24 Ocak 2013

Yves Rocher Nemlendiren Yumuşaklık ve Esneklik Kazandıran Maske

Yves Rocher ın bu yüz maskesi cilde uygulandıktan sonra 5 dakika bekleniyor ve durulanmıyor. İsterseniz pamukla fazlası alınabiliyor. 



Bol miktarda uygulanabilen bu maske çok hafif bir krem kıvamında yani losyon gibi diyebilirim. Alışagelmiş maskelerden bir nebze uzak. Cildim kuruduğu zamanlarda bu maskeyi uyguluyorum ve yağlandırmadan nazikçe nemlendiriyor. 


Ama normal ve yağlı ciltli olanlarda çok bir faydası olacağını sanmıyorum zira cilde uygun nemlendiricilerle cildin nem ihtiyacı karşılanabiliyor.Benim cildim karma ama kışın kuruya dönük oluyor... Bu ürün cildin kuruyan yerleri olduğunda acil bir çıkış noktası sadece. Hassas cildimde hiç bir yanma, sivilcelenme gibi etki yapmaması da beğendiğim özelliklerden. Çok elzem bir ürün olmadığı için tekrar alacağımı sanmıyorum. Fiyatı: 29.90 TL

Ürünün söyledikleri ise şöyle:
"Cildinizi derinlemesine nemlendirin ve esneklik kazandırın.
İçeriğindeki Akçaağaç Özsuyu cildi nemlendirir ve cildin nemini uzun süre tutmasını sağlar. Sadece 5 dakikada cildinizi yoğun şekilde nemlendirir, yumuşatır ve esneklik kazandırır. Cildiniz dolgunlaşır ve ışıltı kazanır.
Haftada 1 ya da 2 kez temiz cilde uygulayınız. Cildinizde 5 dakika beklettikten sonra cilt yüzeyinde kalan ürünü pamuk ile temizleyin.

Dermatolojik olarak test edilmiştir."

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...