu bosuna bekledim :) seffaf kagıdından cıkardıktan sonra kutusunda yazdıgı gıbı cıldım kuruyken burnuma yapıstırmaya calıstım fakat yapısmadı böyle bı sorunla karsılasan var mı acaba yardımınızı beklıyorum tesekkurler sımdıden .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapıştırmadan burnunuzu ıslatmanız gerekiyor

      Sil
  6. kullanımında kuru yazıyodu ama gercektende oyleymıs cokk tesekurler tekrardan

    YanıtlaSil
  7. Yaşadığım ilde watsons mağazası olduğunu sanmıyorum duymadım ve görmedim başka bir yede satılma ihtimali olabilir mi?

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...