7 Ocak 2013

Listerine Zero Ağız Bakım Ürünü

Diş ipi kullanmaktan nefret ediyorum. O yüzden bu ağız bakım sularından denemek istedim ve reklamlarına tav olduğum Listerine i denedim. 



Sıfır alkol deyince; ne, daha öncekilerde alkol mü vardı? diye düşünmeden edemedim. Bu hafif nane çeşidi ama bir sürü tad çeşitleri var. Bakalım ürün ne diyor:



Ürünün kapağını bastırarak açıyorsunuz ve biraz zor oluyor açıkcası onu sevmedim. Hafif nane olmasına rağmen tadı yine de bana fazla geldi. Dilimi yıkıyorum kullandıktan sonra :) Ama ağzımda yara çıkınca ya da mikrop kapınca anında geçirmeye başlıyor o yüzden görevini iyi yapıyor. Daha hafif tadı çıkarsa tekrar alırım:)
Sevgiler

4 yorum:

  1. yeşili berbattı kolonya içmiş gibi oluyorsunuz ben beğenmedim

    YanıtlaSil
  2. Daha hafifi mi?
    Yeşilini içmiş olsaydın,farkı anlardın. (:

    YanıtlaSil
  3. Güel bir gargara, tavsiye ederim. Yeşil olanı evet biraz ağır. Gözelrimi ile yaşartıyor bazen :D

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...