28 Ocak 2013

Essence Colour & Go 119 Boho Chic / Oje

Ojelerimin hepsini blogumda göstermek istiyorum bakalım bir gün tamamlayabilir miyim:) Neyse bugünkü oje Essence markalı. Gratis in şehrimde şube açmasından bu yana bu şirin şişeli ojeleri almaktan kendimi alamıyorum. Neyse ki beni hayal kırıklığına uğratmadılar. Kalın fırçası sayesinde çok düzgün sürülebiliyorlar. Rengi 119 Boho Chic... Ben de bu tatlı turuncu rengin üstüne bir iki fimo yerleştirmeden duramadım. İşte ortaya çıkan...


Tırnaklarımı kestim zira artık çok yıpranmışlardı. Portakal fimolar da sempatik bir hava kattı kısa tırnaklarıma.
Oje şişede daha simli dursa da tırnaktaki simler çok belli olmuyor görüldüğü gibi. Essence ojelerin kapağındaki kilit sistemi de çok hoşuma gitti. Sıkı sıkıya kapandığına emin oluyorsunuz. E bu sayede umarım çabuk kurumazlar.



Kıvamı çok sulu değil hafif koyu aslında ama sürümü zorlaştırmıyor. Fırçasının kalın olduğundan söz etmiştim ama Rimmel ojelerininki kadar kalın değiller ki bu benim için avantaj. Zira Rimmel ojelerinin fırçaları biraz fazla yayılıyor tırnakta ve çok büyük olmayan tırnaklarımın kenarlarını batırabiliyor kimi zaman. Bunda öyle bir sorun olmadı. Essence ojeler Gratis te 2.49 TL fiyatıyla satışta...
Sevgiler

14 yorum:

  1. Ben bunu yerim ya ne tatlı :)) Çok hoş durmuş.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi çok tatlı bir rengi var:)

      Sil
    2. Kesinlikle!! Çokta güzel durmuş, minik portakalla :):)

      Sil
  2. O üzerine yapıştırdıklarınız harika olmuş! Elinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  3. ahaha portakallar çok şirin :))

    YanıtlaSil
  4. Bu ojeden bende de var. Zaten turuncu aşığıyımdır, o yüzden en sevdiklerimden biri. Seninkiler de portakallarla inanılmaz sevimli durmuş, böyle yaz gibi hissettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de elim hep turuncuya gidiyor ojelerde nedense. Biraz yaz manikürü oldu evet.D

      Sil
  5. yok artık siz aşmışsınız olayı :) çok güzeller

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...