7 Ocak 2013

Rival de Loop Ballı ve Sütlü Maske


  Rossmann dan bu maskeyi denemek için almıştım. Sütlü ve ballı olunca daha çok ilgimi çekti. Maskeyi temizlenmiş yüzünüze uyguluyor ve 15 dk kadar bekletiyorsunuz. Sürenin sonunda ister cildinize yediriyorsunuz ister makyaj temizleme mendiliyle siliyorsunuz. Ve dediğine göre cildi besleyip nemlendiriyor.  Kıvamı da şöyle:




Paket ikiye bölünüyor ve iki kullanımlık ancak içinde oldukça çok krem olduğu için fazla geliyor. Yüzüme sürer sürmez burun kenarlarımı yakmaya başladı ve cildimin havasız kaldığını hissettim. Yağlı bir vücut losyonunu yüzünüze sürer gibisiniz. Temizlemeden cildime yediremedim temizledim ve cildim çok da nemlenmiş sayılmazdı. Kısacası memnun kalmadım özellikle cildimi rahatsız etmesi hoşuma gitmedi...
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...