25 Ocak 2013

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H

Göz kaleminden vazgeçip Maybelline nin şu ürünü ile eyeliner a geçen ben deniz şimdi de yine Maybelline le jel eyeliner ı da repertuarıma eklemiş oldum... Önce ürünü görelim:







24 saat kalıcılık, akmamak, yoğun renk, kolay uygulama gibi vaatleri var ürünün. Bendeki 03 Blue rengi. Kutunun içinden ise şunlar çıkıyor.


Oldukça şık bir cam şişedeki ürün yanında fırçasıyla geliyor.


Diğer renklerine de baktığımda göze uyum sağlayabilecek güzel renkler olduğunu gördüm. Mavi rengi cart mavi değil, mor rengi koyu mor... Renklerin abartıya kaçmaması zaten iddialı duran eyeliner olması bakımından akıllıca olmuş.
Ürünü fırçasıyla çok az alıp uyguluyorsunuz. İlk katta çok yoğun bir renk vermiyor doğrusu. Ama ilk katı uygulamanın çok yoğun bir renk vermemesi ,hem renk yoğunluğunu hem çizgilerin düzgünlüğünü sağlama bakımından yararlı olduğu kesin. Benim gibi eyeliner konusunda acemiyseniz ilk çizgide çok koyu bir çizginin ortaya çıkmasını istemezsiniz.


Görüldüğü gibi ince yada kalın uygulanabiliyor. Bu yönden fırçası çok kullanışlı ve kullanımı kolay... Sürerken resmen kayıp gidiyor sizi zorlamıyor. Henüz kurumadan da ufak rötüşlar yapabiliyorsunuz üzerinde.

Makyaj temizleme mendiliyle oldukça hırpalayarak sildiğimde ise sona kalan görüntü şöyle oldu... Ama göz makyajımı çıkarırken her hangi bir sorun yaratmıyor kolayca çıkıyor.

Kalıcılığının 24 saati bulacağını düşünmüyorum. Bir kaç saat sonra ise o net çizgi biraz dağılmaya başlıyor ama silinmiyor gözden. Parlak bir duruşu var ama simli değil sadece kaliteli bir parlaklık var ve sevdim. Uygulaması kolay renkleri güzel bir jel eyeliner arıyorsanız istediğiniz ürün bu olabilir. Fiyatı: 24.90 TL Ama sık sık indirimde oluyor. Jel eyeliner denemek isteyenler için fırçasıyla beraber gelen bu ürün biçilmiş kaftan.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...