25 Ocak 2013

Essence Home Sweet Home Allık

Genelde koleksiyon ürünlerinin sıkı takipçisi değilimdir ancak turuncu renkli allıklar her zaman ilgimi çekmiştir.  Bu allığı da bu yüzden aldım ha bir de tabi örgü deseninden. Bendeki 02 numaralı Wool-d You Cuddle Me?





Çok şirin değil mi desenleri:)


En üstte turuncu rengi, ortada vişne örgü rengi ve en altta ikisini karıştırınca ortaya çıkan turuncumsu bir şeftali  rengi var. Çok pigmentli olmaması renk yoğunluğunu ayarlamak açısından bence iyi bir özellik. Toz toz olmuyor sürerken de. Ben beğendim...Uygun fiyatlı turuncu allık arayanlar için iyi bir seçenek. Fiyatı: 9. 49 TL. Gratis lerde satılıyor...

5 yorum:

  1. Üç renkte çok güzel görünüyor,hele deseni:)Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Konya da Gratis yok..:)) Ben nerden bulacağım şimdi bu alığı.. HArika hem de harika.. Güzel günlerde kullan inşallah..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef buralarda da yoktu Gratis.. Ama balerin.com da bazı essence ürünleri satılıyor bakabilirsin. Teşekkürler :)

      Sil
  3. konya kentplaza avmde gratis var bilginize :)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...