24 Ocak 2013

Oje Rafları

Ojelerim çoğaldıkça çoğalıyor... Renge göre diziyorum, markaya göre ayırıyorum ama iki gün sonra yine bir karmaşa haline geliyor.... Çok ojem olunca da hepsinin rengini bir baktığımda görebileyim istiyorum. Bu yüzden bu oje raflarının peşindeyim uzun zamandır. Benim favorim her yeri şeffaf olan akrilik malzemeden yapılmış raflar. Yabancı kızların videoları ya da bloglarında görmüştüm ve bayılıyorum: 









Tabi bu rafların başka çeşitleri de var..










Ne kadar düzenli ve güzel gözüküyorlar değil mi? Ama maalesef  Türkiye de yok. Amazon ve Ebay ise bu ürünleri Türkiye ye göndermiyor. Geriye tek seçenek kalıyor kendin yapmak! Youtube da yine bunun yapılışı da var tabi ki... Benim en çok beğendiğim bu kızın yaptığı oldu:



Ancak bu malzemeleri toplayana kadar marangoza yaptırmak daha mantıklı görünüyor. Ne de olsa öyle suntaların filan cm cm satıldığı bir mağazamız pek yok Amerika daki gibi...
Marangoz amcaya ne istediğimi bir gün sabırla anlatır mıyım bilmem ama akrilik oje raflarının geleceği ümidindeyim ahşap malzemeden yaptırmadan önce...
Sevgiler

23 yorum:

  1. Seffaflara ek olarak turkuaz ve siyah olan alengirli modelleri de sevdim. marka marka kutularda sakliyorum simdilik.ama ilerde kendi evimde boyle bir sey isteyebilirim :) sigarlarsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir çekmece rafın vardır diye düşünüyorum:)

      Sil
    2. maalesef :D 4-5 büyük kutum var, marka marka ayırdım.
      şu raf işi için ufak bir hesap yapıyorum da, tüm duvar kaplanır herhalde bende :S deprem olursa nolcak :| kırılırlar :(

      Sil
    3. :) kaç tane olduğunu sorayım da açıklığa kavuşturalım:) Deprem olunca ojelerini düşünen insanlar bir tek biz miyiz acaba ben de düşündüm onu:D

      Sil
    4. aa ben unutmuşum gitmiş burdaki yorumumu, yeni görüyorum prd :O
      250 civarı sanırım, bayadır saymıyorum

      Sil
  2. Benim de uzun zamandır bu tarz bir raf var hayalimde. Bir blogda ahşap raf görmüştüm, çok beğenmiştim.
    Ben tuvalet masasının üzerine dizdim ama kedişler bir dağıtıyorlar sonra ben de dağılıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az sayıda ojen varsa küçük baharatlık rafları bile iş görebilir bence:)

      Sil
    2. Şimdilik 110 adet kadar var. Henüz istediğim tarzda bir ahşap raf bulamadım, sanırım yaptırmak zorunda kalacağım:)

      Sil
    3. Ha o zaman senin de ihtiyacın olabilir bu raflara:)

      Sil
  3. bende var bunlardan. yakın zamanda post'unu yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A öyle mi nereden aldın:)

      Sil
    2. sevgilime yaptırttım :)

      Sil
    3. En iyisi öyle zaten:) Mutlaka fotoğraflarını bekliyorum:)

      Sil
  4. Hello Kity'li ne şekermiş öyle.:) Ben çekmece içinde kutularda muhafaza ediyorum.Bir de bunların tozu, şusu, busu derken canım tek tek kim yapacaakkk yaa. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler zaten açıkta duruyor çok toz olmuyor hem böyle daha düzenli:)

      Sil
    2. Eee sen kozmetikle haşır neşirsin ondan sebep diyelim.:)

      Sil
  5. hahahaaa kızımın bunu görmesi lazım..En son oje sayısı 60 dı sanırsam :):) bizede lazım bundan..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşlar değil mi:) En üstteki favorim 96 oje kapasiteli bu arada

      Sil
  6. Turkuaz olanı çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. Oje sayısına maaşallah diyorum ben:))) Bende 50 tane filan vardır , çok diyordum.Raflar güzelmiş gerçekten.Ben bir bloggerda buna benzer bir raf görmüştüm ama kimdi hatırlayamadım şimdi. Hatta onun 250ye yakın ojesi vardı ve bozulmadan kalabiliyor mu diye merak etmiştim.

    www.seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok eski ojelerim bozuluyor. Onlar da en az 4-5 senelik filan oluyor. Biraz koyulaşınca ise oje açıcı düzeltiyor sorun olmuyor yani:) Hangi blogger ki?:)

      Sil
  8. :( blogu sansa gördüm. Kullanıcı gözüyle iyi marka ojeleri araştırıyorum. Yeni salon açtım, bir arkadaşımdan tüm salon malzemelerini aldım. Koskocaman bir oje standı vardı. Fakat koyacak yerim yok diye nakliyeci adama verdim. Ben ne yapayım bunu dedi. Kızına ver ojelerini dizsin dedim bende :) Eminim yolda bi yere atmıştır. Akrilikti. Keşke daha önce okusaydım burayı en azından gerçekten kullanılacak birine giderdi :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet gerçekten bayağı ihtiyacım var:) Şans işte böyle düşünmeniz bile çok incelik. Hoşgeldiniz bloguma:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...